marți, 15 iunie 2010

15 Iunie

Mihai Eminescu -

Şi Dacă...

Si daca ramuri bat în geam
Si se cutremur plopii,
E ca în minte sa te am
Si-ncet sa te apropii.

Si daca stele bat în lac
Adâncu-i luminându-l,
E ca durerea mea s-o-mpac
Înseninându-mi gândul.

Si daca norii desi se duc
De iese-n luciu luna,
E ca aminte sa-mi aduc
De tine-ntotdeauna.

26 de comentarii:

Octavia spunea...

Stateam si ma gandeam ce semnificatie are 15 iunie pentru mine :-/ si mi-am amintit :) cand eram in scoala generala, atunci se lua vacanta (cu trecul din Franta):))

Cristian Lisandru spunea...

O zi în care ne aducem aminte cu toţii de POET... O zi excelentă vă dorim!

ANCA spunea...

ce frumosa poezi :)

ELENA spunea...

"Si daca norii desi se duc
De iese-n luciu luna,
E ca aminte sa-mi aduc
De tine-ntotdeauna. "
Superă poezie draga mea Tiză..
A fost,este şi va rămâne nemuritor..
O seară minunată vă doresc!
Vă pup!

kis spunea...

frumoasa poezie!
astazi se implinesc 121 de ani de la disparitia ,,luceafarului,,!

Simina spunea...

cine stie cat a suferit Eminescu si cat si-au batut joc de el aceia ce l-au omorat...
cine stie ce minuni ar mai fi scris daca l-ar fi lasat in pace...si cu ce nestemate ne-ar mai atins sufletele peste timp...

dyanna spunea...

Imi place Eminescu.Nu cred ca am ratat vre-o poezie de-a lui.

raza de soare spunea...

"Si daca ramuri bat in geam" e versul pe care-l retin inca in copilarie si mereu am in minte ramurile care bat vesnic, cu un ecou mut...

Orry spunea...

:X Mihai Eminescu ...eternul POET îndrăgostit!
Minunat Elena!

FleurduMay spunea...

Eminescu a fost salvarea mea la Bacalaureat, dupa multe eforturi de a iesi din baie, unde ma blocasem tocmai la prima proba...dragul de el! Subiectul a fost legat de geniul eminescian. nu o sa uit cand in clasa 10-a trebuia sa studiem o multime de poeme eminesciene..Nu au fost in zadar. " E ca aminte sa-mi aduc
De tine-ntotdeauna. "- asa imi aduc eu aminte mereu de cei plecati in ceruri.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri, sa mi fie rusine dar am uitat complet:(va imbratisez

tu26dor spunea...

m-a inspirat mult poezia asta in adolescenta mea... imi visam iubirea recitand versurile. multumesc ca mi-ati amintit de ea.

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Buna dimineata Draga mea si pentru-ca stiu ca-ti dai examenul de licenta iti doresc succes si binecuvantare.

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Bine ai spus "sa ne aducem aminte"..O zi frumoasa iti doresc de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
Frumoasa prin simplitatea exprimariiei.Te pup draga mea!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Cel putun in sufletul generatiei noastre va fi nemuritor draga Tizo! O zi ferice sa ai!

elena marin-alexe spunea...

kis-
O zi plina de pace si bucurie iti doresc !

elena marin-alexe spunea...

Simina-
Asa i-a fost dat.Probabil suferinta, boala si faptul ca a fost un mare neanteles al timpului sau l-a determinat sa se 'afunde' in lumea scrisului..

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Nici eu.Te imbratisez draga mea!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Da si mie imi plac mult primele versuri...parca le simt din adancul fiintei mele. Imbratisari raza mea cu iubire din iubirea LUI!

elena marin-alexe spunea...

Orry-
Si ce exemplu de statornicie in dragoste ne-a lasat...

elena marin-alexe spunea...

FleurduMai-
Acest inceput de vers odata ascultat iti ramine imprimat cu semnatura Poetului...
O zi frumoasa Floare de Mai!Multe imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Fluturasule, bine ca nu i-ai uitat versurile...

elena marin-alexe spunea...

tu26dor-
Mie chiar mi-au fost recitate candva..Sperbe si gingase versurile Poetului!

disa spunea...

Imi spun acum ca decat sa fi stat lipita de televizor, ieri, mai bine as fi avut o carte cu poeziile nepieritoare ale lui Eminescu, din care sa ma imbogatesc sufleteste.

elena marin-alexe spunea...

disa-
Mare dreptate ai draga Disa. Uneori o carte suplineste multe lipsuri si necesitati ale fiintei umane.