luni, 22 noiembrie 2010

Întrebări şi răspunsuri [ leapşă]

   1. Care este cea mai mare pasiune(hobby) a ta?
O sa va mire, dar cea mai mare pasiune a mea, care a depasit stadiul de hobby, este muzica.Imi place sa ascult muzica de cea mai buna calitate, dar imi si place mult sa cant si o fac adeseori la biserica unde activez si ca solista.[mentionez ca am studiat pianul mai demult in copilarie, si am activat ca solista intr-un ansamblu ceva mai tarziu..]


2.     2.  Este doar un hobby sau crezi ca este implinirea pe pamant a  sufletului tau?
 E Da, cred ca este ofranda pe care pot s-o aduc ca si lauda Celui ce merita, lui Isus Mantuitorul nostru..
3.     3.  Daca ar fi sa inventezi ceva astazi, ce ai inventa?
 C    Cred ca as inventa ceva care sa distruga unele inventii, ce au facut de-a lungul  timpului, mai mult rau omenirii si au adus ofensa Creatorului.
  f
44    4 Daca melodia ta interioara ar avea un chip, alege o poza care sa il intruchipeze cel mai fidel.
O   O pasare zburand spre albastrul infinit,printre razele soarelui din zori, ar fi definitoriu.
5.     5.  Daca ar fi sa se vorbeasca intr-o singura limba, in toata lumea, ce limba ai alege?
     As alege fara preget, Limba Romana!
6.     6.  Daca ai putea picta cerul in alta culoare, care ar fi ea?
     Cerul este superb si arata starea sufleteasca a omului, dupa furtuna, asa mai spre apus si amurg...

7.     7.   Daca ar fi sa recreezi universul, ce ai schimba?
     Aici nu as schimba nimic, deoarece totul este perfect si intr-o armonie deplina .

    8.   Alege un tablou care sa sugereze cum vezi tu viata.
As alege un tablou cu Floarea -soarelui.
 a
A

    
9.    9.  Care e maxima ta preferata? Si maestrul spiritual care te inspira?
     Maxima mea preferata se afla in cartea mea preferata Biblia si cred ca este samburele intelepciunii: Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Sau Fiu, pentru-ca oricine crede in EL sa nu moara ci sa aiba viata vesnica! Ev. Ioan 3:16.   Mai este cazul sa mentionez maestrul meu spiritual?

       10. Daca ar fi sa alegi un dar de creatie (pictura,talent muzical), in plus fata de cel pe care il ai, ce ai alege?
     Cred ca mi-ar placea sa fiu creatoare de moda.

       11. In ce crezi: ingeri, zane sau inorogi?
    Cred doar in Dumnezeu si ingerii Lui.

       12. Ce iti place cel mai mult sa daruiesti celor din jur?
    Imi place mai mult sa daruiesc, decat sa primesc.Daruiesc ce pot , ce am si cu toata dragostea si nu pot fi refuzata.

    Multumesc Sopranei mele dragi, Danube!Dau aceasta leapsa mai departe tuturor care se simt inspirati!

14 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

O săptămână minunată să aveţi... Eu nu mai preiau lepşe de multă vreme, însă aş spune aici că pasiunea cea mai mare este scrisul. Urmează apoi chitara... Dacî ar fi aleg un tablou, aş picta unul, însă nu am talent. Şi bineînţeles că mi-aş dori să am, pentru a picta ochii Geaninei...

Danube Daughter spunea...

Eeeeee ce dimineata plina de arta si spiritualitate! Ma bucur mult ca ati raspuns la leapsa creata de mine cu drag!!!!!! O zi superba doamna draga!!!!!!

Zenna spunea...

Frumoase răspunsuri, doamna Elena.

Ale mele sunt următoarele:

1. "Meşteritul”.
2. Cred că este doar un hobby, însă dacă m-aş pune serios pe treabă, poate aş reuşi să fac ceva pe termen lung din asta….
3. Dacă aş putea, aş inventa teleportarea, să fie ceva concret şi să ne trasporte acolo unde ne dorim, în cel mai scurt timp; ne-ar scăpa de banii irosiţi şi timpul pierdut în trafic. :)
4. Un foc de tabără, la munte.
5. Limba română.
6. Cel mai mult iubesc albastrul, aşa că nu găsesc culoare mai potrivită şi mai frumoasă… aşa că nu aş schimba.
7. Aş schimba prăpastia dintre oamenii săraci şi cei care risipesc banii trăind urât sufleteşte. Mi-ar plăcea să aibă fiecare om siguranţa zilei de mâine, să poată trăi decent. Sunt prea mulţi muritori de foame în lumea asta. Şi dacă aş putea, aş face să nu mai existe poluare, ca să nu se mai degradeze planeta.
8. Un tablou cu furtună de vară, la munte, cu cerul brăzdat de fulgere, şi undeva de după munte, să se observe câteva raze de soare.
9. Nu am una preferată, ci mai multe. Mă regăsesc adesea în cuvintele lui Octavian Paler, Lucian Blaga, Ionuţ Caragea şi Emil Cioran.
10. Mi-aş dori enorm să am voce şi să ştiu să cânt la chitară şi la pian. Dar… dragostea mea pentru muzică se limitează doar la a asculta şi a simţi.
11. Cred în Dumnezeu şi în îngeri.
12. Îmi place să dăruiesc afecţiune, sprijin, să pot să fiu cea care ascultă când cineva are probleme. De obicei, ajut pe toată lumea cum pot, dacă pot.

O săptămână excelentă să aveţi, vă pup!!

Ana Maria Ignat spunea...

Imi plac atat intrebarile, cat si raspunsurile. In ceea ce ma priveste pe mine, nu stiu exact ce as spune, insa stiu sigur doua lucruri. Muzica este cel mai mare hobby al meu si cred cel mai mult in Dumnezeu, iar in fiecare zi incerc si vreau sa fac aceasta credinta tot mai puternica... :)

disa spunea...

Sunt de acord cu ceea ce-ai raspuns la intrebarea 7, si nu numai.
Adaug si eu urmatoarele:
Pretutindeni, de m-as uita,
Peste tot, vad splendoarea Sa
Si am motiv de-a-L lauda.

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Lasa prieten drag, lasa, ca ochii Geaninei poti sa-i pictezi cu dragostea inimii tale.

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter
Mi-a placut leapsa ta draga soprano! Pupici!

elena marin-alexe spunea...

Zenna
Imi plac raspunsurile tale, draga mea Zenna!Am gasit si asemanari..scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria Ignat
Credinta este cea mai importanta latura din caracterul unui om.Imbratisari sincere!

elena marin-alexe spunea...

disa
Multumesc pentru versuri draga mea!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

se apropie week-end-ul si va doresc un week-end cat mai frumos
frumoase raspunsuri

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Multumesc pentru apreciere.Fii binecuvantata draga mea !

sunflower spunea...

Buna ziua,
mi-ati iesit in cale cu niste intrebari si va dau si eu niste raspunsuri la schimb :)1.Apropierea de natura.Contemplarea si "savurarea" pe indelete a frumesetii ei.
2.Este doar o "sete" a sufletului meu.
3.Poate ca o alta ordine mondiala,dar sunt prea marunta pentru asta
4.Un fulg de nea.Nu as vrea sa fie asimilat cu raceala, ci cu admiratia unei frumuseti trecatoare;cu ideea de a trai clipa prezenta constientizand ca e unica si irepetabila
5.Esperanto.Un "melanj" al tuturor limbilor.Toti suntem importanti.
6.Culorile lui sunt superbe,as schimba doar locul din care le admir.Din fiecare colt de lume daca s-ar putea.
7.Aceasta intrebare.Am destula smerenie pentru a respinge ideea.Cred ca marile civilizatii au pierit atunci cand oamenii au crezut ca pot lua locul lui Dumnezeu.A, si inca ceva.As scoate din cap oamenilor ideea experimentului de la Geneva, daca as putea.
8.Un om de zapada, intr-o zi insorita de iarna.
9."Daca dragoste nu am, nimic nu sunt" Apostolul Pavel,de ex.dar lista ar fi lunga...
10.Sa pictez.Cred ca e un talent ramas in stare latenta. Il voi "activa" poate intr-o zi.
11.Cred intr-unul Dumnezeu...
12.O undita celor flamanzi, o vorba buna celor tristi si o ureche deschisa celor impovarati de intrebari.Ganduri bune, tuturor!

elena marin-alexe spunea...

sunflower
Interesante raspunsurile tale.O zi cu bucurie in suflet iti doresc!