duminică, 20 iunie 2010

Din lucrarile mele...


Drumul - Ulei pe panza - elena marin alexe- 2005

32 de comentarii:

Rodica Botan spunea...

Elena...unde-s lucratorii?

denisia spunea...

Foarte frumos. Sunteti talentata. Felicitari.

ANCA spunea...

ce frumos :) ! tu l-ai colorat :) ?

elite spunea...

Foarte frumos,te invidiez ptr ca ai timp sa desenezi.Eu una n-am nici timp dar nici talent!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Unii au ajuns la capatul drumului, unii au luat-o pe alte carari, altii sunt pe la inceput de drum, dar cu siguranta, ce nu am reusit eu sa redau, vede EL.
Fii binecuvantata sora mea draga!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Multumesc denisia draga.O saptamana de pace si lumina iti doresc.

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
Da.Sunt pictor, cu voia lui Dumnezeu. :)

elena marin-alexe spunea...

ellite-
Eh, acum nu prea mai am timp, caci sunt bunica...
Multumesc draga mea.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb.va imbratisez

corina spunea...

Elena mi-a placut foarte mult lucrarea si culorile pe care le-ai folosit ai maini de aur!Bucurie

FleurduMay spunea...

Interesant si sensibil.

Cristian Lisandru spunea...

Expresiv tablou... O provire din noi către noi, aş spune... Vă doresc şi vă dorim o săptămână cât mai bună!

Jesson And Rey Ann spunea...

a very nice way

Delyrics spunea...

Foarte frumos şi sugestiv tabloul, doamnă Elena!
Îmi aminteste de biserica copilăriei mele unde o pictură asemănătoare era în spatele amvonului şi pe care de multe ori o priveam ore întergi, încercând să trec dincolo de marginile pânzei... Aceeasi senzatie-dorinţă o încerc şi în privinţa tabloului dvs...

raza de soare spunea...

sunteti o artista...se vede ca Domnul v-a binecuvantat cu har...nu doar versurile minunate, si nu doar lucrarile, picturile, ci tot ce ganditi...e o oaza de lumina...

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Multumesc!!!

elena marin-alexe spunea...

FleurduMai-
Multumesc pentru aprecieri scumpa FLOARE!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Multumesc prietene.Sa ai o zi frumoasa si binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Jesson And Rey Ann-
Thanks for visiting and wait here!Good bless you!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Chiar sunt sigura ca ai trecu...ca si mine de marginile panzei..Fii binecuvantata frumoaso!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Bine zici draga mea, caci asa simt si eu ca tot ce cred ca fac eu este de fapt"binecuvantarea Domnului" peste sufletul meu.

dyanna spunea...

Foarte frumos si foarte interesant.Aveti talent !

FleurduMay spunea...

Va pupicesc dulce:-*

miki spunea...

Frumos tabloul, insa, fiind vorba de "calea Domnului"ma asteptam sa-mi inspire viata.Oare de ce ati ales culorile specifice toamnei,a apusului vietii?

ELENA spunea...

Superbă lucrare scumpa mea Tiză...
Să aveţi o săptămână frumoasă
şi plină de bucurii!
Vă pup!

elena marin-alexe spunea...

Corina-
Mii de multumiri Domnului meu care mi-a dat picaturi din talent..Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Multumesc fetito, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
Si eu pe tine.... :-*

elena marin-alexe spunea...

miki-
Asa vad eu ..drumul spre viata de dincolo unde ne vom intalni cu Isus Domnul nostru drag.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Multumesc tizo draga.Te pup si te imbratisez.

Rodica Botan spunea...

Ai dreptate Elena...sa ne ajute Domnul sa ajungem, toti la sfirsit de drum cu El, ca altfel degeaba ne-a fost alergarea...

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Nimic nu e mai important ca finalul de drum!
O duminica cu pace sa ai!