miercuri, 28 aprilie 2010

Speranta, nu este de pe pamant....

Si nici eu nu sunt de pa pamant
Eu nu sunt de-aici de jos
Tara mea-i acolo sus....
Eu ma duc dupa ISUS! Si va invit si pe voi prietenii mei dragi sa ascultati aceasta melodie, iar apoi sa -mi spune-ti daca am sau nu dreptate....

Fiti binecuvantati!!!


30 de comentarii:

Octavia spunea...

Ma bucur sa descopar ca impartasim aceleasi "gusturi" muzicale:D

compadvice spunea...

Foarte frumos!De curand a fost o sora din tara la noi la biserica,sora Valeria(pe timpul comunismului era cantareata de muzica populara,a cantat chiar si pentru Ceausescu)si ne-a cantat acest cantec minunat:)O seara binecuvantata!

monik spunea...

Cate modalitati de-a exprima iubirea pentru Isus. Sunt de o alta confesiune dar oricum idragostita de Isus.
Va admir!
Nu are importanta cum, important este sentimentul.
Melodia m-a purtat cu ani in urma cand intr-o perioada a vietii am frecvantat mai multe biserici de confesiuni diverse. Pacea era cu mine.
Va binecuvantez!
Nu are importanta cum, important este sa ajungem.
Va imbatisez doamna Elena.

Danube Daughter spunea...

Si dumnevoastra sa fiti binecuvantata doamna draga! O joie minunata va doresc!!

tasha spunea...

Fii si tu binecuvanta!o zi implinitoare sa ai!

denisia spunea...

A fost mult timp melodia mea preferata. Mi-a facut placere sa o gasesc si printre gusturile tale.

Cella spunea...

mi-aduc aminte cand am descoperit-o am ascultat-o zile in sir, efectiv zile in sir ...
si ... trebuie sa recunosc ca nu sunt de pe pamant ;))

kis spunea...

sper sa vina si anul acesta la noi !
foarte frumos!

Mariana spunea...

Emotionant! Unii se exprima in tr-un fel, altii in altul...Dar Acolo vor canta toti aceeasi cantare, in aceeasi gama, pentru Acelasi Domn, Iisus Hristos!

Elena, te imbratisez cu mare, mare dor!

Ana Maria spunea...

Superba melodie! si versuri motivationale!
Felicitari pt postare!

O zi frumoasa,
Ana Maria ;;)

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Si eu ma bucur mult draga mea!:D

elena marin-alexe spunea...

compadvice-
Indiferent cine l-ar canta, mesajul atinge inima celui ce-L iubeste pe Isus. O seara senina Florine!

elena marin-alexe spunea...

monik-
Dumnezeu este Dragoste! La El se ajunge doar prin dragoste fata de El si aproapele meu, dar si credinta in Isus. El ne iubeste din vesnicii in vesnicii, deci se merita sa-l laudam cu toata fiinta noastra! :X.
Cu iubire din Iubire, te imbratisez.

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Ma bucur ca ai trecut pe aici. Fii binecuvantata!!!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Multumesc draga tasha.O seara buna cu multa pace sa ai!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Draga mea, cred ca au trecut doua saptamani, si inca nu ma pot dezlipi de ea.Imi place mult.Ma regasesc in ea.

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Hai ca -mi placi! Bine ca recunosti... :D Te pup cu mare, mare drag!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Am s-o intreb pe fiica mea, care sunt localitatile pe care le vor vizita anul acesta grupul Speranta!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Cu siguranta. Ai mare dreptate.Important este sa ne exprimam in dragoste fata de El.Imbratisari de la Vrancea, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria-
Multa bucurie si pacea lui Isus sa fie in inima ta , draga mea!

miki spunea...

Frumos si inaltator!
Va doresc o seara linistita!

disa spunea...

Am cunoscut o bucurie inaltatoare in timpul concertului dat in orasul meu, cand toti participantii au cantat impreuna cu Speranta aceasta melodie.

tasha spunea...

O zi cu bucurii si pace sufleteasca sa ai!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Ma bucur ca ai simtit acest sentiment, pe care si eu il simt draga miki.

elena marin-alexe spunea...

disa-
Acelasi lucru il pot afirma si eu, cu tot sufletul, draga mea Disa.

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Bucuriile ca si pacea, vreau sa le impart cu tine draga mea.

Geanina Lisandru spunea...

Oameni care iubesc frumosul, oameni care cred în ceea ce fac, oameni care ne dăruiesc o rază de speranţă. Ce poate să-ţi transmită un astfel de cânt? Linişte, frumos, bun şi multă căldură sufletească.Avem nevoie de toate acestea ca de aer. Ne-ai îngenunchiat cu postarea aceasta, draga mea dragă. Nu e mult spus, te rog să mă crezi.
Mă înclin!

Zile pline de iubire şi frumos alături de cei dragi!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru-
Chiar sunt oameni care daruiesc speranta acelor suflete care cauta pacea si bucuria in viata vesnica langa Dumnezeu. Draga Geanina ai inteles substratul postarii mele...Cu mare drag te imbratisez si cu stropi de iubire din marea Lui Iubire!

Anonim spunea...

Astazi se implinesc 4 saptamini de cind Domnul la chemat acasa pe sotul meu la numai 58 de ani si numai 31 de ani de casatorie.Inima mea este zdrobita in urma plecarii Iubitului meu sot,tata si bunic.Cintarea aceasta ma mingiat si abia astept ziua intilnirii cu Isus care ma iubit intii si sotul meu drag.Dorina Dumitrascuta California

elena marin-alexe spunea...

Dorina-
Sincere condoleante pentru pierderea sotului tau, dar castigul este al Domnului, care si-a imbogatit gradina minunata cu inc-o floare.
Va veti intalni" la-cele tarmuri, dincol- de rau" acolo veti fi pururi impreuna cu ISUS!
Mi-ar placea sa -mi lasi adresa blogului tau, sau e-maill-ul.
Fii binecuvantata.Te imbratisez cu iubire din IUBIRE!