duminică, 30 mai 2010

ALB...

Atunci cand oamenii il cauta, Dumnezeu se intoarce cu fata spre ei si incepe 'programul' se schimbare in bine..
Inca o dovada ca Dumnezeu nu priveste la fata omului, ci la sufletul lui si ca in indurarea Sa El a cuprins oameni de orice neam, de orice limba, de orice popor, exact asa cum spune in Biblie. Important de retinut este faptul ca ce nu au reusit toate institutiile de protectie a copilului  si chiar celebra Emma Nicholson, a reusit Dumnezeu.Astfel ca romii pocaiti, acum nu-si mai casatoresc copii ci ii indeamna si fac tot posibilul ca baietii si fetitele lor sa mearga la scoala, iar casatoriile se fac dupa implinirea varstei de 18 ani.
Amanuntele le am de la Pastorul bisericii mele care a ajutat la eveniment, deoarece candidatii erau in asa numar mare.Urmatorul botez tot la Ramnicelu,cu 200 membri, va avea loc vara aceasta iar la eveniment va participa si Grupul Speranta. Sper sa ajung si eu pe acolo...
Cine doreste sa afle mai multe amanunte, poate citi in Romania Libera din data de 26 Mai. 
Mai jos va las cateva imagini de la acest eveniment. 
Pot sa mai spun doar: Dumnezeu sa-i binecuvanteze pe cei 218 "oameni noi"!!! 

 



14 comentarii:

mmary spunea...

Laudat sa fie Domnul care i-a chemat in Inima Sa blanda pe toti acesti oameni.Fie ca inimile lor sa devina foc arzator ale carui flacari sunt Credinta si Iubirea!

Dumnezeu sa-i binecuvanteze cu toate harurile Sale!

Cristian Lisandru spunea...

"acum nu-si mai casatoresc copii ci ii indeamna si fac tot posibilul ca baietii si fetitele lor sa mearga la scoala, iar casatoriile se fac dupa implinirea varstei de 18 ani"...

Dacă vor renunţa într-adevăr la acele căsătorii "ciudate" înseamnă că într-adevăr se face un mare pas înainte...

Rodica Botan spunea...

am ramas...tablou!!! Dar nu asa de frumos tablu ca cel pe care l-am vazut aici. Dumnezeu sa-i binecuvinteze...su statornici si dragoste!!!

denisia spunea...

Emotionant si placut sa vezi oameni care isi schimba viata... realizeaza ca au nevoie de Dumnezeu in vietile lor.

Octavia spunea...

V-am lansat o provocare pe blog:D

ELENA spunea...

Interesant şi emoţionant...
O săptămână minunată draga mea Tiză!
Vă pup şi îmbrăţişez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
La fel zic si eu draga mea.Mare este puterea Lui !

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Cei care si-au schimbat viata au renuntat la traditie, caci Dumnezeu te face liber!
E un mare pas inainte .O zi frumoasa amandurora va doresc!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Amin , amin, amin!Marete sunt lucrarile Sale!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Dumnezeu a inceput sa-si adune copiii de pretutindeni!

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Multumesc, am si preluat provocarea ta!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Emotionant si adevarat, ne miram cum poate schimba Dumnezeu si din hoti, curvari, batausi etc, El face fii de Dumnezeu!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

oamenii ce-L poarta pe Dumnezeu in suflet nu pot fi decat oameni minunati, oameni in adevaratul sens al cuvantului

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Intr-adevar asa este . Dumnezeu sa-i binecuvanteze. Te pup fluturasule.