sâmbătă, 13 noiembrie 2010

COȘULEȚUL CU MERE DE AUR

Dacă este flămând vrășmașul tău, dă-i să mănânce,
dacă-i este sete, dă-i apă să bea.

Căci făcând așa, aduni cărbuni aprinși pe capul lui,
și Domnul îți va răsplăti   
Proverbele 25: vers, 21 si 22.

32 de comentarii:

raza de soare spunea...

draga doamna, in ziua de azi majoritatea oamenilor pastreaza carbunii pentru ei...

vyky spunea...

-cum să grămădesc cărbunii?
Persoana pentru care faci asta va simţi ruşine. Şi care este scopul ruşinii? Ca să te ducă la pocăinţă. Deci e ca şi cum i-ai predica Evanghelia, nu? Pt. că tu reflecţi pe Tatăl tău Ceresc. Cine poate sta în prezenţa
dragostei şi să nu simtă nevoia de pocăinţă?
„A îngrămădi cărbuni aprinşi pe capul lui” este ca şi oamenii care au adus la Isus pe femeia prinsă în preacurvie: conştiinţa lor proprie îi va condamna şi îi va ruşina- cu scopul ca să se întoarcă şi să se pocăiască. Dumnezeu nu doreşte moartea păcătosului. O conştiinţă vinovată poate arde ca şi cărbuni aprinşi. Ai avut vreodată conştiinţa încărcată? Atunci ştii cum e. Nu e plăcut deloc: scapă-te repede de
ea! Deci „A îngrămădi cărbuni aprinşi” este slujba Duhului Sfînt. Tu fă ce este bine, şi lasă pe Duhul Sfînt să aibă grijă de restul.

mmary spunea...

Ideal ar fi sa implinim versetul 21 cu iubire fara a ne gandi vreo clipa , si fara a ne dori versetul 22.

Va imbratisez cu iubire din iubirea LUI draga mea doamna si Il rog pe bunul Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata Bucuria Sa!

Cella spunea...

O duminica de poveste de dragoste de la Tati iti doresc!

Anikó spunea...

Da, este foarte adevarate versetele acestea.Atunci cind asa am reactionat si eu la un conflict la locul de munca,colega a spus la ceilalti colegi ca i s-a facut rusine vazind ca eu cum m-am comportat cu ea dupa toate cele rele ce a facut ea.E foarte greu ,ca sintem oameni,si din pacat de multe ori n-am reusit nici eu,ce tot timpul regretam.

Rodica Botan spunea...

Fain mar ai pus in cos...

Cristian Lisandru spunea...

E bine să privim tot timpul cu linişte interioară către duşmanii noştri. Să îi facem să înţeleagă că a urî pe cineva este tot ceea ce poate fi mai urât...
O zi bună de tot să aveţi, plină de gânduri bune!

Ana Maria spunea...

Chiar interesant! O Duminica frumoasa sa ai! :-*

Rappa_ru' spunea...

Frumos:)...pacat ca nu prea ne vine niciodata sa facem acest lucru...

Carl spunea...

Yes Elena..Hello again..
I have not been on the computer keeping in touch with my good friends as much as i like the last few months but I always enjoy visiting you here. I hope you are well and your family also.
This post is so true..There is great joy in the "giving" because we are blessed when we do so. It is a privilage to help those in true need..I hope and pray I will always do my best..
Always take good care..best wishes

kis spunea...

aceste mere sant deosebite!
acum in criza asta sa mai dau la altii din putinul cea mai ramas?? DA
f interesant!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare
Posibil draga Raza!

elena marin-alexe spunea...

vyky
Amin!

elena marin-alexe spunea...

mmary
Important este sa implinim cuvantul Lui draga Mary!

elena marin-alexe spunea...

cella
De poveste frumoasa am avut aceasta duminica la Cina Domnului.

elena marin-alexe spunea...

Aniko
Important este sa-L ascultam pe EL!

elena marin-alexe spunea...

RODICA
MULTUMESC DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Intelept ai grait.Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Ana
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru
Ar trebui macar sa ne gandim la acest aspect..

elena marin-alexe spunea...

Carl
This post is so true!Thank you my friend!
A good day!

elena marin-alexe spunea...

kis
Pe timp de criza, se testeaza credinta, prietenia, loialitatea fata de Dumnezeu. O zi ferice kis!

Teo Negura spunea...

Buna pilda, caci e al naibii de greu sa fii bun cand toti in jur sunt ca lupii ce-mi amintesc de poezia lui Macedonski...

Aris spunea...

Avem nevoie de fragmente de intelepciune, draga Elena. Daca am citi in fiecare zi macar un verset din Biblie si apoi am incerca, cu mintea aceea putina pe care o mai avem pentru astfel de lucruri, sa intelegem, poate nu am mai avea dusmani si nu am fi la randul nostru dusmanii nimanui...
Nimic nu e mai rau pe lume decat sa urasti...

Gabriela Elena spunea...

Ca sa poti ajunge asa, trebuie sa te asemeni cat mai mult cu Cel care s-a jertfit pe cruce pentru noi!

elena marin-alexe spunea...

Teo Negura
Chestia asta cu ura, este relativa...Unii urasc pentru ca sunt urâti la rândul lor, altii pentru-ca le place sa mănânce ura pe pâine..
Și unii și ceilalti sunt în conflict ci divinitatea si cu ei înșiși,
Salutări din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Da, draga mea! Ura îți distruge fărâma de pace, de care ai nevoie ca să traiești.

elena marin-alexe spunea...

Gabriela
Ca sa te asemeni cu EL, trebuie sa ajungi sa-L cunosti bine...Numai bine sa ai!

corina spunea...

Cosul tau e fermecat are mere ce nu mi le pot permite eu sunt vai de capul meu.Am incercat sa imi iau macar unul dar......mi-a cazut.....
Te imbratisez tare de tot!

elena marin-alexe spunea...

Corina
Nu fii trista draga mea ..mai incearca!

Costea spunea...

Dacă îi este foame oferă-i o undiţă şi învaţă-l să pescuiască şi îţi va fi recunoscător toată viaţa.

elena marin-alexe spunea...

Da este valabil si ce zici tu.Dar daca nici tu nu stii sa pescuiesti?Cum il inveti? ha ha