miercuri, 9 iunie 2010

Vanare de vant

Nu stiu sa zbor
Spre piscuri de vis
O aripa s-a frant
Cand Cerul s-a inchis
Ochii mei tulburi
Desi s-au deschis,
Zaresc nori de furtuna
Si-n Paradis
Potopul de griji
Ma-neaca-n pamant,
Iar al Cerului nimb
Parca-i suflare de vant
Lumina s-a stins 
Si-n Paradis,
Viata-i un iad
Cand Ceru-i inchis
Gandul ca sunt
Doar vanare de vant
E soarele meu,
E ultimul gand!

(8 iunie 2010)
P.S.Dedic aceste versuri doamnei Elena Marin-Alexe!
Va marturisesc ca aceasta poezie se datoreaza postarii "Biografie de inima"a doamnei Elena;articol dedicat unui prieten din Universul virtual,Jacktels Kochbuch.

Aceasta postare ii apartine lui  IONEL MESAROS.Ii multumesc pentru sensibilitate intr-o lume in care omul nu mai are timp sa miroase florile, sa admire seninul, sa se plimbe prin ploaie...si sa cultive prietenia, o floare mai rara decat floarea de colt si pe cale de disparitie. 
As pune o intrebare: de ce tratam cu indiferenta prietenia, cand in sinea noastra o dorim atat de mult?
Postarea originala o gasiti pe http://ionelmesaros.blogspot.com

14 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate versuri pentru o doamna minunata, va imbratisez cu mare drag

denisia spunea...

Foarte frumoasă poezie, frumos gestul. Îl admir mult pe d-l Ionel, pentru modul cum se comportă în spațiul virtual.

disa spunea...

"omul nu mai are timp sa miroase florile"
trebuie sa ne facem timp pentru lucrurile care ne innobileaza sufleteste, ne ridica pe culmi de vis.
O zi minunata, prietena draga!

Cristian Lisandru spunea...

Frumoasă dedicaţie. Felicitări autorului!

April spunea...

Excelente versuri. Felicit autorul. Elena esti inconjurata de prieteni, esti o norocoasa. Te pup.

... spunea...

Doamna Elena Marin -Alexe,va multumesc din suflet pentru onoarea pe care mi-ati facut-o ,postand pe blogul dumneavoastra modestele mele versuri!
Sper din toata inima sa nu va suparati daca fac o mica observatie in legatura cu postarea de mai sus:In postare s-au strecurat cateva greseli de editare(poezia are 20 de versuri ,nu 15;pe randul 1 sunt doua versuri/pe randul 5 sunt trei versuri/pe randul 7 sunt doua versuri/pe randul 9 sunt doua versuri)!
Tin sa le multumesc si celor care au facut comentarii la aceasta postare,pentru gandurile lor bune si pentru aprecieri!
Va doresc o zi binecuvantata cu multe bucurii!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Intr-adevar! Multumesc fluturas!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Si eu il admir pentru tot ce face pe blogul personal!

elena marin-alexe spunea...

disa-
Trebuie sa invatam sa traim...draga disa.Te pup!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Si eu il felicit pe autor.O zi senina in gand si suflet iti doresc.

elena marin-alexe spunea...

April-
Eu as spune ca sunt binecuvantata de Dumnezeu cu prieteni asa de adevarati! Va multumesc pt.ganduri si sentimente de prietenie!

elena marin-alexe spunea...

IONEL MESAROS-
Multumesc pentru tot.Chiar esti un om deosebit. Am facut si rectificarea..O zi speciala de mare har iti doresc!

... spunea...

Eu trebuie sa va multumesc ! A fost onorant pentru mine sa-mi oferiti posibilitatea de a-mi lasa amprenta sufletului pe blogul dumneavoastra plin de adevarate comori!
Va doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

...-
Fiti binecuvantat! :)