vineri, 19 noiembrie 2010

Dor de verde

Daca e vineri,  hai la plimbare la braț cu poezia!





Plânge timpul frunza lui
La marginea codrului
Hohotele i se-aud
De la nord până la sud
Crapă scoarța pe copac
Cât aș vrea să-i fac pe plac
Să adun culorile
S-alung întristările..
Să-i fac iarba dar din dar
Să-nflorească floarea iar
Peste tot cântările
Să inunde zările
Îmi plec fruntea și adorm
În frunzișul de sub pom
Timpul să m-acopere
Dorul să-mi astâmpere
Pe sub gândul adunat
Stau cu sufletul la sfat
Printre visele din zori
Depănate în culori

elena marin alexe 2001

36 de comentarii:

smalldot spunea...

frumos

Cristian Lisandru spunea...

Cu dor de verde, cu dor de poezie... Vă îmbrăţişăm şi vă dorim un final de săptămână cât mai bun!

denisia spunea...

Frumoase versuri... deja m-am obisnuit... cand e vineri, stiu ca gasesc aici versuri deosebite.
Multumesc, Elena.

Anonim spunea...

Pe sub gândul adunat
Stau cu sufletul la sfat
Printre visele din zori
Depănate în culori
Aştept azi cu mare dor
A trompetei Lui solie
Pentru viaţa ce-o să-nvie-
Iar prin harul Lui divin
Fie viaţa ta un imn
Pentru slava Lui Amin-

tu26dor spunea...

ca deobicei, o vineri plina de poezie. multumesc, Doamna Elena. un sfarsit de saptamana minunat!

geaninalisandru spunea...

Nu ştiu cât de bine se mai aud aceste hohote în vremurile acestea ornate cu insensibil şi mult gri. Adunarea culorilor şi alungarea tristeţii o faci extrem de delicat, o fragilitate din verdele crud al firului de iarbă şi puritatea florii ce-şi scaldă faţa în zarea inundată de lumina LUI.Doruri, gânduri, vise, împliniri, toate adunate într-un buchet plin de culoare.

Mi-a plăcut şi mă înclin, draga mea dragă!

disa spunea...

"Plânge timpul frunza lui"-deosebita personificare!
Versuri atat de simple, dar incarcate de intelesuri.
Felicitari, Elena!

Aris spunea...

Poezia care face drum gandului frumos...
Multa inspiratie pe mai departe, Elena!

ELENA spunea...

"Îmi plec fruntea și adorm
În frunzișul de sub pom
Timpul să m-acopere
Dorul să-mi astâmpere
Pe sub gândul adunat
Stau cu sufletul la sfat
Printre visele din zori
Depănate în culori"
Superbă scumpa mea Tiză...
Un weekend excelent vă doresc!
Vă îmbrăţişez cu mult drag!

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Mult verde in suflet sa ai si tu Cristian si sa+l imparti cu dragostea ta.

elena marin-alexe spunea...

Anonim
Multumesc .Dar de ce anonim? Ti-e rusine cu numele ce-l porti?

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
La fel iti doresc si eu Tudore!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Multumiri aduc sensibilitatii sufletului tau cu care te-a inzestrat EL.
NUMAI GANDURI BUNE SI BINECUVANTARE ITI TRIMIT DE LA INIMA LA INIMA, DRAGA MEA GEANINA!

elena marin-alexe spunea...

disa
Multumesc draga disa.

elena marin-alexe spunea...

denisia
Multumesc pentru frumusetea gandurilor tale draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Aris
Inspiratie si numai bine sa ai draga mea!

Gabriela Elena spunea...

Aceasta toamna lunga ne bucura sufletul cu poezie, culoare, armonie, oferindu-ne si multa inspiratie. :)

Andreea spunea...

minunat!:)

Ana Maria Ignat spunea...

"Sa adun culorile
S-alung intristarile..." frumoase versuri. :)

Ana Maria spunea...

Duminica frumoasa draga mea! :P

elena marin-alexe spunea...

ELENA
O seara buna si multumesc Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elema
Da draga mea, toamna asta inca e frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Andreea
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria Ignat
Da, chiar imi doresc asta..daca s-ar putea. Multumesc de vizita si te mai astept cu placere!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Te pup draga mea!

Octavia spunea...

Parca aud fosnetul frunzelor sub picioare :D

Frumoase versuri! Domnul sa va mai inzestreze si cu altele :x

kis spunea...

un moment de delectare, savurand aceste versuri frumoase!

José Ramón spunea...

Dragul meu prieten podea frumoasa Elena să scadă mulţumiri pentru vizita dvs. de a petrece o săptămână de la Salutări frumos

fotografii Creativitatea si imaginatia de José Ramón

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Ma bucura aprecierea ta scumpo!

elena marin-alexe spunea...

kis
Multumesc prietene!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
La fel iti doresc si tie Ramon, una bona semana!

abbu viorica spunea...

mi-a placut extrem de mult poezia,are culoare,are imagine.
cand sa scriu comentariu, vad ca 32 de oameni inaintea mea au avut aceeasi parere....frumos !!!!!
succes mult

elena marin-alexe spunea...

abbu viorica
Multumesc, dar printre cele 32..sunt si raspunsurile mele.

abbu viorica spunea...

uuff...!!
lasa-ma macar la inceput sa fac complimente ...mai tarziu ne luam de par...!!!
(glumesc..!)

elena marin-alexe spunea...

abbu viorica
Nu nu o sa ne luam de par, caci nu e genul meu o astfel de bataie.Eu lovesc cu pumnul.=))
Ha ha ha ..Glumesc bineinteles draga mea!
Te pup!