duminică, 15 august 2010

Premiul Prieteniei!!!

Premiul Prieteniei pleaca astazi la Dyanna - http://asingleseason.blogspot.com  
Dyanna draga mea as vrea sa stii ca oscilez de ceva timp, intre hotararea de a-ti da sau nu acest Premiu, deoarece am observat ca nu primesti premii..Am urmarit si urmaresc de mult timp blogul tau , dar niciodata nu am observat vre-un premiu, asa ca am inteles ca nu iti plac premiile..Insa de  iti plac sau nu, eu tot iti voi darui acest simbol al prieteniei.
Din prima clipa cand am pasit 'la tine' am fost cucerita de gadgetul din dreapta cel cu ploaia pe care l-am privit fascinata minute in sir si deoarece ador ploaia, il privesc cu mare drag de fiecare data cand te vizitez. Consider ca ploaia chiar ne uneste intr-un fel anume, cu nostalgia ei.
La tine ma incanta simplitatea blogului, dar si neasemuita lui frumusete a imaginilor care sunt alese cu mare grija si ele insele vorbesc fara cuvinte...
Esti o fata deosebita si ai ramas fidela blogului meu de la prima clipa cand ai pasit "la plimbare".Imi place ca esti serioasa in tot ce faci si esti extrem de discreta. Fotografiile tale expuse fac deliciul ochilor obositi, in cautare de FRUMOS ABSOLUTImi place mult blogul tau si talentul tau in arta fotografica.
Iti daruiesc acest Premiu deoarece te consider prietena mea in virtual.Felicitari ! 


Dumnezeu sa te binecuvanteze Dyanna draga !!!

2 comentarii:

dyanna spunea...

Iti multumesc din suflet. Accept premiul cu mare placere,dar din pacate nu stiu sa il atasez pe marginea blogului.Din cauza aceasta nu le-am primit ...Ma bucur ca ma consideri o prietena,chiar daca numai virtuala.Si mie imi face o deosebita placere sa iti vizitez blogul si sa ma bucur de fiecare postare a ta.

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
E simplu . Dai click pe dreapta pozei si o copii pe folderul tau. Apoi la design, ai undeva - o fotografie- dai clic pe ea si preiei orice fotografie vrei din folderul tau, si ea se adapteaza la marimea cerintei respective.
Si mie mi-a fost greu..dar am invatat,
o seara frumoasa, draga prietena!