luni, 4 octombrie 2010

Clipe de vesnicie...

36 de comentarii:

Cella spunea...

Acu faci o placinta de bostan?

mmary spunea...

In aceste fotografii se vede toamna in toata frumusetea ei: care e frumusetea toamnei???

Raspuns:stralucirea revarsata din cele doua frumoase fiinte aflate in aceste fotografii.

Dumnezeu sa reverse asupra dumneavoastra si a superbei fetite cele mai pretioase Haruri!

Va imbratisez cu drag doamna Elena ...

iri spunea...

In ce zona?Caci si eu merg des la Draganesti -Olt!

Cristian Lisandru spunea...

Ehe, minunate fotografii. Nici n-am ştiut la ce să mă uit mai întâi. Dar am privit cu mare drag îngeraşul de lângă dumneavoastră. Multă dragoste şi linişte vine din acest fotografii.

Tot respectul!

elena marin-alexe spunea...

Cella-
o sa fac!te invit la o portie..:}

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Cuvinte frumoase, cu care m-ai obisnuit.Multumesc de frumoase urari draga mea!fii binecivantata!

elena marin-alexe spunea...

iri-
Draga mea Olteni,e o localitate din Vrancea,

elena marin-alexe spunea...

Cristian-
Multumesc de complimente, le primim cu mare drag!

corina spunea...

Vai eu chiar am crezut ca sunteti in rai!!!!!Super fotografii!
Sa fiti calauzite mereu de Domnul!

Mirela spunea...

ce minunatie!!!!!!!!!!! tar mi-au placut fotografiile! Toamna, toamna! ce frumos!
:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

un ingeras de copil, sa cresca mare si sanatos..frumoasa gradina avet, un mic colt de rai
va imbratisez

April spunea...

Frumosi dovleci...si mai frumoasa nepotica! Sa va traiasca! O toamna minunata sa aveti!

marada spunea...

Ce toamna frumoasa!
Cata liniste si pace se desprind din fotografii!
Minunat ingerasul! Sa-ti traiasca!

elena marin-alexe spunea...

corina-
Da, suntem in raiul nostru..
O zi binecuvantata Corina draga!

elena marin-alexe spunea...

Mirelina-
Te imbratisez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Multumesc draga mea, chiar e un colt de rai!

elena marin-alexe spunea...

April-
Imbratisari cu iubire din IUBIRE!

elena marin-alexe spunea...

MARADA-
Multumesc marada, fii binecuvantata draga mea!

denisia spunea...

Cata frumusete!

e asa frumoasa toamna... frumoase fotografii... se vede multumirea si bucuria in fiecare.

just_me spunea...

>:D<iubesc toamna!!!superbe fotografii!!!:X

Cristake spunea...

Cum ar spune americanu': wow, lots of pumpkins... and a sweet pumpkin, too! Sa va traiasca!
Imi place grozav fantana din fata casei, mereu mi-am zis ca e pacat sa stai la casa si sa nu amenajezi un colt de asta mai "cu mot" (adica din tara motilor, deci ex-sub habsburgi, vasazica ordine, disciplina si gospodareala): o fantana arteziana, niste buturugi-scauiese etc. Chiar si mici, sa cu cat mai mici, cu atat mai "bune ochiului". FARA PITICI de ghips! (Doar daca ei sunt personaje din Star Wars).

Interesanta si ideea de a iesi in gradina cu bluza alba, ie fina, numa' buna sa se pateze la orice adiere de vant si frunza volanta ;))

Cristake spunea...

PS - Rasarita aia cat zidul Goliei banuiesc ca are multe de-a face cu Franta - Romania, de sambata... HAI ROMANIA! :D
Si ca sa las nitel hlizeala - ultima fotografie eu o consider chiar artistica.

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Ne bucuram de toata atmosfera..draga mea, cu multumiri pentru EL.

elena marin-alexe spunea...

just_me-
SI EU O ADOR! MULTUMESC DE VIZITA!

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Vizita prietenilor vechi si dragi ma bucura.Pe unde mai umbli moldoveanule meu?
Da fiecare pasare isi administreaza cuibul cum se pricepe.Mi-ar placea sa vii cu Stefi sa ne petrecem cateva clipe impreuna.

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Si noua ne plac instantaneiele..fiica mea fiind o iubitoare de arta fotografica.
Fii binecuvantat!

kis spunea...

clipe minunate petrecute acasa cu familia!
Dumnezeu sa va binecuvinteze!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Mulţumesc mult!Binecuvântari şi tie!

Virtualkid spunea...

Ha,ha!
Si noi am ales unul pe care vrem sa-l facem felinar.
i mai avem unul (Domnul Vis) cu care dormim.

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid-
DA...E timpul felinarelor! Vom face si noi unul! Salutari de Vrancea!

criss spunea...

Buna Elena.Superbe fotografii:)
Ai numit corect postarea ta"clipe de vesnicie".Cristake are dreptate, ultima poza e superba.
Ai un premiu pe blogul meu Elena.Aaaaa...nu....unt 3 premii, pe care,probabil, le-ai mai primit in timp.
Ti le ofer si eu cu mare drag.Te pup mult si iti urez week-end minunat alaturi de familia ta.Criss.

Luminita Ciuciumis spunea...

sunteti asa de scumpa d-na Elena...Domnul v-a daruit si v-a haruit cu foarte multe abilitati, dar in special cu o inima plina de compasiune si dragoste pentru El si pentru aproape.:)fiti binecuvantata in toate lucrurile , mici si mari.cu mult respect Luminita.

elena marin-alexe spunea...

criss-
Hei frumoaso! Bine ai revenit! Trec pe la tine cu drag!Pupici!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis-
Multumesc pentru vizita care-mi face mare placere si pentru binecuvantari, pe care le impart cu tine draga mea !

Anonim spunea...

minunata este natura facuta de Dumnezeu

elena marin-alexe spunea...

Tot ce face Dumnezeu e minunat. De ce comentariu in anonimat?