miercuri, 18 august 2010

Nişte Proverbe..


 
- Ca românu' nu-i nici unu', unde-s mulţi putea fi unu!!

- Fie pâinea cât de rea, tot ţi-o fură cineva.


- Cine i harnic şi munceşte are tot ce vrea.
  Cine-i leneş şi  chiuleşte are tot aşa.

- Ne naştem goi, uzi si flămânzi. De abia după aceea 
  lucrurile se inrăutătesc.

- Când nevasta tace, să n-o-ntrerupi.

- In viată sunt două cuvinte care deschid multe usi:
  "trage"   si "impinge" .


- Omul întelept işi face vara sanie si iarna o pune pe foc.

- Cine fură azi un ou şi se lasă prins,...e-un bou!!!

- Nici o faptă bună nu scapă nepedepsită!

- Cum îti aşterni, cum vine altul şi se culcă in locul tău.

- Ai carte, ai cu ce să te ştergi la nevoie ...

- Dacă totul a ieşit bine, inseamnă că ai greşit undeva.

- Lasă pe mâine ce poţi face azi ca poate mâine.. nu mai este nevoie.



multumesc Octaviei



24 de comentarii:

Mallynna spunea...

:)):)) prea tari proverbele

P.S Da toate pozele sunt facute de bine ;))

denisia spunea...

E bine cand gasim puterea sa mai zambim...

Cristian Lisandru spunea...

Fiecare dintre proverbe m-a amuzat teribil. O zi bună să aveţi şi gânduri bune!

Delyrics spunea...

Intr-adevar sunt amuzante :) si bine ar fi sa poti rade linistit la ele, dar din pacate unele din glume au ajuns adevaruri... si atunci devine trist.

Fluturas spunea...

una cate una
una dupa alta
de la prima la ultima
ma amuzat....
ma facut sa zambesc



ps. multumesc de urari

... spunea...

Exceptionale proverbe!
Din pacate, se potrivesc manusa majoritatii romanilor!
Va doresc o seara placuta!

... spunea...

Desi reprezinta tare ale romanului,imi plac foarte mult.
Va rog sa-mi permiteti sa le preiau pe blog! Voi mentiona,conform cutumei,sursa .
Va multumesc!

kis spunea...

nu numai ca sant amuzante dar sant realitati romanesti!
momente de relaxare!

elena marin-alexe spunea...

Mallynna-
Tari ca si romanii, draga mea! ;)

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Trebuie si putina veselie.. ;)

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Le-am primit de la o amica si am zis ca e bine sa impartasesc cu voi dragii mei!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Trist si adevarat..pana la urma.Tipic romanesc.

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
O seara binecuvantata sa ai si cativa stropi de bucurie.. ;)

elena marin-alexe spunea...

...-
Da DIN PACATE..BINE ZIS!

elena marin-alexe spunea...

...-
POTI SA LE PREIEI CACI DAR DIN DAR SE FACE RAI!
Seara binecuvantata prietene!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Ma bucur ca te mai vad pe aici..O seara cu pace sa ai din belsug!

... spunea...

Va multumesc !

elena marin-alexe spunea...

...-
Cu mare placere!

corina spunea...

Imi aduc aminte ca unele dintre aceste proverbe ni le spunea un unchi de-al meu.Eu aveam pe atunci 14,15 ani.Si radeam de el si ii spuneam ca nu se potrivesc de loc dar acum.....parca sunt adevarate si celelalte false....Elena Domnul cu tine si cu toata lumea!

elena marin-alexe spunea...

corina-
Acum la timpuri noi, se potrivesc mai bine proverbele vechi. Seara de har sa ai draga mea Cori!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

daca n ar fi de ras,ar fi de plans:)va imbratisez

Rappa_ru' spunea...

Pentru romani mi se pare normal:))...mai glumim si noi:)...mi-au placut:)...o zi frumoasa doamna Elena:)

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Chiar asa! :)

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru-
La noi cam totul ni se pare normal! :)