vineri, 10 septembrie 2010

Gând de toamnă


 Dacă e vineri,  Hai la plimbare cu poezia la braţ!

Când cerul tace-nrourat
Cuprins de întristare
Scăldat în haina ploii reci
Aştept cu-nfrigurare

O rază unică de-o vrea
Inima să-mi atingă
Pe calea gândului fugar
O clipă să prelingă

Şi-nvăluind tristeţi şi dor
Să-mi mai aduc aminte
Aroma toamnelor cuminţi
Trăite înainte  

elena marin alexe

55 de comentarii:

mmary spunea...

"O rază unică de-o vrea
Inima să-mi atingă
Pe calea gândului fugar
O clipă să prelingă"...

Ahaaaaa, deci clipa aceea magica invaluita in splendoare in care v-am zarit chipul in aceasta dimineata e coborata din raza care v-a atins inima... :) Foarte frumos...

Azi va doresc sa savuraticat doriti:

"Aroma toamnelor cuminţi
Trăite înainte"...si sa va bucurati de gustul lor , de binecuvantarea Domnului si de imbratisarile mele.

Aris spunea...

"Aroma toamnelor cuminti
Traite inaite..."
Frumos Elena... diafan si dulce ca un must proaspat...scrii tare placut...

Ionel Mesaros spunea...

Va multumesc pentru aceasta poezie cu rezonante romantice,nascatoare de nostalgie!
Va doresc un week-end plin de bucurii!

Ana Maria spunea...

Daca e vineri, hai ca vine week-endul! E super! Daca nu o sa fie vreme de plimbare, cel putin ne relaxam! O zi frumoasa sa ai! :)

corina spunea...

Tare imi plac gandurile tale...
Elena deja e vineri?Cum zboara timpul...
Noi inca mai avem soare si e destul de cald cred ca mai dam o fuga la brazi maine si parca te-as lua cu mine....dar si cu caietul tau de poezii iar eu cu cartea de cantari....

Cristian Lisandru spunea...

Suntem cu toamna la ferestre. Un anotimp frumos,chiar dacă ne invită şi la melancolie, de foarte multe ori. Am citit cu plăcere. Un final de săptămână cât mai bun să aveţi...

Rappa_ru' spunea...

Frumos:)...o zi frumoasa:)

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Urarea ta am prins0 din zbor si iti multumesc draga mea Mary! Un sfarsit de saptamana, colindat de aromele toamnei sa ai!
Dumnezeu sa te binecuvanteze!

elena marin-alexe spunea...

Aris-
Multumesc draga mea.O zi superba iti doresc din suflet!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros-
Ce sa fac prietene, ma hranesc si eu la izvorul de nostalgie al toamnei! Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria-
Ma bucur ca ai gasit timp pentru o mica plimbare pe aici..Te pup cu mare drag.Binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

Corina-
Imi place mult sa-i cant Domnului, asa ca as lua si eu caietul meu cu cantari..
Ne 'vedem' la Brazi! Fii binecuvantata scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Ador toamna incarcata cu melencolice arome de demult..
Cristian sa aveti o zi plina de bogatie in suflet!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru..
Multumesc Andrei , plimbarea ta pe aici mi-a inseninat ziua!

geaninalisandru spunea...

Când cerul tace-nrourat
Cuprins de întristare
Scăldat în haina ploii reci
Aştept cu-nfrigurare

A venit toamna, ne doream răcoarea dimineților ei. Ai surprins în prima strofă ceea ce nu ne place să simțim în acest anotimp.

O rază unică de-o vrea
Inima să-mi atingă
Pe calea gândului fugar
O clipă să prelingă

Vor mai fi raze ce ne vor mângâia sufletul, ce ne vor încăzi ființa. Vor exista cu adevărat, nu doar în imaginația și creativitatea de care nu duci lipsă, draga mea dragă.

Şi-nvăluind tristeţi şi dor
Să-mi mai aduc aminte
Aroma toamnelor cuminţi
Trăite înainte

Mi-e dor de plimbările prin pădure în miez de toamnă, să-mi cufund picioarele în covorul ei arămiu ce mă ândeamnă la meditație.

Mi-a plăcut mult ceea ce ai scris, mi-ai umplut sufletul de culoare și frumos.

Te îmbrățișez cu toată dragostea, draga mea dragă!

miki spunea...

frumoasa toamna!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru-
Ploaia de cuvinte au gasit drumul spre inima mea si iti multumesc din suflet draga mea prietena!
Tri mit spre tine alaiul toamnei cu toata bogatia lui.
Dumnezeu sa te binecuvanteze!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Minunata! :)

raza de soare spunea...

aroma toamnelor cuminti, ma gandesc ce aroma o fi avand...

superb...

eu m-am nascut toamna, poate din cauza asta sunt melancolica...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbaaaa, va imbratisez cu drag

Luminita Ciuciumis spunea...

foarte , foarte frumoasa poezia:*...va doresc o toamna plina de belsug, de inspiratie proaspata si nu uitati, e o vorba la noi: toamna se numara bobocii;). E timpul noilor inceputuri.Fiti binecuvantata d-na Elena.

ELENA spunea...

O rază unică de-o vrea
Inima să-mi atingă
Pe calea gândului fugar
O clipă să prelingă
Un sfârşit de săptămână
minunat vă doresc draga mea Tiză!

denisia spunea...

Deosebite versuri.
O seara binecuvantata!

doctorultau spunea...

"să bei un ceainic plin cu galbeni fluturi

înhamă casa la bătrîna salcă

şi aminteşte-ți vechile săruturi

care, desculțe, carnea gurii-ți calcă"

Mallynna spunea...

Extraordinare versuri. Va felicit si va urez un sfarsit de saptamana minunat :X

Florin spunea...

superbe versurile, felicitari! :)

Virtualkid spunea...

...o alta "emotie de toamna".

kis spunea...

cuvinte frumoase asezate in asa fel incat ,,sorbite,,unul cate unul alina setea!
fiti binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

raza-
Si eu la sfarsitul verii...E superba toamna! Pupici draga mea raza!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
PUP FLUTURAS!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis-
Imi doresc noi inceputuri spre mai multa apropiere de divinitate.
O duminica cu splendori din Duhul Sfant sa ai Voce de aur!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Toate gandurile mele bune ti le trimet cu miresme de toamna!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Pace si bucurie sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

doctorultau-
Faine versurile aduc trecute vremi inmiresmate.Te mai astept cu placere!

elena marin-alexe spunea...

Mallynna-
O duminica cu stropi de bucurie , de la Vrancea am trimes spre tine draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Florin-
Multumesc de apreciere! Te mai astept la plimbare..

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid-
O emotie pe care o ompartasesc cu voi cei care aveti suflete sensibile.Tot ce-i mai bun sa-ti dea Dumnezeu!

elena marin-alexe spunea...

kis-
O duminica binecuvantata sa ai si multumesc pentru trecere pe aici!

Monica spunea...

in ultima strofa ma regasesc:)

elena marin-alexe spunea...

Monica-
Ma bucur si te imbratisez cu mare drag!

criss spunea...

Wowww...super tare poezia ta.Am sa o copiez in Pc.
Imi place mult toamna....incluzand desigur si "ploaia rece"....hahah.Doar pentru asta s-a inventat umbrela, nu-i asa?...hihiiihi.Iti urez o Duminica frumoasa de toamna, cu mult soare, si de ce nu, cu putina ploaie.:)Pupici enormi.Criss.

ღAzucenaღ spunea...

Superba poezie ,iar poza i se potriveste perfect.Toamna ne trezeste diverse semtimente:tristete ,melancolie ,bucurie.

wittcami spunea...

Minunate rinduri !

doctorultau spunea...

sînt cu ghilimele
nu sînt ale mele
(semi-catrenul ăsta îmi aparține însă ;))

versurile sînt ale lui Gheorghe Tomozei, iată şi restul poeziei:

"Cu litere ce curg din cărți te spală

Şi mîna-n iarba moale ți-o răstoarnă

Cît arde-n zări statuia verii, goală

Şi cît respiri, nepodidit de iarnă."

în amintirea toamnelor trecute şi-n aşteptarea celor ce vor mai veni, cele bune ...

elena marin-alexe spunea...

Criss-
Poti s-o copiezi, ma bucur ca-ti place!Si eu sunt adepta toamnei! O duminica buna iti doresc Criss draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

ღAzucenaღ
Cu toate tristetile si melancoliile ei , toamna ramane cel mai bogat anotimp in frumuseti!
Bine ai venit la plimbare!

elena marin-alexe spunea...

wittcami
Multumesc pentru vizita si ma bucur ca-ti place poemul toamnei!

elena marin-alexe spunea...

doctorultau-
Mi-am dat seama dupa ghilimele ca nu sunt proprii.Nu stiam ca sunt ale lui Tomozei. Multumesc doctore! O zi buna iti doresc!

liviu.capitan spunea...

ah... e frumos poemul dar e atat de trist anotimpul asta

Anonim spunea...

Elena,
Ma bucur ca ti-a placut poezia mea "Lumina Sperantei sau Speranta Luminii" de pe blogul "In spatele Cortinei . ." a lu Ana,
Si mie imi place mult poezia ta "Gind de toamna .." Daca vrei,poti sa o postezi si tu pe blogul tau . . si as putea sa-ti mai trimit . . if U want . . Thanks again . . Yoo

Octavia spunea...

Versuri frumoase, imagine sublima!

elena marin-alexe spunea...

liviu capitan-
E bogat in tristete dar si in frumuseti neasemuite altui anotimp..

elena marin-alexe spunea...

Anonim-
De ce anonim? Imi place sa stiu cu cine vb.Seara buna iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Multumesc Octavia ! Multe picaturi de senin iti trimet de la Vrancea!

danul spunea...

un simplu dar profund ``fruumos``...
felicitari !