luni, 16 august 2010

Atentat la SĂNĂTATE!

De peste 20 de ani, autorităţile române au o atitudine de totală indiferenţă, fată de SĂNĂTATE şi INVĂTĂMÂNT. Dacă unii ar spune că se poate trai fără prea multă carte, atunci cu siguranţă că fără SĂNĂTATE nu poate nimeni să spună ca s-ar putea trai.Părerea mea este ca SĂNĂTATEA şi INVĂTĂMÂNTU sunt cele mai importante instituţii, dar şi cele mai oropsite din ţara noastra.Păcat!!!


In această seară am deschis tv. chiar când se anunţa "alert" şi am ramas şocata de urmarile indiferenţei autoritaţilor care ne conduc de la 'revoluţie' şi până azi.
Nu mă interesează politica, dar imi dau seama că dacă se poate intâmpla asemenea accident intr-o maternitate, asta inseamnă că aparatura cu care este dotată ar trebui aruncată la gunoi. Mă intreb cum a explodat, sau ce a explodat  mai precis, de au avut de suferit nou nascuţi si gravide aflate în travaliu?
Unde s-au dus banii care trebuiau alocati pentru SĂNĂTATE?
Oare ce reprezintă poporul român [in afară de masa de votanţi] pentru guvernanţi?
Cum au avut neruşinarea sa mai şi taie din  salariile corpului medical?
Mai există respect pentru viaţă, când celor ce ar trebui sa o apere li se diminuiază salariile şi aşa injositor de mizere in comparaţie cu alte ţări europene?

Nu mai am cuvinte ...sunt tare tristă si mă pune pe gânduri acest "atentat la SĂNĂTATE"..
In  curând ajutorul spitalicesc ni se va desfăşura destul de  sumbru, fara medicamente, hrană si bineânteles făra cadre sanitare, care vor lua drumul pribegiei, spre un loc unde munca  lor să fie remunerată in spiritul respectului faţă de om.
Doamne Isuse ai milă de noi!

30 de comentarii:

Ana Maria spunea...

Eu cred ca in primul rand NU AVEM RESPECT FATA DE NOI! Cred ca nesimtirea pleaca de la aceia care si-au lasat masina parcata in FATA MATERNITATII, nemaiputandu-se interveni cu ambulante si cu tot ceea ce era necesar...
Cred ca Raed Arafat a intervenit foarte bine si si-a facut datoria ca reprezentant al autoritatilor!
Da, cred ca in tara asta ESTE UN MARE HAOS!!!
Da, inca mai sper ca anumite lucruri POT FI MODIFICATE... si SPRE BINELE NOSTRU!
Cred ca in cazul acesta o mare parte din vina este a conducerii spitalului, care in 99% din CAZURI este NUMITA PE CRITERII POLITICE si nu PROFESIONALE...
Cred ca ar trebui sa ne responsabilizam mai mult, NOI CA ROMANI, NOI CA TARA SI NU NUMAI CLASA POLITICA... si sa avem mai mult respect pentru viata!
De asemenea cred ca suntem departe de standardele unei tari europene, asa cum "ne dam mari cu numele" !!
Si lista poate continua...

corina spunea...

Aceste lucruri cu adevarat sunt grave si dureroase.Dar ce s-ar putea face.....Din nou bietii oameni greul o sa fie tot pe cei care nu au....
Aceste stiri produc mai mult decat tristete....
O noapte linistita iti doresc si Domnul sa fie cu fiecare suflet!

miki spunea...

Una dintre cele mai bune prietene este un medic deosebit si de luna viitoare va pleca si ea din tara ,pentru a lucra in strainatae.Se va schimba vreodata situatia asta?

denisia spunea...

M-am oprit si eu aseara la Tv si m-am uitat pentru ca mi s-a parut ingrozitor ce se intampla... copii care nu se pot apara, mame care nu-i puteau ajuta... nu stiu daca am mai vazut asa ceva... dar sper sa nu se intample niciunde in lumea asta asa ceva...

ce e de facut?... daca cei care au creat haosul asta nu realizeaza, ca e deajuns... noi nu putem decat sa acceptam sau sa plecam...

Cella spunea...

cred ca schimbarea incepe cu noi ;)
si cred ca Dumnezeu poate face schimbare in tara asta daca noi ne vom lasa schimbati ..

Cristian Lisandru spunea...

O ţară în care ard bebeluşii este la pământ, din punctul meu de vedere. Moarte clinică la nivel naţional.

... spunea...

Sunt foarte deranjat de ceea ce se intampla mai ales in Sanatate!Nu pot sa accept sa se faca "economii" in dauna unor servicii de calitate in acest sector vital.
Sunt mahnit din cauza celor care ne conduc din rau in dezastru!
Am multe motive sa fiu revoltat vis-a vis de tot ce se intampla mai ales de cand in fruntea tarii este Basescu.Si inainte erau disfunctionalitati,insa acum ele au ajuns la paroxism!
Daca continuam asa ,nu stiu ce se va alege de Romania!Ce viitor vor avea copiii nostri intr-o asemenea tara?!
Va doresc o zi linistita!Dumnezeu sa ne ajute!

Orry spunea...

Doamna Elena, banuiesc ca stiti ca muncesc in domeniul medical. Pot sa spun ca e inadmisibil ceea ce fac guvernantii cu noi!
Mie personal mi-au fost taiate 5 milioane din salariu care fusese oricum de mizerie!
Sa nu mai spunem de conditiile jalnice in care e musai sa salvezi vietii ca altele nu-s!

Se crucesc strainii cand pasesc intr-o institutie de stat.... si sincer, n-au fost putini care au refuzat vehement internarea!
"Decat aici ...mai bine-acasa! "

Ii cred, si ii inteleg!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria -
Da, intr-adevar la lipsuri..lista poate continua lejer, din pacate.
Multumesc pentru parerea ta draga mea.

elena marin-alexe spunea...

miki-
Am frisoane cand ma gandesc la asta..

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Cred ca mai putem face ceva:Sa ne rugam pentru tara asta in care haosul este ordinea de zi.

elena marin-alexe spunea...

corina-
Asa cum spui si tu, Domnul sa fie cu fiecare dintre noi.

elena marin-alexe spunea...

cella-
Trebuie sa ne rugam pentru poporul nostru, ceva mai mult..

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Moarte clinica la nivel national.
Chiar asa!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros-
Ce viitor, care viitor? Poate in vesnicie cu Dumnezeu, ca aici merge din ce in ce mai rau..

elena marin-alexe spunea...

Orry-
Chiar te cred.
Pai draga mea ma crucesc si eu, care nu am mai fost internata de peste 20 de ani in urma..

marada spunea...

Nu mai pot deschide televizorul la stiri! M-au terminat!
Bietii copii vor ajunge in rai dupa ce au trait putin ...in iad. Ce vina or fi avut ei sa treaca prin asa grozavie?

DAVELLA spunea...

Buna Elena! Citesc si eu stirile din Romania si ma ingrozesc! Din pacate situatia s-a inrautatit peste tot, nici in Canada domeniul sanatatii nu este la loc de cinste. Stai nopti intregi la urgenta in spitale si de frica sa nu-ti fie mai rau, renunti si pleci acasa...
Din pacate, de Jakob nu stiu nimic-nimic. Sper ca bunul Dumnezeu vegheaza asupra lui acolo unde este. Daca voi afla ceva, te voi contacta.
Te imbratisez si-ti doresc tot binele din lume!

Mallynna spunea...

Cata dreptate ai ...Vom ramane fara nimic

Falvo spunea...

Salut, dorim sa-ti facem o propunere comerciala. Daca esti interesat trimite un e-mail la office@falvorotarybids.ro

monik spunea...

...dureros si rusinos ceea ce se intampla in tara aceasta.

elena marin-alexe spunea...

marada-
NICI EU NU MAI AM CHEMARE SA MAI ATING TELEVIZORUL...

elena marin-alexe spunea...

DAVELLA-
Multumesc pentru vizita si astept stiri daca afli ceva..Te pup cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Mallynna-
Ce-i de facut draga mea? :-t

elena marin-alexe spunea...

Falvo-
Nu ma intereseaza!

elena marin-alexe spunea...

monik-
Dumnezeu este singura salvare.Sa ne rugam sa nu ajungem la spital..

dyanna spunea...

O stire ingrozitoare...Parca nici nu imi vine sa cred...

Monica spunea...

avem multe intrebari, care nu vor avea niciodata raspunsuri!:(

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Din pacate este adevarat..si trist totodata.

elena marin-alexe spunea...

monica-
Pai ne-am obisnuit cu ..monologuri.