vineri, 20 august 2010

Am rătăcit cuvintele..

Dacă e vineri, "hai la plimbare" la braţ cu poezia!

Am rătăcit cuvintele
Şi buza mi-a alunecat
  Necugetată-n vis amar
  Ca jalea plopului uscat

Pe negre poteci nu mai ştiu
Să fi atins fericirea
Ascunsă in boţul de lut
Tainic aşteaptă iubirea.

Întinde-Ţi mâna Doamne
Udă cu apă si sânge
Inima mea ofilită..
Şi-nvaţă-mă a plânge.
elena marin alexe.

40 de comentarii:

April spunea...

Minunate cuvintele tale aduse-n vers sublim.

mmary spunea...

Versuri superbe care contin un mesaj induiosator.De aceea va doresc , cu mult drag sa primiti ceea ce cereti: Darul lacrimilor care purifica sufletul!

Va imbratisez cu sufletul incarcat de iubire si binecuvantari ! :)

... spunea...

Intr-o lume morbida in care valorile sunt aruncate la "cosul de gunoi" al istoriei,ne pierdem busola spre orizontul normalitatii si savarsim pacatul de a nu iubi,de a nu intretine "Gradina fericirii",credinta in Cel care:
"Udă cu apă si sânge
Inima mea ofilită..."
Va multumesc pentru acest articol deosebit prin forma si continut,prin titlu si imagine,minunat cladit pe gandul cautarii Caii,Adevarului si Vietii!
De pe taramuri satmarene , va rog sa primiti urarile mele de bine!
Cu deosebita consideratie,
Ionel Mesaros

Monica spunea...

Ultimele doua strofe sunt atat de profinde...
Multumesc:)

Cristian Lisandru spunea...

Învăţăm să plângem, în ultima vreme, dacă uitasem cumva. Se întâmplă atâtea nenorociri încât rămâi mut... Dar lacrimile mai vorbesc.

tu26dor spunea...

un puternic sentiment de tristete... ma gandesc acum la anii in care imi asteptam iubirea si ea nu dorea sa apara. foarte insirata si fotografia.
multumesc mult pentru "versurile de vineri":)

Luminita Ciuciumis spunea...

multumesc D-na Elena!...imi regasesc trairile in ce scrieti...Fiti binecuvantata!

ELENA spunea...

Superbă...ca de altfel tot
ce postaţi draga mea Tiză..
Un weekend excelent vă doresc!
Mii de pupicei!

tasha spunea...

Frumoase versuri!:)
Te pup si te imbratisez draga Elena!

Cristake spunea...

Cand oi zice ca doua versuri de-aci mi-au zgandarat cutiuta cu amintiri din copilarie... apoi sa stiti ca e un compliment. Si ma banuiesc de zgarcenie cand vine vorba de complimente. Oricum, ideea e ca ni'ca nu se compara cu fosnetul frunzelor plopilor, in seri de vara. Amu ma simt plop uscat, dar asta e alta poveste, pentru alte dati.

C T spunea...

Suflet nobil si sensibil , scrii frumos si te apreciez. :x

miki spunea...

Ma straduiesc sa fiu prezenta in fiecare vineri la momentul de poezie, iar cand nu reusesc, "dau filele-napoi"si caut versurile pline de suflet si invatatura.Nici nu va puteti imagina ce amprente lasati in sufletul meu de fiecare data cand va citesc.
Va imbratisez cu mare drag!

nakudo spunea...

uneori am tendinta de tristete si negare...apoi ma uit in jur...ating apa,copacii,pamantul,ma bucur de stele si toata creatia divina -pana o sa o distrugem noi oamenii nu El-SI MA BUCUR...tot ce e creatie e perfect si moriv de bucurie,atat cat mai este..El spune povesti de iubire prin verde si soare...prin nor si nechezatul cailor...tristete?poate pt oameni...tare nocivi santem zau...am fost la mare mult...va povestesc...::-)

elena marin-alexe spunea...

April-
Multumesc pt. lectura draga mea!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Este ca o puruficare a sufletului, lacrimile pe care le doresc eu.
Multumesc draga mea Mary!

elena marin-alexe spunea...

...-
De fiecare data cand lasi urme pe aici...sufletul meu se bucura de frumusetea gandurilor tale prietene satmarean.
Fii binecuvantat cu intreaga familie!

elena marin-alexe spunea...

Monica-
Te imbratisez cu multumiri!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Fara lacrimi sufletul se stinge si inima devine piatra..
Seara cu mult cer senin iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor-
Ma bucura spusele tale si vizita ta. Te mai astept la plimbare!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis-
Sentimentul este reciproc draga mea cu voce de aur.Binecuvantarile LUI sa fie cu tine!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
SI EU TE IMBRATISEZ CU DRAG TIZO! Seara de via iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Daca ti-au placut, fii binecuvantata draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Las ca nu esti plop uscat inca, fii linistit tinere! Cat despre banuiala ta...ai dreptate, dar sinceritatea e de admirat la tine.
Imbratisari din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

C.T.-
Multumesc mult pentru cuvintele apreciative.
O seara binecuvantata iti doresc si te mai astept 'la plimbare"!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Cred ca fiecare din tre noi lasa anumite amprente..pe sufletele prietenilor. Seara frumoasa cu bunecuvantare sa ai draga Miki!

elena marin-alexe spunea...

Stefy-
Aparitia ta e din ce in ce mai rara, dar ma bucura de fiecare data.
Da , EL a scris o minunata poveste de iubire , candva la Golgota si continua sa scrie dorind ca noi sa le traim.. :X
Seara cu binecuvantare pentru sufletul tau sa ai draga mea draga!

disa spunea...

Iti doresc sa plangi de bucurie, Elena draga!

José Ramón spunea...

surprize Foarte frumos scris, ca întotdeauna scrisul său.
Mi-am petrecut o săptămână bunăSalutări de la

Creativitatea şi imaginaţia fotografii de José Ramón

Mallynna spunea...

Versurile chiar iti ajung si iti incalzesc inima >:D<

kis spunea...

ce bine este ca bratele LUI inca sant deschise pentru orice om!
o saptamana binecuvantata!

dyanna spunea...

Foarte frumos...imi place poza foarte mult.

elena marin-alexe spunea...

disa
Lacrimile purifica...

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Multumesc prietene! Ma bucura prezenta ta aici la plimbare.

elena marin-alexe spunea...

Mallynna-
Multumesc de aprecieri draga mea!Te pup!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Da, deschise cu mare dragoste..pentru noi!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Multumesc dyanna draga!Pupici!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

foarte frumoasa.va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

Fluturas+
Te puuuup! :X

Rappa_ru' spunea...

Minunata si aceasta poezie:)

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru-
Multumesc mult Andrei! :)