joi, 29 iulie 2010

Vajanovski

 


Dacă este vineri, "hai la plimbare"  cu poezia la brat!!!

Pe unde eşti copilărie
Ce colindai la pas mai ieri
Pe uliţă la Vajanovski
In ale  primăverii seri


Cu bucuria prinsă-n gene
Şi pletele lăsate-n vânt
Mă contopeam cu flori si frunze
Cu soare, iarbă si cu vânt


Iubeam cu patimă poiana
Cutreierând şi alergând
Înconjurată de verdeaţă
Sub tălpi ce sărutau pământ


Acum înspre apusul zilei
Mă cheamă dorul adunat
În valea de la Vajanovski
Să stau cu inima la sfat

elena marin alexe

18 comentarii:

ELENA spunea...

Iubeam cu patimă poiana
Cutreierând şi alergând
Înconjurată de verdeaţă
Sub tălpi ce sărutau pământ


Acum înspre apusul zilei
Mă cheamă dorul adunat
În valea de la Vajanovski
Să stau cu inima la sfat

Superbă draga mea Tiză!
Un sfârşit de săptămână minunat!
Vă pup şi îmbrăţişez cu drag!

mmary spunea...

"Cu bucuria prinsă-n gene
Şi pletele lăsate-n vânt
Mă contopeam cu flori si frunze
Cu soare, iarbă si cu vânt .."

Versuri superbe in care regasesc multe dintre "contopirile mele"...

Va imbratisez cu inima contopita cu Iubirea Divina si ma rog sa fiti binecuvantata in fiecare clipa.

Orry spunea...

mi-e dor si mie de-o liniste copilareasca!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri, va imbratisez cu drag,

marada spunea...

Unde e copilaria? Unde sunt anii in care mama si tata duceau in spate toate grijile si noua ne dadeau sa sorbim din palmele lor muncite numai bucuriile?
S-au dus...acum noi suntem cei ce daruim. Uneori am vrea sa ne intoarcem, dar timpul sta in fata noastra ca un zid.

Superbe versuri! Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Ma bucur ca ai colindat prin poezia mea si ti-a placut.Te pup Tizo!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Mi-e tare dor de contopirea cu EL prin iubire..
Mi-e dor de tine Mmary! Sincer te imbratisez cu mare drag.

elena marin-alexe spunea...

Orry-
Dorurile colinda pe la usa inimilor noastre. Imbratisari cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
O imbratisare cu drag!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Din nefericire doar amintirile ni se intorc..
O seara cu cer senin iti doresc draga mea.

... spunea...

Va multumesc pentru aceasta poezie minunata!Aici am redescoperit o parte din frumusetea universului in care mi-am petrecut anii copilariei:
"Cu bucuria prinsă-n gene
Şi pletele lăsate-n vânt
Mă contopeam cu flori si frunze
Cu soare, iarbă si cu vânt


Iubeam cu patimă poiana
Cutreierând şi alergând
Înconjurată de verdeaţă
Sub tălpi ce sărutau pământ"

Va doresc un week-end plin de bucurii!

dyanna spunea...

Ca intodeauna niste versuri minunate.

elena marin-alexe spunea...

...-
Cred ca sufletul nostru tanjeste dupa tineretea vesnica..o duminica senina iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Multumesc pentru cuvintele frumoase.

ANCA spunea...

ff frumoasa paoezia imi palce versurile ")
saluatari si muulta pace (am cam lipsit stiu , ma bucur ca mai vizitat :)

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
TE PUP SI ITI MULTUMESC DE VIZITA.

Monica spunea...

f frumoasa poezia:)

José Ramón spunea...

Ce minunat este o imagine frumoasa.Multumesc pentru vizitele dumneavoastra si comentariile Salutări de bun săptămâni