marți, 18 mai 2010

CONCLUZIE

Urmaresc noutatile de peste tot de prin mass-media si  pot sa afirm ca -mi apar din ce in ce mai des  semne de intrebare, lucru destul de firesc daca tinem cont de modul in care  evolueaza vremurile.
Cateodata am senzatia ca talazurile cerurilor s-au deschis gata-gata sa ne inghita, alteori simt ca pur si simplu ne rostogolim cu o viteza ametitoare, fara sa mai avem vreo sansa de a ne opri macar la buza prapastiei.
Care prapastie, veti intreba?
Pai , prapastia din noi in primul rand si e lesne de observat inceputul decadentei...
Am spus inceput asa ca sa nu sperii pe cineva, dar cred ca traim de fapt o acutizare, care tinde sa devina cronica, mai inainte de a ne da seama de gravitatea ei. Sau poate ca a si devenit?
Am inceput sa 'urasc' stirile, sau mai precis mi-e lehamite sa vad atata imoralitate , indiferenta, minciuna rautate, impostura, cruzime, nebunie si Prostie cat cuprinde...rasa umana.
Suntem oameni?
Atunci de ce nu lasam ratiunii -ULTIMUL CUVANT?

Ganduri- elena  marin  alexe.

24 de comentarii:

... spunea...

Intr-adevar ,se impune sa lasam ratiunii ultimul cuvant!
Va doresc o zi frumoasa!

Diana spunea...

Ne aflăm într-o decădere pentru că cei mai mulți sunt departe de Dumnezeu și sufletele le-au devenit reci. Nimeni nu-și mai iubește aproapele, toți trăiesc pentru a se face nefericiți unii pe alții.

Marius Ola spunea...

Raţiunea mea nu prea îmi dă pace în ultima vreme, astfel încât încearcă să rezume că dacă tot ne apropiem de apocalipsă măcar la nivel local să-mi caut pe cineva cu care să-mi petrec sfârşitul lumii:)

Cristian Lisandru spunea...

Şi eu evit de foarte multe ori slalomul printre ştiri... Tot din cauza celor cu care suntem bombardaţi în fiecare zi. Parcă totul s-a transformat într-o mlaştină... Prăbuşirea definitivă este iminentă...

Octavia spunea...

Nu cred ca tara noastra a mai fost intr-o situatie asa de grava ca acum...dar nu ma mir...in ce imoralitate si pacat este tara noastra draga...inca nu ne pedepseste Domnul dupa cum meritam...mai sunt zile de har pentru acest popor ce se declara crestin.

O zi binecuvantata!

Geanina Lisandru spunea...

Nu mă mai uit de ceva ani la televizor, mai urmăresc ştirile pe mail, doar ce consider că merită citit, restul la coş.

Statul ne vrea numai bnuni de manevrat. Sunt mulţi care decad pupând funduri.

Spiritul de turmă este la mare preţ.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

Rodica Botan spunea...

Ai dreptate...ceva s-a intimplat deja...paharul miniei o fi fost turnat deja pe pamint.

Daca am lasa totul ratiunii Lui Dumnezeu ...ar fi si mai bine.

"Zideste in mine o inima curata, Dumnezeule, pune in mine un duh nou si statornic"...Ps 51:10...

kis spunea...

acestea sant o parte din stirile pe care le gasim in mat.24
,,...Dar toate aceste lucruri nu vor fi decât începutul durerilor.
Atunci vă vor da să fiţi chinuiţi, şi vă vor omorî; şi veţi fi urâţi de toate neamurile pentru Numele Meu.
Atunci mulţi vor cădea, se vor vinde unii pe alţii, şi se vor urî unii pe alţii.
Se vor scula mulţi prooroci mincinoşi, şi vor înşela pe mulţi.
Şi, din pricina înmulţirii fărădelegii, dragostea celor mai mulţi se va răci.
Dar cine va răbda până la sfârşit, va fi mântuit.,,

Orry spunea...

:) ratiunea imi spune ca marginea prapastiei e la nivelul degetului meu mic!
E greu sa iti mentii echilibrul la o asemenea inaltine ...

elena marin-alexe spunea...

...-
Daca oamenii ar fi mai rationali, poate altfel ne-ar fi viata.O seara minunata va doresc!

elena marin-alexe spunea...

Diana-
Daca am trai dupa indemnurile lui Dumnezeu, oamenii s-ar iubi unii pe altii.Seara frumoasa Diana!

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola-
Nu imi place sa vad atatea suflete distruse...Cat despre Apocalipsa, s-ar putea sa ai dreptate, cred ca e foarte aproape.

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Comparatia este ok.Viata asta este o mlastina!
Mie nu-mi place noroiul..
Dar o sa vedem ce va sa fie prietene!

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Oare cat va mai dura vremea de har?
Imbratisari cu mare drag, pentru o prietena.

elena marin-alexe spunea...

Geanina-
Chiar faci bine...si o sa te copiez caci m-am saturat de atata urat..
O seara de binecuvantare draga mea draga!Re pupici!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Sau sa ne trecem ratiunea in stapanirea Lui...Ce minunat ar fi! Pace si bucurie din Vrancea cu iubire din Iubire!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Chiar cred ca a si inceput aceasta perioada de care vb.Domnul.Sa ne pregatim sa-l intampinam!

elena marin-alexe spunea...

Orry-
Daca vrei ...poti!Stiu ca esti o fata deosebita si ai sa reusesti. Te pup de mii de ori draga mea Orry!

Danube Daughter spunea...

Nici eu nu mai inteleg nimic din stirile zilelor de azi. Nu mai te indeamna sa fii nimic. Incearca sa dea un etern contraexemplu,nereusit,rasuflat si patetic, dramatic si neinspirational. Contraexemplu care pentru multi devine exemplu si sustine ori da idei pentru comportamente nepotrivite. Iar in ceea ce priveste tot ce vuieste in mass-media in ultima vreme, ma abtin sa comentez. Uneori ii privesc uimita ca se pot da asa, cap in cap, unii de altii, aruncand cu injurii si vorbe de tot felul, cu ipoteze de politicieni amatori, cu explicatii false despre cum dispar banii publici in (ne)buzunarele "sefilor" de stat. Mi-e draga Romania dar, mi-e rusine de multe ori ca, cu buna stiinta, indur toate aceste nelegiuiri in adevaratul sens al cuvantului. Pe dumneavoastra, va imbratisez, totusi,caci in toata nebunia asta, numai un dram de prietenie ne mai poate insenina ziua...

Cristake spunea...

Aia pe care ii intereseaza ratiunea, sunt mai spirituali. Ailalti, cu materialul, umbla mereu dupa acaparare. E de cand lumea asa, doar ca in tari precum Romania sau Bulgaria, justitia e sleampata de 20 de ani - adica o mascarada, nu justitie - iar efectele se vad. Partea buna e ca inca nu s-a inventat Bastilia care sa nu poata fi doborata.

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Aceleasi sentimente ma incearca si pe mine de multe ori, dar ce pot sa fac, decat sa inteleg ca am primit totul 'la pachet'.
Cu mare drag te imbratisez scumpa mea "viitor mare muzician"! Asta iti urez din tot sufletul!
Multa binecuvantare!

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
La partea sleampata cum zici tu, cred ca participam cu totii...
Ma bucur ca mai esti pe aici....mai rar dar macar asa.Fii binecuvantat prietenul meu drag Cristake de Moldova.

Cella spunea...

nici nu ma mai uit la stiri ;
ma debusoleaza :D

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Mie imi este frica sa mai urmaresc stirile...mereu ma socheaza cate ceva. Imi doresc sa vina Domnul!