marți, 30 noiembrie 2010

Andreea

 Andreea studiind la pian
 Andreea cu Pufoşilă
Am de gând să fac drum liber sărbatorii de azi spre Cluj-Napoca. 
Acolo se află o bucăţică din sufletul meu, o floare, "Dalia".
Când era mai micuţă,  eu o strigam Estera, căci mi-a plăcut tare mult numele împărătesei  din Biblie. Acesta era preferatul meu dintre cele trei nume pe care le poartă. 
Dar,  ne-am luat cu vorba şi am uitat să vă spun esenţialul postării mele de azi.

Toate gândurile mele bune pleacă la Cluj la nepoţica mea , Andreea Dalia Estera şi pe aripile lor poartă urări de bine ca: sănătate, succese la învătătură, multe realizari la studiul de pian şi multă binecuvântare de la Domnul nostru.

Deuţek aşa o alint eu, nu uita că aici a ramas o parte din copilăria ta, care te aşteaptă să revii la vară! Pâna atunci te las în compania pianului şi a urşilor tăi, caci ai un sat de urşi, care de care mai frumos.
La multi ani de ziua numelui tau Andreea!!!

44 de comentarii:

smalldot spunea...

La multi ani!

... spunea...

La multi ani,nepotelei dumneavoastra!
Ii doresc sa aiba parte de sanatate si impliniri!
Salutari din Satu Mare!

Cristian Lisandru spunea...

La mulţi ani, să fie sănătoasă şi voioasă, să aibă parte numai de bucurii şi multe succese în faţa clapelor...

Ana Maria spunea...

La multi ani si din partea mea! Sarbatoare frumoasa! :)

Anikó spunea...

La multi ani de ziua ei,si doresc toate cele bune ce poate dori cineva din suflet.Este foarte draguta si frumoasa.Domnul s-o binecuvinteze,cu familia ei.

Cristake spunea...

Sa va traiasca, dar imi permit sa va povestesc ceva: in copilarie avusai un pretin, Danut, pe care bunica-su voia sa il fi botezat "Ilie" - evident, parintii au decis altfel. Doar ca mosul din "Ilie" nu l-a scos niciodata, astfel ca si eu, si alti copii il strigam "Ilie". Si iaca asa, ambitia bunicului putea sa ii dauneze copilului - daca in loc de "Ilie" i-ar fi placut cine stie ce altceva?! :D

ELENA spunea...

La mulţi ani nepoţelei!
Să vă traiască scumpa mea Tiză!

noiembrie spunea...

La multi ani pitic minunat!

Ne gandim la tine cu duiosie si iti uram sa ai un an plin de succese si multe bucurii!
Te imbratisam cu mult drag,
Simo si Vlad

Gabriela Pana spunea...

La multi ani Andreea!

teonegura spunea...

Doamne, cat e de frumoasa! E adorabila, cu portativul in fata, la pian :)

Lavinia spunea...

Foare frumos.La multi ani, Domnul sa o binecuvinteze!

marada spunea...

La multi ani nepotelei tale si din partea mea. Sa-i fie drumul vietii pavat cu tot ce e bun pentru trup si pentru suflet!

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Multumiri!

elena marin-alexe spunea...

...
Multumim Ionel! Numai bine si intregii tale familii.

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Multumiri sincere! Asta ne dorim cu totii, acei ce ii suntem apropiati.

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Te pup Ana draga si multumim!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Multumim pentru urarile frumoase !

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Se putea sa nu arunci tu o pastiluta? Dar chiar mi-a fost dor de tine moldoveanule.Ce mai faci?
Multumiri pentru urare!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Draga TIZO multumim din suflet!

elena marin-alexe spunea...

noiembrie
Cum te poti gandi cu duiosie la un rechin? :D
Dar che rechinas...
Mucumim!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Pana
Multumiri din suflet pentru urare!

elena marin-alexe spunea...

teonegura
Complimentul asta din Alba Iulia ne merge la inima si MULTUMIM frumos Teo!

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Asa sa fie! Multumim mult Lavinia draga!

elena marin-alexe spunea...

marada
Te imbratisez prietena draga, cu Multumiri!

corina spunea...

Elena La multi ani Andreei! si inca ceva seamana cu bunica!!!!!

Danube Daughter spunea...

La multi ani puiutului cu nume de regina! si artista!!!!!!!!

mmary spunea...

Dumnezeu sa o binecuvanteze cu toate Darurile Sale, sa o pastreze mereu in Inima Sa!

O noapte frumoasa si binecuvantata impreuna cu Isus va doresc!

elena marin-alexe spunea...

corina
Mii de multumiri Corina draga!

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter
Cu Imbratisari, MULTUMIM Soprano draga!

elena marin-alexe spunea...

mmary
Asa sa fie.Dumnezeu sa fie cu ea! MULTUMIM din suflet Mary draga mea!

Octavia spunea...

La multi ani ! Frumoasa si talentata nepotica aveti :) are pe cine semana!

lidy spunea...

Miki, multumim de urari si pentru imaginile asa de dragute cu Deea. Te imbratisam!

Celor care ati pasit pe aici la brat cu Miki, plimbandu-va printre urari si cuvinte, va aduc multumiri si va doresc toate cele bune!

Aris spunea...

La multi ani, sa ajunga o pianista desavarsita...

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Da , are pe cine semana, pe mama ei, care seamana cu mine...:)) MULRUMIRI DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

lidy
Cu toata dragostea pentru voi, Miki!
Dumnezeu sa va binecuvanteze!

elena marin-alexe spunea...

Aris
MULTUMIRI, MULTUMIRI draga mea!

Alice Georgiana spunea...

Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

elena marin-alexe spunea...

Alice Georgiana
Nu.Multumesc.

adriana spunea...

LA MULTI ANI! CE NEPOTICA DRAGUTA SI TALENTAT AI !

Delia spunea...

Ce scumpă este! Iar numele, toate trei sunt foarte frumoase :)
Un la mulţi ani alături de Domnul!

elena marin-alexe spunea...

adriana
MULTUMESC DRAGA ADRIANA!

elena marin-alexe spunea...

Delia
Multumiri si imbratisari pe suflet de la Vrancea cu iubire din MAREA IUBIRE!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

o dulceata sa va traiasca

elena marin-alexe spunea...

Fluturas
Multumesc!