vineri, 23 iulie 2010

Onoare


Daca e vineri, Hai la plimbare cu poezia la brat!

Te-ai oprit sa ma rascumperi
Din a timpului carare.
Si cu sange scump de rege,
Mi-ai facut Doamne onoare.

Ai intins mana spre mine
Si cu drag m-ai mangaiat
Si-ntr-o clipa, tot amarul
Ratacirii, l-am uitat.

M-ai spalat de tina lumii
Si cu drag m-ai imbracat
C-o mantie stralucita,
Din in alb si din brocart.

Cea mai splendida cununa
Pentru mine-ai impletit
Cu  crini albi si  trandafiri,
Sa-mi arati cat m-ai iubit.

Si pe degetul subtire,
Mi-ai pus un inel de aur,
Sa port vesnic cu iubire,
Dragostea-Ti ca un tezaur.

Palma Ta mangaietoare
Lacrimile mi le-a sters.
Mi-ai soptit: Vino cu mine!
Si-am stiut ca M-ai ales.

elena marin alexe.

30 de comentarii:

ANCA spunea...

Ce frumoasa e ,DOAMNEEEE ..SUUPER
TE pup si te invratisez :0)

ELENA spunea...

"Ai intins mana spre mine
Si cu drag m-ai mangaiat
Si-ntr-o clipa, tot amarul
Ratacirii, am uitat."
Un sfârşit de săptămână
minunat vă doresc draga mea Tiză!
Vă îmbrăţişez cu drag!

disa spunea...

Ce bine ca-L avem ocrotitor.
Sa cunosti doar bucurii sub "palma Sa mangaietoare"!

tu26dor spunea...

ca de fiecare data, versuri eosebite. multumesc.
zi senina, racoare si week end placut!

denisia spunea...

Deosebite versuri!
Sa nu va opriti din scris. Imi plac mult
"Cea mai splendida cununa
Pentru mine-ai impletit
Din crini albi si trandafiri,
Sa-mi arati cat m-ai iubit. "

hemma. spunea...

M-ai spalat de tina lumii... si.am stiut ca sunt curat.alb din Tine...
poeziile dumneavoastra imi apropie fiinta de a Cerului.
binecuvantari pentru viata doamna scumpa.>:D<

Zenna spunea...

Versuri scrise cu sufletul...Sunt minunate! :)
Vă pup!

Simina spunea...

e bine la brat cu poezia ta ....
o zi minunata!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri, mi a fost dor de blogul dumneavostra

... spunea...

Incantatoare versuri!
Va doresc un sfarsit de saptamana plin de bucurii!

Cristian Lisandru spunea...

Gânduri bune vă trimitem şi vă dorim un final de săptămână cât mai bun. Pe a "timpului cărare" suntem cu toţii trecători. Important este să încercăm să mergem cât mai mult şi cu fruntea sus...

tasha spunea...

te-am tinut la brat si eu...sa ai o zi racoroasa!

miki spunea...

Ne rasfatati in fiecare vineri!

vyky spunea...

...tu mi-a vorbit frumos, a nu ştiu câta oară,
Cuvinte ziditoare, de veghe să-mi rămână
Şi-n vremea de suspin, ca fierea de amară,
Să-mi fie călăuze spre-a cerului fântână.
-salutări sfinte-vyky

C T spunea...

Foarte frumos , inspiratia este divina!

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
MULTUMESC DRAGA MEA! Noapte buna!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
O duminica superba sa ai tizo.Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

disa-
E minunat...intr-adevar! Pace si bucurie draga Disa!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor-
O duminica cu senin in inima, iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Onoarea i se cuvine doar Lui!Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

hemma-
Iti retrimit binecuvantarile pe aripa norilor!

elena marin-alexe spunea...

Zenna-
Multumesc scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Simina-
Multumesc pt.cuvintele frumoase! Te mai astept!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Si mie mi-a fost dor fluturasule!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros-
O duminica cu har si bucurii sa ai!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
E placut cu voi la plimbare!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Incerc sa daruiesc crampeie de bucurii!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Fii binecuvantat in veci!Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

C.T.-
Multumesc mult.TE MAI ASTEPT CU PLACERE!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Suntem mai trecatori decat realizam...
Va doresc numai bine amandurora!