joi, 18 noiembrie 2010

Bodo de la Proconsul a ales Viața



Într-una din dimineți, butonând la TV, am prins din zbor, o fărâmă de informație, care m-a făcut să mă opresc pe OTV, acolo unde nu prea poposesc de multa vreme..
Era o stire despre Bodo, solistul trupei Proconsul.Se spunea ca acesta s-a pocait și a fost botezat în urmă cu 7 luni, într-o biserica evanghelică din Bucuresti, mai precis la biserica Râul Vieții. Împreuna cu el s-a convertit și cantăreața de rock, Dida Dragan. Cum amândoi interpreții fac parte dintre preferații mei în materie de muzică, m-am oprit sa ascult știrea până la capăt.
Ce m-a supărat, a fost tonul ironic și batjocorotor, cu care prezentatorul emisiunii de dimineață..nici nu stiu cum îl cheamă-a gasit de cuviință să râdă de alegerea lui Bodo. Împreuna cu el, printre chicoteli ridicole și probe de răs forțat, se producea și o fătucă,o nimeni, care-și permitea să ducă în zeflemea numele renumitului solist Bodo.
Păi măi oameni buni, mă întreb și vă întreb, cine sunt aceștia doi, de își permit să facă ironii grosolane pe seama unor interpreți valoroși, care au gasit de cuviință să-și schimbe ceva din atitudinea lor față de Dumnezeu? Cine are dreptul să-și bată joc de ce are omul mai sfânt: credința lui? Fiecare om este liber să aleagă în ce și cum să creadă și deasemenea, modul de închinare.
Bodo și Dida Drăgan, au ales Viața, adică pe Hristos, mai presus de alte motivații, desi erau și sunt celebri. Cine are dreptul să le disece hotărârile vieții lor?
Bodo este un brand, la fel și Dida Dragan, Prezentatorii de la OTV, sunt...habar n-am ce, sau cine sunt, sau ce vor fi mâine poate..
Aș mai adăuga, că în trupa Proconsul, mai sunt doi colegi ai lui Bodo, care s-au convertit acum 5 ani.
Trupa Proconsul, își va continua drumul și vor avea în continuare concerte, cu repertoriu atent ales, spre bucuria fanilor.
Dincolo de gloria efemeră, Bodo,pe numele sau adevarat, Mihai Bogdan Marin, colegii săi și Dida, au bifat gloria eternă, alegând Viața!
Dumnezeu să-i binecuvâteze!

28 de comentarii:

mmary spunea...

Subcriu cuvintelor dumneavoastra doamna Elena si ma rog si eu ca Dumnezeu sa-i binecuvanteze si sa-i aduca cat mai aproape de Inima Sa!

Fiti binecuvantata cu toata Iubirea Lui !

Luminita Ciuciumis spunea...

Domnul sa fie laudat si sa-Si ridice slava din toate lucrurile! Multumim lui Isus pt Bodo si Proconsul si sa ne bucuram impreuna cu Cerul pt intoarcerea lor!:x

compadvice spunea...

Asta da motiv de bucurie!Si chiar cerul intreg se bucura pentru un singur suflet ce se intoarce la Tatal!Domnul sa-i binecuvinteze si cariera care o au ca artisti in lume le doresc sa o aiba inzecita pe drumul credintei!

Danube Daughter spunea...

Ma bucur mult de alegerea lui! Intoarcerea la credinta, de orice fel ar fi ea, e mereu motiv de bucurie!

Cristian Lisandru spunea...

Bodo este un băiat deosebit şi mă bucur că într-o seară, împreună cu Geanina, la Jukebox, l-am putut asculta live... Ăştia care aruncă imediat cu noroi nu ştiu să facă altceva... Gânduri bune şi o zi excelentă!

Teo Negura spunea...

E alegerea lui, indiferent despre ce e vorba, atata timp cat e una decenta, umana, ar trebui respectata...

elena marin-alexe spunea...

Cand îl alegi pe Hristos, esti deja în inima lui plina de dragoste.O zi ferice draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis
Înca sunt sub imperiul surprizei si inima mea e plina de bucurie si multumire.Stii doar cat de mult pretuiesc marile voci, draga mea cu voce de aur!

elena marin-alexe spunea...

compadvice
Pai daca cerul sarbatoreste..si noi trebuie sa sarbatorim cu tot sufletul Bucuria.

elena marin-alexe spunea...

Danube
Draga mea biblia vorbeste despre credinta in Hristos care ne poate mantui sufletul!
Fii binecuvantata Soprano draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Crisrian Lisandru
Stim ca credinta este un sentiment sensibil, poate cel mai sensibil pe care il are omul. Bineînteles ca cei care vorbesc,,in general nu prea stiu despre religie mai nimic..caci daca ar sti, ar prefera sa taca.Ganduri bune si senin senina sa-ti fie inima!

elena marin-alexe spunea...

Teo Negura
De acord cu tine.Sunt lucruri intime si sensibile peste care nu ar trebui sa tropaie nimeni, cu atat mai mult cei ce sunt NIMENI..
Si apoi ce lucru rau a facut Bodo? Faptul ca a ales să dea intâietate Mântuitorului in viata lui, este de apreciat.
Multumesc pentru coment si iti doresc numai BINE!

miki spunea...

La improscat cu noroi suntem campioni.Alegerea le apartine, iar noi trebuie s-o respectam.

elena marin-alexe spunea...

miki
Asta cam asa este.Seara frumoasa iti doresc draga mea!

marada spunea...

Nu suntem in stare sa ne gestionam propriile probleme, dar suntem asi in a "intra cu picioarele" in viata altora.

Monica spunea...

pai stiti cum e, fiecare cu frustrarile lui, si daca nu prea suntem buni la ceva macar sa putem comenta pe seama altora...

elena marin-alexe spunea...

marada
In special cand sunt persoane publice..
Asa inteleg unii viata.

elena marin-alexe spunea...

monica
Asa este draga mea.

disa spunea...

Si eu m-am bucurat cand am citit stirea pe Pasi.ro, si nu-mi venea sa cred, pana ce n-am auzit-o si pe-un post de radio.
Un cunoscut de-al meu spunea ca atunci cand era cazut prin santuri, din cauza bauturii, prietenii nu fugeau de el, cand s-a pocait, toti l-au parasit...

Anonim spunea...

asa ar tre bui sa faca toata romania si dumnezeu ar da multa binecuvantare peste tara noastra

Octavia spunea...

In ziua de azi, producatorii nu mai au teme de dezbatut in emisiunile lor... stirea cu Bodo e veche dar acum s-au trezit ei...si partea proasta e ca fac doar batjocura... nu ma mai surprinde nimic pt ca in ziua de azi la tv sunt numai emisiuni de 2 bani :D

Sa nu ne pese ce spune lumea la adresa noastra ci sa ne temen de ce spune Dumnezeu in dreptul nostru.

Cella spunea...

Elena, cred ca "fatuca" luand in zeflemea pe cei ce au ales pe Hristos de fapt habra nu are ce face.
Ea habar nu are ce vorbeste, crede ca stie insa ... vai de ea ...
Ce-ar fi ca sa ne rugam pentru o trezire in tara asta ce pare ca si blestemata? ce zici de asta?

elena marin-alexe spunea...

disa
Eu cred ca , adevaratii prieteni ai lui, au fost cei din trupa Proconsul, care au ramas langa el si Domnul Isus care nu l-a respins.

elena marin-alexe spunea...

anonim
Da ai dreptate dar de ce anonim? Si nu crezi ca Dumnezeu se scrie cu majuscula?

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Benefic ar fi ca in dreptul fiecarui om sa fie scris: iertat!

elena marin-alexe spunea...

Cella
Intr-adevar parca-i tara blestemata cu atatea blasfemii, minciuni, sinucideri..care parca nu se mai opresc.
O zi cu harul Lui sa ai draga mea !

abbu viorica spunea...

valoarea ca si undelemnul iese la suprafata.
Cu "ajutorul' comentatorului sa u fara el,cei doi interpreti daca au ceva de spus in muzica spectatorii vor auzi....
de...avem ceea ce se cere...vulgaritate si superficialitate
plus ceva specific romanilor.
impotenta de a convietui cu cineva diferit lor...

elena marin-alexe spunea...

abbu viorica
Bine ai venit "la plimbare".Parerea ta este pertinenta si te mai astept pe aici cu mare placere.
Dumnezeu sa te binecuvanteze draga mea!