luni, 17 mai 2010

Alfabetul Vietii

Asculta de Dumnezeu si vei trai vesnic.
Binecuvanteaza si nu blestema.
Cauta mai intai imparatia cerurilor.
Dragostea sa se vada in tine , cu ochiul liber.
Evlavia ta sa rasara in fiecare zi.
Facerea de bine , sa fie obisnuinta ta.
Gloria I se cuvine doar lui Isus..
Harnicia ta sa nu oboseasca.
Iubirea sa nu se dezlipeasca de inima ta.
Intelepciunea lui Dumnezeu sa-ti fie scut in furtuna.
Judecata celui de langa tine, las-o lui Dumnezeu.
Lauda-l doar pe Salvatorul si Mantuitorul tau.
Minciuna sa nu se apropie de gura ta.
Nici un cuvant urat sa nu rostesti, caci El aude totul.
Opreste-ti mania la timp, ca sa nu pacatuiesti.  
Pacatele ti-au fost spalate de sangele lui Isus la Golgota.
Rabdarea ta, sa sa-ti incununeze fruntea.
Sinceritatea ta, sa  fie cunoscuta de toti oamenii .
Traieste astazi, ca si cum ar fi ultima ta zi pe pamant.
Tine bine ce ai , ca nimeni sa nu-ti ia cununa vietii.
Uraste pacatul, dar iubeste-i pe pacatosi.
Voia Lui Dumnezeu sa fie si voia ta si vei trai in pace.
Zideste pe temelia Dragostei.
Ganduri-  elena marin alexe

26 de comentarii:

Octavia spunea...

Superb! Demn de luat aminte si aplicat in viata!

O zi binecuvantata!

monik spunea...

frumos spus, frumos scris... frumos gandit
o imbratisare!
monik

Cristian Lisandru spunea...

Excelentă ideea acestui ALFABET al Vieţii... E necesară pentru foarte mulţi o realfabetizare. Totul este să dorească asta cu adevărat...

vyky spunea...

-binecuvintează şi nu vorbi de rău(nu cleveti) -o binecuvântată să fii pentru toţi şi toate câte scrii!
-cu respect,
vyky

ELENA spunea...

Superb alfabet...
O săptămână minunată
vă doresc scumpa mea Tiză!
Vă îmbrăţişeză cu drag,Elena!

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Asa este draga mea.

elena marin-alexe spunea...

monik-
Iti retrimit imbratisarea cu parfum de primavara...

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Ai dreptate indiferent la ce te-ai referit...
O zi senina si binecuvantata sa ai!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Binecuvantat sa fii si tu si toti cei care trec pe aici.Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Da, si demn de luat aminte...Tizo draga!

dyanna spunea...

Foarte interesant alfabetul.Imi place..

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate sfaturi si povete.nu poti avea decat o viata linistita si fericita.va imbratisez

tu26dor spunea...

intai am cautat initialele numelui meu. apoi pe cel al prietenilor apropiati. apoi am citit pe fiecare in parte. ce simplu se invata sa traiesti frumos daca stii alfabetul vietii.

Ao toque do Amor spunea...

Boa Noite
Vim,agradecer sua visita e te oferecer o selo este blog é apaixonante
bjus
san

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Intr-adevar.Ma bucur ca ti-aplacut, draga mea.

elena marin-alexe spunea...

tu26dor-
Nici nu stii cata dreptate ai prietene. Acum am citit si eu la initialele mele...Multumesc pentru idee!

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor-
Obrigada por visita.Te amo con amore de Jesus.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Draga Fluturasule,chiar asa ca bine zici! TE PUP.

ANCA spunea...

ce mimnunt :) alfabet !sa stii ca o sal copii si o sa-l pun la intrare si de catE ori am ocazia o sai dau atentie .E de folos !
Elena ai un premiu la mine pe blog :)
o zi plina cu raze de soare si muulta pace,u prietenie Ancuta

disa spunea...

De ceea ce-ai scris la litera "R" avem nevoie cu totii in aceste vremuri.
Fii binecuvantata, draga Elena!

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
Multumesc ANCA DRAGA MEA! Gandurile mele bune au plecat spre tine, cu urari de binecuvantata zi!

elena marin-alexe spunea...

disa-
Bineanteles.Dar imi place mult si cea care incepe cu initiala prenumelui tau. Imbratisari sincere!

Danube Daughter spunea...

De ne-ar fi litera de lege, aceste vorbe, si de le-am asculta cu totii macar jumatate din ele, in jumatate din viata, lumea aceasta ar fi cu totul altfel...

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Cata dreptate ascund vorbele tale draga mea. Imbratisari cu iubire din IUBIRE, special pentru tine!

hemma. spunea...

ar fi cel mai bine pentru noi sa ne insusim aceste vorbe si sa le traim cu vrednicie.

elena marin-alexe spunea...

hamma-
Spune o vorba asa: daca vrei poti! E timpul sa le traim draga mea Hemma.Multumesc pentru plimbarea ta pe aici..