miercuri, 23 iunie 2010

Mi-e dor..

Mi-e dor de Tine Doamne
Atat de dor..Isus!
Ca ruga mea fierbinte
O-nalt spre Tine sus.
Mi-e dor Isus de Tine
Mai mult nu pot sopti.
Ce bun esti Tu cu mine
Cat nici nu pot gandi.
Mi-e dor de vorba-Ti dulce
Mi-e dor de Fata Ta.
Cat are sa mai treaca 
Pana cand Te-oi vedea?
Mi-e atat de dor Isuse
Dor de lumina Ta.
Aprinde-Te in mine,
Si ramai pururea..
Mi-e tare dor Isuse
Sa-mi spui ca ma iubesti
Si dincolo de ceruri
Un loc imi pregatesti.
Calauzeste-mi pasii
Fii dragostea din mine
Si-Ti multumesc Isuse
Ca-mi este dor de Tine!
elena marin alexe- 1994.

32 de comentarii:

elite spunea...

Foarte frumos! Esti o artista!

Geanina Lisandru spunea...

"Mi-e dor Isus de Tine
Mai mult nu pot sopti.
Ce bun esti Tu cu mine
Cat nici nu pot gandi.

Mi-e dor de vorba-Ti dulce
Mi-e dor de Fata Ta.
Cat are sa mai treaca
Pana cand Te-oi vedea?"

M-au impresionat aceste versuri. Dor nestăvilit pentru credinţă şi El.

Te îmbrăţişez cu mare drag!

Cristian Lisandru spunea...

Dor de dragoste, dor de credinţă desăvârşită, dor de bine şi de suflete deschise...

Vă dorim o zi frumoasă şi vă trimitem gânduri bune din Bucureştii oarecum pleoştiţi din cauza ploii...

vyky spunea...

Vino repede, iubitule, ca o căprioară sau ca puiul de cerb pe munţii plini de mirozne!
Şi Duhul şi Mireasa zic: „Vino!” Şi cine aude, să zică: „Vino!”

dyanna spunea...

E superba !
O zi frumoasa !

... spunea...

Superb!
Impresionata descriere a dorului de Domnul,incheiata apoteotic ,cu o nobila dorinta:
"Calauzeste-mi pasii
Fii dragostea din mine
Si-Ti multumesc Isuse
Ca-mi este dor de Tine!"
Va multumesc pentru aceasta comoara!
Va doresc o zi frumoasa!

Delyrics spunea...

Şi mie mi-este dor...

mmary spunea...

"Mi-e atat de dor Isuse
Dor de lumina Ta.
Aprinde-Te in mine,
Si ramai pururea..

Calauzeste-mi pasii
Fii dragostea din mine
Si-Ti multumesc Isuse
Ca-mi este dor de Tine!"..

Toate versurile sunt frumoase , insa acestea parca sunt desprine din cele mai profunde dorinte ale inimii mele...

Va imbratisez cu brate pline de binecuvantari!

FleurduMay spunea...

Nu am cuvinte.....pot spune doar ca mi-a inseninat ziua mohorata. Va multumesc!

cony spunea...

Superbe versuri ! Nu am cuvinte sa spun cat m-au impresionat.

ELENA spunea...

Frumoase versuri scumpa mea Tiză..
O seară minunată vă doresc!
Mii de pupicei...

elena marin-alexe spunea...

ellite-
Multumesc pt apreciere draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru-
Ca de fiecare data cuvintele tale mangaie si racoresc. Imbratisari draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Gandurile voastre bune au ajuns la mine si au alungat vantoasa care ne-a acaparat de doua zile.
O seara frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Mi-e tare dor de Mirele sfant...ca si tie .

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Multumesc!!!

elena marin-alexe spunea...

...-
Cred ca dorinta mea este a tuturoR copiilor Lui Dumnezeu, nu-i asa? Cu siguranta si tie ti-e dor de EL!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Te cred scumpo! El va veni iar!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Dorintele nostre seunt una in Isus. El vine iar!
Fii binecuvantata scumpa mea !

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
O seara de pace in bucurie sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

cony-
Multumesc de vizita si ma bucur ca ti-au placut.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Tizo draga toata natura sufera de asteptarea venirii LUI ISUS! Te pup scumpa mea, fii binecuvantata!

denisia spunea...

Deosebite versuri... sunt un pic mai sensibilă acum și mi-au dat... lacrimile.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe doamna elena, va imbratisez

raza de soare spunea...

ca in toate poeziile dumneavastra si in aceasta salasluieste mult sentiment, si dragoste si dor...

ma uitam la anul in care ati scris poezia...anul nasterii mele:)) mai exact in luna noiembrie, ziuda de 8:))

José Ramón spunea...

Multumesc pentru comentarii natură au un weekend bunJose Ramon Salutări Cordial

disa spunea...

Ma bucur ca cel mai intens dor al tau este cel dupa El.
Sa ai o zi fericita cu Domnul!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
E minunat sa simti doer de Isus si sa-ti dea lacrimile...Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Multumesc fluturas!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
S-ar putea s-o fi scris chiar in ziua cand te-ai nascut draga mea raza! Iti doresc mult dor de Isus!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Si eu iti multumesc pentru prietenie!

elena marin-alexe spunea...

disa-
Amin, draga mea Disa.