vineri, 13 august 2010

Copilarie

  
Dacă e vineri, "hai la plimbare, la braţ cu  poemul lui Rainer Maria Rilke!!!

Curg ale scolii ore nesfîrsite,
cu temeri si-asteptari învolburate.
O, timp ce trece greu, singuratate...
Si-afara: strazi rasuna si sclipesc
si-n piete largi, fîntînile tîsnesc,
iar prin gradini cresc lumi nebanuite...
Si-n haina de copil sa treci prin toate
cum nimeni n-a trecut si nu va trece
O, timp ciudat ce tainic se petrece,
o, grea singuratate.

Si de departe sa-i privesti pe-acei
barbati, femei; barbati, barbati, femei,
si pe copii, în altfel de culori trecînd;
o casa ici, un cîine cînd si cînd,
încrederi, spaime mute amestecînd...
O, fioruri, fara rost tristeti, o vis,
o, nesfîrsit abis.

Si sa te joci asa: inele, mingi si roata,
în parcul care încet-încet paleste,
si pe cei mari sa îi atingi cîteodata,
salbaticit de goana si orbeste;
dar linistit, cu pasi marunti, spre seara,
tinut de mîna strîns, sa pleci acasa.
O, întelesuri care-ti scapa iara,
O, teama, o poveri ce-apasa.

25 de comentarii:

cypy spunea...

minunat!

cypy spunea...

daca e vineri si daca ne-ai invitat la o plimbare, la randul meu te invit la o plimbare si pe la mine
http://pegas-motorizat.blogspot.com/
-Ne amuzam ca nu-i impozabil!

miki spunea...

Frumoase versuri, ce ne trimit in lumea copilariei-cu frumusetea si dar si cu neajunsurile ei!

Cristian Lisandru spunea...

Un poem excelent, frumoasă alegere. Vă doresc un sfâtşit de săptămână cât mai bun şi vă trimit gânduri bune!

marada spunea...

"dar linistit, cu pasi marunti, spre seara,
tinut de mîna strîns, sa pleci acasa".

Ce bine-i cand are cine sa te tina de mana ... cand ai o casa care te primeste si in care te simti in siguranta!

Un sfarsit de saptamana placut iti doresc!

mmary spunea...

O poezie foarte frumoasa...

"O, întelesuri care-ti scapa iara, "...

Va imbratisez cu drag draga mea doamna si va doresc ca "lumile nebanuite" care exista in inima dumneavoastra sa fie mereu luminate de Lumina si iubirea Divina!

Ana Maria spunea...

Singuratate dar si intristare mai degraba, decat plictiseala... Oricum copii socializeaza destul de mult la scoala, asa ca pt multi scoala este chiar o placere, vezi cazul meu!
O vineri frumoasa sa ai si tu!

elena marin-alexe spunea...

cypy-
Sincera sa fiu, nu sunt interesata de continutul blogul tau..si nici nu am timp de pierdut cu vulgaritati.

elena marin-alexe spunea...

miki-
Ne mai intoarcem cand si cand in mirifica lume a copilariei..

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Am ales cu sufletul- ca de obicei.

elena marin-alexe spunea...

marada-
O seara frumoasa draga mea!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Numai bine draga mea Mary!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria-
Toate cele bune draga mea!

Ionel Mesaros spunea...

Superbe versuri!
Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai placut!

Cristian spunea...

Interesante versuri. Te asteptam la plimbare si pe http://www.preot-turcu.ro

denisia spunea...

Frumoase versuri, izvorate dintr-o inima sincera si plina de amintiri cu gust de copilarie.

dyanna spunea...

Bineinteles,o poezie bine aleasa.Superba !
Un sfarsit de saptamana minunat !

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros-
Iti retrimit urarile ,adaugand la ele aromele Vrancei.Cu prietenie, Elena!

elena marin-alexe spunea...

Cristian-
Multumesc pentru vizita!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
O frumoasa zi ca sufletul tau iti doresc draga mea.

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Te imbratisez cu multumiri!

Cella spunea...

am plecat sa ma joc cu cercul ... sa ascult muzica facuta de vant prin spicele de grau, iarba cum creste, cosasii ce sar prin fanul cosit, sa ma imbat cu miros de iarba abia cosita ... sa ma dau in leagan pana suuuuus si sa imi inchipui ca zboooooorrrrr ....

Anikó spunea...

De fiecare data ti-le citesc poeziile scrise pe blog si imi plac foarte mult.

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Nu-i rau sa ne mai amintim de copilarie....
Te pup draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Anikó-
Ma bucur! :) Te imbratisez cu drag!