joi, 9 septembrie 2010

VOCI DE AUR



În memoriam- Freddie Mercury

14 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoasa melodie.va imbratisez

Cristian Lisandru spunea...

Da, o mare voce. Iar această piesă a fost un adevărat tur de forță... O zi bună să aveți!

... spunea...

Superba piesa!Incantatoare voci!
Va multumesc pentru acest moment muzical de exceptie!
Va doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
O zi buna fluturasule!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Admir marile voci ale umanitatii! Merita toata admiratia noastra.

elena marin-alexe spunea...

...
Da este o piesa superba cantata de doi titani!

ELENA spunea...

Am trecut să vă spun o seară
minunată draga mea Tiză,nu
înainte de a asculta această
melodie superbă...
Vă pup şi noapte buna!

denisia spunea...

O seara deosebita si o imbratisare sincera.

elena marin-alexe spunea...

Elena-
Te pup draga mea tiza!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Ganduri bune de la inima la inima!

Cristake spunea...

Doamnă hăi, spuneţi la băiatu' dacă aveţi discografia trupei, că ştiu din surse sigure şi zuze că vă place mult aceşti menestrei. Că dacă nu, poate întreprindem oarece. :)
Apropos, pe un forum de rockişti veterani de prin tătă lumea, unde bântuiam eu cu ceva timp în urmă, s-a făcut un sondaj de părere şi s-a votat cum că mr. Freddie Mercury fu cel mai bun frontman din rock, luând faţa unor nume grele, gen Alice Cooper sau cre'că chiar Dănuţ SRL Bittman. Lucru greu de contrazis, cu orice subiectivism.

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
As vre eu s-o am asta discografie..da nu-i nici o speranta.Pi vremea me avem inregistrat pi caseti ..Acuma mi s-o stracat casetofonu si ..
Apoi cum sa pot compara Vocea inegalabila a lui Freddie cu cea a lui Alice Cooper? Cred ca Freddie descindea din Voce si nu vocea din el, ma intelegi? ;)

Cristake spunea...

Inteleg, inteleg... De altfel, insii de la Queen aveau o educatie (scoli, cursuri, facultati) care, insumate... ha, neam de neamul meu... :D

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
:D