luni, 9 august 2010

Noapte de vara


De pe nori încet coboara 
  Braţe negre si inerte
Împletind sub raza clară
Pânze aurii incerte

S-au ascuns ca la comandă
Păsărele prin tufişuri
Şi-ntr-o linişte deplina
Se cufundă prin frunzişuri

Doar privighetoarea tristă
Mai da glas durerii mute
Şi in liniştea de taină
Inima sta s-o asculte

Mai târziu in crucea nopţii
Pacea somnului coboară
Şi-aş mai adăsta prin iarbă
Legănând noaptea de vară

elena marin alexe -2010

30 de comentarii:

dyanna spunea...

Superba...
O zi minunata.

corina spunea...

Cu poezia ta inchei plimbarea virtuala de asta seara.Fii binecuvantata Elena!

Rodica Botan spunea...

Sint si eu sub cerul instelat...si ingin la versuri ...noptile de vara pot fi atit de minunate...mai ales la munte unde poti culege stelele ; doar sa intinzi mina sa le iei...

Delyrics spunea...

Frumoasă noapte de vară... în care "Pacea somnului coboară" peste un suflet plin de dor...
O îmbrăţişare caldă!

April spunea...

M-am lasat purtata de povestea ta...
E incantator totul!

Cella spunea...

ma simt invaluita in negura si stele si versuri ... si ca in desene animate ma teleportez printre nori si plutesc ...

ELENA spunea...

De pe nori încet coboara
Braţe negre si inerte
Împletind sub raza clară
Pânze aurii incerte
Superbă...
O zi frumoasă draga mea Tiză!

Simina spunea...

frumoasa noapte de vara....parfumata si calda....

Ao toque do Amor spunea...

Olá...boa tarde!
vim, te visitar e te oferecer o selo de 30 mil visitas do toque e te agradecer por ter me proporcionado esta alegria.
O selo está no lado esquerdo do toque em selos pra voce
com carinho
san

Maemi spunea...

sunt versuri minunate...Felicitari!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Noapte buna draga mea! Cu multumiri, Elena.

elena marin-alexe spunea...

corina-
Iti retrimit binecuvantarile! Imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Candva vom trai printre stele...Te imbratisez draga mea draga!Mi-a fost dor de tine...

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Pace sa fie si pe la tine...cu drag iti doresc , Elena!

elena marin-alexe spunea...

April-
Te mai astept de fiecare data cu mare placere!

elena marin-alexe spunea...

Cella-
E minunat sa atingi cu gandul cerul si stelele...Noapte buna draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Tizo-
Sa ai o noapte cu raza clara de luna...Te pup!

elena marin-alexe spunea...

Simina-
O noapte frumoasa si tie draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor -
Obrigada! Com carinho, Elena.

elena marin-alexe spunea...

Maemi-
Multumesc draga mea! :)

Cristian Lisandru spunea...

Faină, faină. Şi mă bucur că aţi pus-o şi pe Amprente. Onoraţi!

Gânduri bune, stimată doamnă!

Monica spunea...

mmmmm interesanta noaptea si plina de liniste:)

kis spunea...

v-am pierdut multe postari vara asta dar m-am simtit bine in aceasta ,,noapte de vara!
fiti binecuvantata!

ANCA spunea...

ce draguta paoezie :) T epup Elena si o zi binecuvantata sa ai !

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Ganduri bune si tie si Geaninei!Cu mare drag.

elena marin-alexe spunea...

Monica-
Noaptea are frumusete de taina...

elena marin-alexe spunea...

kis-
Bine ai revenit.Ma bucur si astept postari noi..

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
Binecuvantarile ti le retrimit cu aromele verii de pe la noi..

Fleur du May spunea...

Noaptea de vara imi leagana si gandurile..Frumoasa poezie. Pupici:*

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
Multumesc "floare de mai"!