luni, 30 august 2010

Trece dorul



Trece dorul împletind
Cu o rară măiestrie
Printre fire de argint
Ascunse în pălărie

Pleacă dor şi vine dor
Mă tot duc şi mă  întorc
Pe cărare la izvor
Paşii nu-şi mai găsesc loc

De-aş culege dorul greu
Pe apă l-aş arunca
Să se ducă în pustiu
Departe de casa mea
elena marin alexe

22 de comentarii:

Cella spunea...

daca l-as putea trimite departe, departe, departe ... tare bine ar fi ... insa, nu pot si ... pana la urma e bine ca nu se aduce;)).
da farmec vietii ;)), apoi e surse de inspiratie pentru poeti, artisti ;))
O saptamana de poveste!

Anikó spunea...

Imi plac foarte mult poeziile,pe care le scrii in blogg.

disa spunea...

chiar de doare uneori, acest sentiment da culoare vietii.

Ionel Mesaros spunea...

Va multumesc pentru aceasta poezie cu rezonante folclorice!
Va doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Intr-adevar..sursa de inspiratie ,dar si de durere..

Cristian Lisandru spunea...

Trece dorul. Şi revine. Îi plătim dulce tribut toată viaţă...

Gânduri bune şi numai bine!

Sergiu spunea...

Foarte dragutza poezia.
Felicitari.

elena marin-alexe spunea...

Anikó-
Mă bucur să aud asta dragă Aniko!:X

elena marin-alexe spunea...

disa-
Culoare si sens..uneori. :X

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroţ-
ŞI EU MULŢUMESC PT.LECTURA!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Da..vrem nu vrem, el vine oricum. :)

elena marin-alexe spunea...

Sergiu-
Mulţumesc pentru lectură! :)Te mai astept la plimbare..

ELENA spunea...

Trece dorul împletind
Cu o rară măiestrie
Printre fire de argint
Ascunse în pălărie

Frumoasa poezia dar şi poza..
O seară minunată draga mea Tiză!
Mii de pupicei din capitală!
(a venit toamna)

denisia spunea...

E greu de dus dorul, dar fara dor viata nu ar avea culoare.

Costea spunea...

Şi mie îmi plac poeziile pe care le scrieţi aici.
O să revin cu drag aici aşa că v-am adăugat în blogroll.
O seară frumoasă!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Salutari sincere de la Vrancea unde ploua si ploua...Te pup tizo!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Cam asa. Seara frumoasa cu har!

elena marin-alexe spunea...

Costea-
Ma bucur ca-ti place poezia!

mmary spunea...

Exista un singur dor care as vrea sa nu ma paraseasca atat timp cat traiesc pe acest pamant:

"Dorul dupa Dumnezeu" !

vreau sa ma copleseasca , sa ma doara dar sa nu ma paraseasca niciodata.

Mi-a placut mult poezia dumneavoastra draga mea doamna.

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Iubirea si Bucuria Sa!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Cred ca este dorul primordial, acest dor dupa Dumnezeu si din el se divid celelalte doruri umane.
Fii binecuvantata Mary draga!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

cat mai departe sa stea de noi, e tare greu cand ti e dor de cineva, ceva sau de anumite momente.
superbe versuri
va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Dorul face parte din firescul lucrurilor..si il suportam ca nu avem incotro! Salutari din Vrancea fluturasule!