duminică, 11 iulie 2010

Change me



Va invit sa ascultam impreuna un alt gen de muzica, cu trupa de hipp hopp, Pocaitii!
Pocaitii, nu reprezinta doar o trupa de Hip-Hop crestin ci mai mult un concept care consta pe deoparte in evanghelizarea intr-un stil liber si clar, iar pe cealalta parte lupta pentru adevaratele valori crestine, lipsite de reguli nevalidate biblic si falsitate.
 Nu promoveaza si nu reprezinta nici o religie ori biserica declarandu-se interconfesionala; mai degraba sta in opozitia falsei religiozitati.
 Nu lucreaza cu fanatism ci doar expune Adevarul, nu incercand sa-l impuna ci pentru al da ca si optiune.


Trupa Pocaitii, nu pune accentul pe membrii sai si nu are ca obiect principal promovarea artistilor ei sau a stilului, ci a mesajului transmis intr-un stil liber, nonconformist. Si ce este mai interesant, Pocaitii ajung cu mesajul lor intr-o lume a strazii, acolo unde biserica nu are acces si propaga Lumina in intunericul unei lumi pierdute.

14 comentarii:

kis spunea...

Hiphop-ul nu este muzica mea preferata dar este laudabila intentia acestei trupe de cantareti,insa nu stiu ce rezultate au (nu ma refer la albume vandute sau locul in topuri).

Cristian Lisandru spunea...

Un final de săptămână cât mai bun vă dorim şi vă trimitem gânduri bune.
PS - vă roagă Geanina să îi lăsaţi adresa dumneavoastră de mail. Mulţumesc anticipat.

elena marin-alexe spunea...

kis-
Este prima oara cand ascult acest gen de muzica..PE CARE L-AM INTALNIT INTAMPLATOR PE YOUTUBE.
Cred ca 'miscarea' lor are un rol deosebit printre tineri. O seara cu bucurie sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Cu placere il voi da.Amandurora imbratisari prietenesti cu iubire din marea LUI IUBIRE!

CT spunea...

Intradevar , cuvintele au o semnificatie aparte, si poate aduce trezirea adevarata!

dyanna spunea...

Sincer nu i-am ascultat pana acum,dar imi plac.Sant frumoase versurile.

elena marin-alexe spunea...

CT-
Poate si sa dea Domnul s-o faca.Multumesc de vizita!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Sunt triste si adevarate! Pupici, Dyanna draga mea.

hemma. spunea...

intotdeauna au fost acuzati pentru muzica pe care o promoveaza...ei su altii...dunamis de exemplu...
ceea ce nu vor sa inteleaga este ca cei care se exprima astfel o fac pentru cei care traiesc intr.un astfel de mediu, pentru a ajunge la inimile lor cu ceea ce ei se hranesc...

imi place ideea dvoastra doamna scumpa...zi binecuvantata in cand de cer.

elena marin-alexe spunea...

hemma-
Stii vorba aceea:omul potrivit , la locul potrivit. Imbratisez inima ta draga Hemma!

raza de soare spunea...

Important e ca avem un viitor care trebuie descoperit traind prezentul...

asta e primul lucru imposrtant pe care l-am retinut din melodie, frumos indemn si versuri pline de intelesuri...

elena marin-alexe spunea...

Raza-
Da trebuie trait si nu oricum ci frumos! Te puop scumpa mea!

ely spunea...

Imi plac pentru-ca il lauda pe Dumnezeu, in felul lor, desi am alte preferinte muzicale..caci studiez pianul. O seara frumoasa iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

ely-
Multumesc pt.comentariu! Imbratisari !