joi, 21 octombrie 2010

Splendori




Profit de frumusetea acestei zile, sa fac inca lobby, pentru splendoarea neasemuita a toamnei, acest anotimp atat de controversat si cu atat mai interesant. Ce-mi place la el, este ca impleteste printre degetele lui, amestecuri din primavari si veri si ierni.Poti intalni la tot pasul, flori  care ignora frigul, dar si petice de iarba cu primii fulgi grabiti sa le astearna covor.
Frumoasa toamna! Raiul artistilor indragostiti de frumos, binecuvantat de Dumnezeu din dragoste pentru om.

33 de comentarii:

Gabriela Elena spunea...

Ce bogatie de culori impleteste toamna, invatata de Cel care a creat-o! :)

corina spunea...

Elena unde este mana lui Dumnezeu nu se poate sa nu fie splendoare.Te imbratisez cu drag!

Diana spunea...

Foarte frumos ati descris toamna. Eu ador acest anotimp, nimic nu se compara cu peisajele, culorile si aerul lui, e mirific.
Va imbratisez cu mare drag! O toamna de vis sa aveti in continuare!

Aris spunea...

Superba a fost ziua de azi...
asa cum ai spus tu, dulce Elena:
"raiul artistilor indragostiti de frumos"...
cu drag...

Virtualkid spunea...

In drumul nostru spre gradinita, in fiecare dimineata trebuie sa gasim o floare pentru doamna educatoare, motiv pentru care vanam toate petele de culoare care ne ies in cale.
Acum aud la stiri ca urmeaza sa vina zapada, cu toate ca nici noiembrie nu a venit....

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena-
Mare Creatorul universului! Seara buna scumpa mea !

elena marin-alexe spunea...

corina-
El a creat splendoarea, e patentul Lui...Numai bucurii sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Diana-
Asa este! Superba toamna!
Te pup draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Aris-
Pentru sufletele poetice , toamna este muza!
Te pup cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid -
Sa speram ca toamna-i ici, iarna-i departe inca...
Inca ne putem bucura de culoarile neasemuite ale toamnei! Seara buna si frumoasa de la Vrancea!

denisia spunea...

Toate anotimpurile sunt frumoase, dar parca toamna aduce cu ea un aer misterios si ne face sa o indragim si sa o admiram de fiecare data cu alti ochi.

Anikó spunea...

Si pe mine ma uimeste frumusetea naturi,si tot imi aduce aminte ce perfect a creat Domnul tot pamintul.

... spunea...

Superba toamna!Bogata in culori si miresme !
Un timp adecvat plimbarilor pe potecile inguste ale padurii,sau pe aleele parcurilor.Un anotimp al celor indragostiti de romanta ,de soaptele vantului si de poeziile cu" miros "de branduse,crizanteme si bruma.
O seara buna si frumoasa din nord-vestul tarii,din Satu Mare!

Lavinia spunea...

da, si toamna este un anotimp frumos, de fapt atunci cand il ai pe Dumnezeu alaturi fiecare zi este mai frumoasa.
Ai scris foarte frumos!

Deborah spunea...

Your pictures are beautiful!

tu26dor spunea...

asta inseamna sa evidentiati frumosul acolo unde nu multi il vad. ce senzatie placuta. sunteti deosebita, Doamna Elena.

ELENA spunea...

Frumos platou cu nuci verzi..
vreau şi eu scumpa mea Tiză..
Să aveţi un sfârşit de săptămână
aşa cum vi-l doriţi!
Vă pup!

dyanna spunea...

Sant frumoase culorile toamnei...

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Da! Toamna are misterul ei! Te pup scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Anikó -
Si tot ce a creat este pentru noi! Cu iubire multe imbratisari draga mea!

elena marin-alexe spunea...

...-
Timp sortit poeziei naturii in mii de nuante. Binecuvantari de la Vrancea intregii familii!

elena marin-alexe spunea...

Lavinia -
Toate sunt frumoase cand ai o inima buna!O zi cu senin in suflet, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Deborah-
Multumesc pentru vizita draga Deby!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor -
Posibil ca ochiul interior sa vada frumusetea si printre lacrimile ploii .Multumesc Tudore!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
A fost un an bun pentru nuci.Te pupici tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Da, si incantatoare. O zi buna scumpa mea!

mmary spunea...

Chiar ieri, merg la gradinita dupa fetita, am fost coplesita de frumusetea frunzelor ruginii de pe pomii ce se aflau la marginea drumului...a fost o imagine :

Superba!!!

Domnul sa va binecuvanteze cu frumusetea iubirii Lui !

Lorelei spunea...

Toamna asta e superba:X

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Bineinteles ca Toamna este superba in imagini! Mary draga da-mi voie sa te imbratisez cu iubire din IUBIREA LUI!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase
va imbratisez

Cella spunea...

tu ma provoci la visare, la romantism?

disa spunea...

Nu-mi place toamna, draga Elena, dar nu pot sa nu recunosc ca ai dreptate in tot ceea ce-ai afirmat. Poate ca-mi voi schimba optiunea....

Octavia spunea...

Toamna ne conduce spre meditatie...melancolie...visare...
Am parte de o toamna imbelsugata si plina de schimbari ( bune ).