duminică, 28 noiembrie 2010

Premiul Prieteniei!



Astazi Premiul Prieteniei pleaca spre tine Corina!
http://dinaltezari-corina-corina.blogspot.com
Draga Cori,nu-mi mai aduc aminte cum si cand ne-am vizitat prima data, dar este ceva timp de atunci.
Inca de la prima vizita, am ramas placut impresionata de simplitatea si discernamantul cu care abordezi diversele teme, dar si adancimea inteleapta a mesajului transmis.
Imi place si admir ingeniozitatea ta cu care faci din lucrul de mana, adevarata arta, pe care ochiul obosit de atata grotesc din jur, poposeste ca intr-o oaza de frumusete a talentului .Da esti talentata in adevaratul sens al cuvantului si ma bucur ca ai cuvinte de multumire fata de Cel Ce a daruit har si binecuvantare peste mainile tale.Da, esti o credincioasa autentica, plina de dragoste fata de Dumnezeu si aproapele.
Ai ramas fidela cititoare si de fiecare data cand pasesti aici sufletul meu se bucura si cred ca meriti acest simbol. 
De fiecare data ma voi intoarce cu placere sa -mi impartasesti picaturi de frumusete autentica. Iti daruiesc cu bucurie acest Premiu care se vrea un simbol personificat, al blogului "hai la plimbare", doar catre prietenii sai.


Dumnezeu sa te binecuvanteze Corina! Te astept sa-ti ridici Premiul si daca-ti face placere sa-l si pastrezi.

Premiul Prieteniei isi urmeaza drumul spre alti mai vechi sau mai noi prieteni.

2 comentarii:

corina spunea...

Draga Elena nu prea imi gasesc cuvintele de multumire,de uimire,de bucurie si toate celelalte sentimente care m-au inundat la primirea din partea "Hai la plimbare" a "Premiului Prieteniei"!!!!!
Totdeauna mi-a placut aceasta sigla a acestui blog.Indiferent spre cine pleca,eu il consideram o onoare pentru acea persoana.Si nu cred ca exista vreuna sa nu-l pastreze pe paginile jurnalului sau.Eu il voi pastra intotdeauna atata timp cat "Din alte zari" va merge mai departe.Si pentruca cuvintele tale Elena ma ridica pe o treapta destul de inalta, eu va spun tuturor prietenilor "Hai la plimbare"ca inca nu am ajuns la acea treapta sunt inca departe pe drum.Stiu exact unde ma aflu as fi putut ajunge mai departe insa nu sunt suficient de luptatoare......
In legatura cu talantii pe care i-am primit de la Domnul acestia sunt ai Lui si ii multumesc ca nu m-a lasat pe dinafara si m-a inzestrat si pe mine.Insa tot spre rusinea mea o spun ca nu intotdeauna lucrez cu iei asa dupa cum i-ar place Domnului.
Si....iata ca sa nu ma fac obositoare multumesc inca o data pentru premiul primit din aceasta casa.Domnul sa te binecuvinte draga Elena!!!!!!!

elena marin-alexe spunea...

corina
Corina, tot ce am scris despre tine este real si stiu ca tu esti plina de modestie, dar mie imi place sa apreciez calitatea de om.
Numai ganduri bune iti trimit de la Vrancea si iti multumesc din suflet pentru prietenie, draga mea Cori!