joi, 17 iunie 2010

10 lucruri care imi plac..

Multumesc  domnului Ionel Mesaros pentru nominalizare.

  1- Imi place sa fiu eu insami.
  2- Imi place foarte mult sa citesc.
  3- Imi plac florile de camp, liliacul si trandafirul galben.
  4- Imi place adevarul.
  5- Imi place statornicia in orice tip de relatie.
  6- Imi place modestia.
  7- Imi place  muzica buna.
  8- Imi place sa incurajez pe cei aflati in 'depresie'.
  9- Imi place sa cant in biserica.
10- Imi place cafeaua Jakobs. 


Bineanteles ca imi plac multe alte lucruri: calatoriile, painea neagra, citricele, obiectele vechi din bronz si multe , multe altele.
Cat despre persoanele pe care le-as nominaliza cred ca mai bine las la alegerea lor.Cine doreste mai multa transparanta...sa binevoiasca si sa accepte provocarea de mai sus.V-o daruiesc cu mare drag tuturor. Asta ne-ar ajuta sa ne cunoastem mai bine.

28 de comentarii:

... spunea...

Doamna Elena Marin -Alexe,tin sa va multumesc pentru ca ati raspuns afirmativ invitatiei de a alcatui o lista cu 10 zece lucruri care va plac!
Lecturand lista,am gasit ca am multe puncte comune cu dumneavoastra,probabil ,si cu multi dintre ceilalti prieteni din lumea virtuala .
Va doresc o zi frumoasa!

dyanna spunea...

Si eu am constatat ca avem cateva lucruri in comun,si chiar ma bucur !

elena marin-alexe spunea...

IONEL MESAROS-
Multumesc prietene! Sper s-o preia cat mai multi si sa ne cunoastem mai bine, nu-i asa?

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Ma bucur draga mea!Pupici!

Cristian Lisandru spunea...

M-aţi făcut să zâmbesc la punctul 10. Şi eu preferam această cafea, înainte de a abandona ţigările. Cafeaua nu mai are niciun gust fără ţigară, aşa că...
Frumoase răspunsuri aţi dat. Din suflet.

O zi bună vă doresc!

corina spunea...

Ce zici de vorba aceea?Cine se aseamana se aduna!O zi pasnica iti doresc

ANCA spunea...

eu una doresc sa o iau :)

Elena ,multumesc penru provocare,,,o zi plina de har si lumina in suflet Psalmul 20 :)pt,tine

José Ramón spunea...

Felicitări pentru dvs. de articole sunt cele mai delicate şi de bun gust pe care l-am văzut până acum, felicitări!Multumesc pentru vizita si comentariile Salutări de bun săptămâni

denisia spunea...

In afara de trandafirul galben... toate imi plac si mie.

Diana spunea...

Eu o să accept provocarea dvs și o să mă apuc și eu să scriu 10 lucruri care îmi plac.
Vă pup cu drag!

monik spunea...

M-am gandit ca asi putea scrie aici in blogul dvs. cam ce imi place si cred ca nu aveti nimic impotriva, ne-am cunoste ceva mai bine. Incerc?

Imi plac dulciurile la care cred ca nu asi renunta cu usurinta, imi plac animalele in mod special pisicile, peregrinajele, imi place sa alerg si sa ma plimb cu bicicleta, imi place sinceritatea, onestitatea, gradinaritul, imi place sa ma fac utila acolo unde pot, iar cateodata caut linistea, pacea, chiar si singuratatea, sa evadez.

raza de soare spunea...

primele doua lucruri troneaza...nici nu stiu ce as putea adauga la o lista a mea...

tasha spunea...

Frumoase raspunsuri! te pup draga mea si te imbratisez!

marada spunea...

Si eu accept provocarea. Sa vad ce iese!
Toate cele bune!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

ma regasesc in cuvintele dumneavoastra, numai ca mie imi place toate cafeau:))

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Ei, mie imi place cafeaua si fara tigara crede-ma.Oricum este bine ca ai renuntat la tigara.Felicitari!

elena marin-alexe spunea...

corina-
Zic:Ai mare dreptate Corina draga mea!

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
Astept sa vad...te imbratisez scumpo!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Ma bucura toate vizitele tale aici! Fii binecuvantat prietene!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Cu asa mica diferenta, cred ca ne asemanam mult drga Denis!

elena marin-alexe spunea...

Diana-
Ma bucur si astept ....Te pup!

elena marin-alexe spunea...

monik-
Pai...in afara de dulciuri imi plac mult toate celelalte..Te pup !

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Ma bucura revenirea ta ! Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Astept ...cu nerabdare!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Foarte incantata! Te pup!

elena marin-alexe spunea...

Raza de soare-
Bineinteles ca avem mult mai multe lucruri care ne plac...Te pup Raza mea!

Cristake spunea...

Foarte faine lucruri va plac, totusi solicit o clarificare la:
1. la punctul 5 - statornicia in orice tip de relatiune - adica daca banditul Georgel o jefuieste pe batrana Niculina de butelie si 3 gaini, sa inteleg ca v-ar placea ca banditul dl. Georgel sa vie data viitoare la furat tot la dna Niculina? :D
2. la punctul 9: este oare fluieratul o forma de cantat ? :D "Eu cand vreau sa fluier, fluier"!!! :-"
Cat despre cafea, stiu ca cand eream plod se mai gasea pe la alimentara un produs pe nume "Cicoare" sau cam asa ceva... nu mai stiu ce gust are, dar m-a palit nostalgia si taare as vrea o canuta de "cicoare" de aia... Da' de unde?! :(

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Hai sa-ti raspune carcotasule.
1.Cumva batrana Niculina avea o relatie cu banditul Georgel? Relatia este o legatura sufleteasca poate fi si trupeasca intre doua persoane.
2.Eu nu fluier ci pentru-ca pot...ii cant Domnului.
Of...carcotas mai esti ieseanule! ;)