vineri, 1 octombrie 2010

Lăcrimând peste visuri


Dacă este vineri, Hai la plimbare la braţ cu poezia !


Cu molatice braţe
mă-nfăşoară discret
dimineaţa
În satin alb ca neaua
mă-nvaluie tainic
azi ceaţa

Prin gându-mi hoinar trece
nestatornic şi trist
zenitul
Pe buze-mi odihneşte
pecete de aur
Cuvântul

Înţeleptul, duiosul
mesager al forţei
divine
Ochii abia îl zăresc
prin bezna tăcută
din mine

Lăcrimând peste visuri
prin făgaşuri luciri
pribegesc
Inundaţi de lumină
uimiţi de miracol
privesc

elena marin alexe

15 comentarii:

Anonim spunea...

cu lacrimi de iubire îmi ţes adesea
viaţa şi nostalgia Cerului mă poartă
tot mai des, Isuse să-ti văd faţa aevea
o doresc cum străjerul aşteaptă dimineaţa
spre Ceruri mi se nalţă al cântecului vers-

Ionel Mesaros spunea...

Superba poezie!
Pe un fundal creionat cu atata delicatete,am avut placerea sa identific un echilibru perfect intre forma si continut.
Va felicit pentru aceasta capodopera si va multumesc ca ne-ati oferit ocazia sa ne "hranim" inima si mintea cu rodul inspiratiei dumneavoastra!
Va doresc un week-end placut!

Mihaela Popa spunea...

frumoase versuri

vyky spunea...

frumoase versuri,frumoasă Doamnă Elena, dar mai presus de frumuseţe aveţi un suflet nobil prin Isus Cristos Domnul nostru-Maranata!

mmary spunea...

Am dorit sa selectez cateva versuri si am ajuns la concluzia ca trebuie sa selectez toata poezia deoarece e:

SUPERBA!

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu dulcea Sa Imbratisare!

ELENA spunea...

"Prin gându-mi hoinar trece
nestatornic şi trist
zenitul
Pe buze-mi odihneşte
pecete de aur
Cuvântul"
Superbă...
Un weekend excelent draga mea Tiză!
V pup!

marada spunea...

Ca de obicei, versuri care ung sufletul!
Un sfarsit de saptamana placut!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri, va imbratisez cu mare drag

José Ramón spunea...

Gracias por su amable comentario. Que pasa un maravilloso fin de semana

Un Cordial Saludo desde Creatividad e imaginación fotos de José Ramón

Aris spunea...

Elena, dulce Elena, cate molecule de frumos porti in sufletul tau de poet...

denisia spunea...

Oricat de tarziu este... nu pot sa nu trec de fiecare data, pe la tine, Elena...

superbe versuri!

elena marin-alexe spunea...

Anonim-
Frumoase versurile tale dar de ce anonim?

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros-
Multumesc pentru cuvintele frumoase.O zi cu binecuvantare sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Popa-
Multumesc pentru vizita si aprecieri draga mea.
Te mai astept.

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Tot ce am, tot ce simt sunt din EL si pentru El. ISUS ESTE TOTUL!