sâmbătă, 25 septembrie 2010

O nouă viaţă!

 Robert Emanuel Alexe este cel mai tânar membru al clanului Alexe.! Ne bucurăm pentru el şi îi mulţumim lui Dumnezeu pentru asemenea dar si il rog sa binecuvânteze familia fiului meu.
Şi eu şi nepoţelul meu vă dorim un sfarşit de săptămână în pace , bucurie si dragoste!


Un dar primit de la Sandra Veneziani! 
Multumesc Sandrita ! Obrigado

32 de comentarii:

miki spunea...

Sa va traiasca , doamna si sa va bucurati de gingasia lui!

denisia spunea...

Domnul sa va dea putere si sanatate sa va bucurati alaturi de nepoti si familie.

Cred ca sunteti foarte fericita... ma alatur si eu cu o imbratisare si un gand bun.

CARMEN spunea...

Bun venit pe lume Robert Emanuel! esti o frumusete de copil! :-*

Aris spunea...

Sa fie sanatos, norocos si sensibil ca Buni...
Cu drag...

Zenna spunea...

Să fie binecuvântat cu tot ce poate fi mai bun!!
Să vă trăiască, să fie sănătos!!
Pupici mulţi!!

mmary spunea...

Domnul si Dumnezeul nostru sa-l binecuvanteze pe el si intreaga familie cu toate Harurile si binecuvantarile Sale , sa va ocroteasca si sa va iubeasca o eternitate.

O duminica frumoasa si binecuvantata va doresc draga mea doamna.

PS. e foarte frumos copilasul, parca seamana cu bebelusul meu.

iri spunea...

Dupa rolul extraordinar de frumos de mama cred ca cel mai frumos rol este aceea de bunica.Domnul sa va binecuvanteze nepotelul impreuna cu intreaga femilie!

Lorelei spunea...

Multumesc de invitatie:)
Sa va traiasca! E un copil asa frumos:X

Ao toque do Amor spunea...

Bom dia!!
Passando, pra te oferecer um cartãozinho de agradecimento
pela sua presença na comemoração das 32 mil visitas do Toque
bjs
san

Kalliope spunea...

sa va traiasca, un copil e defapt rodul iubirii intre un sot si o sotie. Dragostea lor e rezultata prin acest dar minunat.

P.S. nu mi-a placut cum a sunat "clanul Alexe"... stiti dumenavoastra cine si cum cu clanurile astea si eu sunt "putin" nazist in privinta lor

DoarEu spunea...

Sa va traiasca, sa fie sanatos si sa aibe soarta buna!

Octavia spunea...

Bunicuto...cred ca sunteti foarte fericita si mandra de noul membru al "clanului";)
Sanatate, putere de munca dvs si parintilor si la bebe un pupic!

Ana spunea...

Sa va traiasca! Este foarte frumos! :)

Anikó spunea...

Sa va traiasca si Domnul sa va binecuvinteze prin el si sa va dea multa bucurie impreuna.

ELENA spunea...

Să vă triască îngeraşul
şi să vă aducă numai bucuri!
O duminică frumoasă!
Vă pup draga mea Tiză!

... spunea...

Sa va traiasca nepotelul ,sa fie sanatos si sa va puteti bucura de aceasta raza de soare pe care vi a dat-o Dumnezeu!
Va doresc o zi plina de bucurii!

marada spunea...

Sa traiasca ingerasul, sa traiasca parintii si bunicii!

GRIG spunea...

Este un ingeras minunat DOMNUL ISUS sa va biecuvinteze cu pace si iubire AMIN .....

ARIPI DE FLUTURE spunea...

sa va traiasca, sa creasca mare si sanatos

Ao toque do Amor spunea...

Elena...Ele é lindo, especial e abençoado
Parabéns a todos.
Fiz um cartão de presente. Espero que goste
abraços
san

elena marin-alexe spunea...

Multumesc tuturor prietenilor mei pentru frumusetea urarilor!
Fiti binecuvantati!

disa spunea...

Esti bunica cea mai binecuvantata!
Domnul sa-l pazeasca de toate relele!

Lăcry spunea...

Dumnezeu să-i călăuzească paşii îngeraşului-nepoţel. Să fiţi sănătoasă, ca să-l puteţi vedea crescând.

elena marin-alexe spunea...

Va multumesc tuturor si doresc multa bucurie si pace inimilor voastre!

Ao toque do Amor spunea...

Olá, bom dia!
vou colocar a caixinha de código pra voce copiar o cartão com movimento e.. o cartão da primavera com a caixinha de código esta no lado esquerdo do blog.
...clica com o mouse depois da letrinha a,
no teclado clica CTRL+A, CTRL+C e vai na pagina onde quer colocar o selo e tecla CTRL+V sai com brilhos e movimentos
bjus
san
beijos
san

Virtualkid spunea...

Aproape ca am putea sa spunem ca inca o carte incepe sa se scrie....
Drum bun firicelului in calatoria sa!

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor-
Ola! tradução do Google não é tão bom assim a compreensão precara.Imi desculpa é que eles não entendem tudo que eu escrevo você, minha querida.

elena marin-alexe spunea...

Virtual kid-
Multumesc mult pentru frumoasele ganduri!

April spunea...

Felicitari! Sa va traiasca si sa fie sanatos! Ganduri bune!

Adrian Frăţilă spunea...

Multa sanatate si sa fie mereu fericit!

Cella spunea...

sa va traiascaaaaa!!!! si noi avem unu ;))

elena marin-alexe spunea...

Multumesc muuuult dragii mei!