duminică, 28 noiembrie 2010

Cosuletul cu mere de aur



Domnul meu si Dumnezeul meu  primeste astazi rugaciunea mea cu lacrimi in ochi si in suflet si fa Tu ca toti prietenii mei  din virtual sa inteleaga cuvintele acestea , pe care Tu le-ai lasat pentru noi in Sfanta Scriptura.Te rog asta in Numele Domnului Isus Hristos.Amin.

16. Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica. 

17. Dumnezeu, in adevar, n-a trimis pe Fiul Sau in lume ca sa judece lumea, ci ca lumea sa fie mantuita prin El. 

18. Oricine crede in El nu este judecat; dar cine nu crede a si fost judecat, pentru ca n-a crezut in Numele singurului Fiu al lui Dumnezeu. 

EV.IOAN 3:16 - 18.

17 comentarii:

disa spunea...

Amin!
Doamne, indeplneste ruga Elenei!
Elena, sa fie dupa dorinta ta nepretuita!

Cristian Lisandru spunea...

Vă îmbrăţişăm cu mare drag şi vă dprim să aveţi clipe liniştite alături de cei dragi. Gânduri bune...

corina spunea...

Cat de mult a iubit Dumnezeu lumea.......
Dar cat de putin constientizam noi lucru acesta....
O Duminica dintre cele mai frumoase!

Ana Maria spunea...

Frumoase cuvintele din Sfanta Scriptura! O Duminica superba sa ai!

elena marin-alexe spunea...

disa
Da, as fi foarte fericita!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Si eu ma gandesc la voi si va imbratisez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

corina
Ai dreptate draga mea, din pacate..

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Imbratisari cu inima draga mea!

Luminita Ciuciumis spunea...

Draga D-na Elena, sunt tottal uimita si binecuvantata de cuvintele pe care mi le lasati cand sunteti in trecere pe la pagina mea...va spun sincer, sunt onorata sa va am ca prietena si colega virtuala. Dragostea Lui pentru oameni este adanc pecetluita pe inima dumneavoastra...si asta se vede! fiti binecuvantata din plin D-na Elena! Cu mult respect si admiratie pentru ceea ce sunteti, Luminita.

Gabriela Elena spunea...

Ai ales niste versete cu adevarat importante din biblie, ca niste mere de aur in cosulet. :)

Fiecare ar trebui sa ne rugam pentru cel de langa noi ca sa-L cunoasca si sa-l iubeasca din toata inima pe Dumnezeu.

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis
Si eu ma simt onorata si fericita in acelasi timp, sa te am prietena aici, deoarece iti apreciez de multi ani lucrarea pe care o faci pentru Domnul, dar si vocea de aur.
Ganduri frumoase de ;a Vrancea, draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena
Asta este menirea noastra pe acest pamant.Eu asa inteleg draga mea Gabri!
Te imbratisez cu ganduri alese!

Octavia spunea...

Amin!!!
Ma bucur ca ati ales versetul de aur al Scripturii !

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Acest verset ma tine legata cu funii de dragoste..

Anonim spunea...

Pace!Ar fi mare pacat daca n-ati acorda atentie chemarii lui Dumnezeu pe o treapta mai sus decat sunteti.M-am mahnit foarte tare cand am citit ca v-ati bucurat ca nu va atins inima cartea Tragedia Veacurilor.V-asi ruga foarte mult, in Numele Domnului sa mai meditati asupra ei.Comparati-o cu Biblia.Cred ca Domnul este foarte mahnit cand copii Lui calca una din poruncile Lui din nestiinta(nu mai vb.de cei in cunostiinta de cauza).Va rog fierbinte doamna,analizati si mai mult problema poruncii a patra,originea ei,modul in care a fost data si de catre cine.Apoi de asemenea analizati problema zilei intai(duminica),cine a dat-o ca zi de odihna, cand,in ce context, si daca are un dat identic sau asemanator cu al Sabatului.Imaginati-va cum arata Decalogul d-voastra cu duminica in locul sambetei in lumina lui Dan.7,25.Aici este cheia, in rest numai de bine.Domnul cu dv.

elena marin-alexe spunea...

Anonim
Nu meritati nici un raspuns de la mine, deoarece nu aveti destul curaj sa va semnati sub cele comentate, sau va este rusine?
Pantru linistea dv. va asigur ca deja sunt pe cea mai inalta treapta, langa inima Domnului Isus Cristos Cel ce a ispasit pacatul lumii intregi.
Fara jertfa si izbanda Mantuitorului meu iubit, acum ati fi tras de coarne berbeci, boi si tauri la altar pentru ispasirea pacatelor.
PS.Am terminat I.T.P.cu nota 9.45.Nu-i cazul sa ma invatati dv. puncte divergente din teologie.
Ma opresc aici, caci nu acord importanta anonimilor.

elena marin-alexe spunea...

anonim

Nu va mai promovez nici un comentariu daca intrati ca si anonim. Ar trebui sa aveti bunul simt si sa lasati loc la replica pe blogul personal.Eu oriunde am intrat, din respect pentru posesorul blogului, am lasat adresa de blog, ca sa fie cale la replica, dar si din respect pentru Dumnezeu, care ne vrea sinceri si fara ascunzisuri.Daca nu lasam adresa, cum ati mai fi intrat aici?
Vreti sa mai discutam , trebuie sa-mi dati acces la blogul personal, ca sa stiu ce si cine sunteti.Daca nu nu va mai acord atentie.
Dar sa stiti:
Maranata vine Domnul Isus Regele Regilor si IMPARATUL IMPARATILOR