vineri, 7 mai 2010

Norii negri...dinspre Basescu



Kilometrul 1
Teama pentru ziua de maine, Lipsuri, Ingrijorare.
Traim într-un secol al nervilor. Lumea se asteapta la ce este mai rau, sau din ce in ce mai rau. Oamenii sunt nelinistiti. Nervozitatea a cuprins intreg pamantul. Domnul Isus a prezis aceasta ca un semn inaintea  venirii Lui si al sfârsitului lumii. 
Să ştii că în zilele din urmă vor fi vremuri grele.  Asa veti gasi scris aici:    2 Timotei 3:1

Conferinta de presa, facuta acum cateva zile de catre presedintele Basescu, a adunat nori negri la orizontul vietii romanilor, caci la finalul ei milioane de romani au avut cred  cea mai lunga si nefericita noapte, de la sfarsitul lui '89 si pana acum.
Nu stiu de ce a cazut napasta, chiar pe capul celor mai defavorizate categorii, ca somerii si pensionarii.
Ne va fi greu, caci eu si sotul meu beneficiem de o singura pensie a lui, care este sub 600 lei. Nu intentionez sa ma plang si nu ma ingrijorez, deoarece m-as stresa fara rost si nu as rezolva nimic. Stiu ca totul este sub controlul lui Dumnezeu si daca El va ingadui sa avem o viata mai austera, asta este. O vom accepta si nu ne vom ingrijora peste masura.O sa va intrebati de ce?
Pai de ce sa ne ingrijoram , daca suntem copii lui Dumnezeu si cu siguranta El ne va purta de grija.
Stiu caci zilele din urma vor fi grele pentru toata omenirea, nu numai pentru noi romanii, caci ati vazut deja ce se intampla in Grecia si nu numai...
Stiu ca izbavirea noastra se apropie si declar tuturor scepticilor, ca il vor vedea pe Isus Hristos venind pe norii cerurilor si atunci regretele vor fi tardive...si fara rost.
Chiar daca pe cerul vietii noastre clocotesc nori negri anuntand cea mai apriga furtuna, eu am ochi sa vad, un petic de senin prin care Lumina imi zambeste!
Il vedeti si voi ?

24 de comentarii:

José Ramón spunea...

Helena acest cuvânt este realitatea în care trăim multumesc pentru comentariu frumos.
Salutări de bun week-end

Anonim spunea...

Buna dimineata,om frumos! A iesit soarele de la cuvintele tale bune! Nu,nu mai credeam ca mai exista oameni care sa vada lucrurile din perspectiva asta...Asa e,draga mea,nu mai sunt bani dar nu deznadajduim! N-avem voie,nu putem. Cati mai inteleg asa?? Ceea ce se-ntampla e peste tot in lume,nicidecum consecinta unui partid anume...Din punct de vedere duhovnicesc,crizele sunt binevenite:ele te zguduie din temelie - intorcandu-te la sensurile curate si adevarate ale vietii.
Nu deznadajduim,draga mea! Iubire s-avem si credinta!

Zi senina si linistita iti doresc!
Cu drag,
L'Automne

... spunea...

E dramatic ceea ce se intampla acum in viata romanilor de rand,daramite ,dupa 1iunie,daca se aplica varianta "increderii"!
Din pacate,tot mai multi romani ne simtim straini in propria tara!
Desi nu-mi doresc sa emigrez,am sentimentul ca ,daca nu se revine la o stare de normalitate,trebuie sa iau in calcul si aceasta varianta a "neincrederii" in conducatorii nostri.
Dupa cum stiti,am militat pentru proteste in strada!Nu-mi plac haosul si violenta,nici nu-mi propun ca ,prin iesirea in strada ,sa recurgem la asemenea barbarii,insa ,cred ca vocea poporului trebuie cel putin auzita si ,de ce nu,ascultata!Trebuie sa tragem un semnal de alarma prin care sa "penalizam" Puterea pentru derapajele sale,imorale si amorale!
Mesajul pe care l-am raspandit"Treziti-va,romani!" este un demers umil de a-i reconecta pe concetatenii nostri la realitate.
Probabil,puteam sa-l concep mult mai bine,fara metafore de genul"ciuruit" si mult mai concis,insa revolta care m-a cuprins,vazandu-l pe presedinte cu zambetul pe buze in timp ce ne-a intunecat sperantele,cu masuri injuste,fara sa faca vreo referire la greselile Executivului,m-a obligat sa fiu mult mai radical.
Cu toate ca fac parte din PNL,iar noi,reprezentam ,in special,interesele clasei de mijloc,nu pot sa fiu indiferent la nenorocirile care-i pandesc pe majoritatea romanilor.Mesajul acela,putin filtrat, l-am trimis si presedintelui Antonescu si cred ca va tine cont de sugestii!
Va doresc o zi frumoasa!

denisia spunea...

Nu prea stiu cum sa comentez evenimentele astea. Sincer nu am simtit criza, pentru ca familia mea are venituri sigure si stabile si nu s-a schimbat nimic in perioada asta. E adevarat ca muncim mult, dar cred ca munca e necesara.

Cristian Lisandru spunea...

Situatia se complică pe zi ce trece. Oamenii sunt din ce în ce mai tristi, mai închistati, pierduti printre gîndurile negre care îi asaltează. Punând în balantă ceea ce spunea Băsescu în campanie cu ceea ce a spus acum, trebuie fiu ferm - asistăm la televizarea si promovarea nesimtirii...

Octavia spunea...

Sa privim la Domnul ca El e singurul ce nu ne dezamgeste si e singurul ce ne face viata mai frumoasa...

"Sa traiti bine!" Basescu sau omul de rand?

miki spunea...

Se intampla si la "case" mai mari.Cred totusi ca presa a reusit si de data aceasta sa scoata un subiect de discutie pentru o buna perioada de timp, a reusit sa bage si lumea in panica...in fine vom vedea ce va fi pana la urma.
Mie mi-a placut reactia bunicii mele(79 de ani) cand a auzit ca i se "mareste" pensia:"muncesc asa cum am facut o viata-ntreaga si nu voi muri de foame nici pe acest regim, iar de vaitat n-am sa ma vait.Pamanturile zac nemuncite si romanu` face greva la Cotroceni...deh, mama, asta-i democratia".

Kalliope spunea...

traim intr-o tara jefuita, intr-o tara care sarmana de ea nu are nicio vina. Vinovatii sunt acesti derbedei, acesti ulii de oameni care ne distrug cu zambetul pe buze. (gen Basescu, ha ha ha). Aceasta Romanie din care eu fac parte este defapt o Romanie singura, o tara fara pic de lumina. Cioran spunea ca noi cei care suntem "crestini" de 2000 de ani, privim cerul din umbra, ne uitam spre lumina ca din tenebre. Daca dupa teza lui Eminescu ( cel mai mare ganditor roman) am fi fost catolici, poate eram pe o treapta mult mai inalta a societatii... Dar spre chinul nostru nu ramane decat sa ne conformam cu dezintegrarea tarii din care facem noi parte, nu putem face nimic, e din destinul nostru cum spunea maestrul Paler...

Basescu, Boc, Becali, Nastase(tenismenu) Voiculescu, Geoana, Ponta, Udrea, Vantu... etc. sunt inca mii de oameni ca si ei, niste derbedei, niste canalii de oameni si niste distrugatori de nesimtiti. La cotroceni nu va fi nimeni niciodata capabil sa indrepte lucrurile acestei tari, voi ajunge la o varsta inaintata peste ani, si va fi la fel, sau poate mult mai greu...

Unde-i saracie, e coruptie, unde-i coruptie, e hotie...

disa spunea...

De copila, am stiut ce-s lipsurile, asa ca mi-e mai usor acum, in clipele de restriste.
Sa gusti din bucuria mantuirii, draga Elena!

dyanna spunea...

Da,e din ce in ce mai greu.O sa reusim cumva sa trecem si peste acest lucru.Sau cel putin sper.....

elena marin-alexe spunea...

Ramon-
Da, cruda si reala realitatea...de zi cu zi. Multumesc de vizita prietene!

elena marin-alexe spunea...

Anonim-
Draga Toamna, in viata mea am trecut prin diverse situatii, unele neplacute, dar Dumnezeu m-a tinut in harul sau.Cred ca o va face si de acum inainte.
Sa nu ne pierdem nadejdea, pe care o asteapta o mare rasplatire!
O duminica plina de Lumina Lumii sa ai, cu drag Elena!

elena marin-alexe spunea...

...
Am citit mesajul tau- Treziti-va romani- si cred ca ai dreptate in mare masura. Cred ca multi romani sunt conectati la realitate dar din nefericire nu prea au ce sa faca.
Asteptam sa vedem cum vor inainta lucrurile....
Pana atunci sa ai o zi frumoasa si binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Da, munca e necesara in orice situatie si daca e binecuvantata de Dumnezeu, cu atat mai bine draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Ce-i drept de aceasta data , Basescu a facut o gafa de mare smploare care cred ca-l va costa popularitatea si simpatia...noastra.

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Traim bine si in siguranta, daca il avem prieten si Tata pe Dumnezeu!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Ca ne place sau nu, lucrurile isi vor urma cursul dupa hotararea lui Dumnezeu...
Totusi sa nu ne pierdem cu firea...

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Drag a Marius, cred ca indiferent de religia pe care o imbratisam, catolica, protestanta, ortodoxa sau neoprotestanta, Biblia se va implini pana la ultima litera, si acolo spune ca: In zilele din urma vor fi vremuri grele. Vremurile au inceput, iar noi nu reusim sa fim in acord cu Dumnezeu. Ce va fi, trebuie doar sa nu ne descurajeze, ci sa ne ridice privirile spre cer.
O duminica binecuvantata si pace tie si Karinei!

elena marin-alexe spunea...

disa-
Sa fii binecuvantata in orice vreme, draga mea Disa!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Ar trebui sa ne apropiem mai tare de Domnul, in aceste vremuri...draga Dyanna!

Cella spunea...

eu stiu si cred ca Domnul nu isi va lasa copiii Lui sa moara de foame.

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Cu siguranta.Asa cred si eu, caci stiu bine in cine ma incred draga Cella!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

e atat de trist ceea ce se intampla mai trist este ca nu putem face nimic, nu noi alegem:(ne raman doar credinta si speranta.va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Asa este draga Fluturas. Ce am face fara speranta?