vineri, 26 noiembrie 2010

Te iubesc

Dacă e vineri, "hai la plimbare" la braţ cu poezia!


Te iubesc Isuse ştiu că eşti al meu
Cu gândul la Tine înving tot ce-i greu
Căci din veşnicie Tatăl te-a trimis
Să mori pentru mine, aşa cum stă scris

Te iubesc Isuse, lacrima de foc
O simt cum se scurge cum işi face loc
Şi fiorul vieţii Tu mi-l dăruieşti
M-ai iubit Isuse şi-acum mă iubeşti

Te iubesc Isuse te iubesc nespus
Multe am a-Ţi spune multe nu Ţi-am spus
Cât aş vrea cu Tine să mă întâlnesc
Să te-ascult Isuse şi-apoi să vorbesc

Te iubesc Isuse Duh Sfant Creator
Raza mea de soare vii paşind pe nor
Porţi pe cap cununa zorilor de zi
Te iubesc Isuse Te aştept să vii

Te iubesc Isuse bucuria mea
Tu Lumina lumii Tu eşti Dragostea
Am prin Tine calea harului ceresc
O Isuse dulce  mult Te preţuiesc

Te iubesc Isuse şi Te voi iubi
Aşteptarea-i gata căci vei reveni
Ştiu că pentru mine loc ai pregătit
Fiindca Tu Isuse întâi m-ai iubit


elena marin alexe-1994.

22 de comentarii:

cristiandima spunea...

Nu pot decât să mă înclin şi să mă închin în faţa unor versuri pline de evavie la adresa Luminii şi a Cuvântului, dar mai ales a Iubirii!

ELENA spunea...

"Te iubesc Isuse, lacrima de foc
O simt cum se scurge cum işi face loc
Şi fiorul vieţii Tu mi-l dăruieşti
M-ai iubit Isuse şi-acum mă iubeşti

Te iubesc Isuse te iubesc nespus
Multe am a-Ţi spune multe nu Ţi-am spus
Cât aş vrea cu Tine să mă întâlnesc
Să te-ascult Isuse şi-apoi să vorbesc"
Superbă....
Un weekend excelent draga mea Tiză!
Mii de îmbrăţişări!

denisia spunea...

Cat de mult imi place ...
"Cât aş vrea cu Tine să mă întâlnesc
Să te-ascult Isuse şi-apoi să vorbesc"

vyky spunea...

un frumos imn de închinare cu toată inima şi dăruirea Celui ce ne-a iubit întâi -Domnul Isus;
-fie viaţa ta o necurmată iubire în adorare pentru iubitul nostru Mire-Domnul Isus Cristos!-Maranata!

Ana Maria spunea...

Superba poezie! Week-end placut draga mea cu multa liniste Dumnezeiasca!

marada spunea...

Cand sunt fericita, cand sunt suparata, ma gandesc ca este cineva care rade sau plange cu mine, care nu ma va lasa niciodata si la care pot alerga fara teama.

"Ştiu că pentru mine loc ai pregătit
Fiindca Tu Isuse întâi m-ai iubit"

Frumoase versuri!

disa spunea...

In tot ce-ai creat pe Pamant,
Te recunosc, Doamne, si Iti cant!

Superba aceasta marturisire a iubirii tale pentru Tatal Ceresc!
El sa ne poarte de grija!

kis spunea...

un psalm plin de speranta este ps.91 care probabil a fost inspiratie peste aceasta poezie.
"Fiindcă Mă iubeşte - zice Domnul - de aceea îl(o) voi izbăvi; îl(o) voi ocroti, căci cunoaşte Numele Meu.
salutari din hd!

elena marin-alexe spunea...

cristiandima
Multumesc in primul rand pentru vizita Cristian! Iti doresc un sfarsit de saptamana binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Tizo multumesc si da-mi voie sa-ti intorc imbratisarile!

elena marin-alexe spunea...

denisia
Da cred ca e minunat sa-l asculti pe EL.Eu o fac mereu si castig perle din dragostea Lui.Te pup draga mea!

elena marin-alexe spunea...

vyky
Da dragul meu, vine Domnul...se aude zvon..!Sa ne pregatim sa-L intampinam cum se cuvine.

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Aceiasi liniste ti-o doresc si tie draga mea!

elena marin-alexe spunea...

marada
Multumesc draga mea! E minunat sa ai un sprijin in orice situatie, prin care treci.El ne poate sustine caci este Stanca veacurilor! Numai bine iti doresc.

elena marin-alexe spunea...

disa
Multumesc mult draga mea.O zi cu pace iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

KIS
Psalmul 91, este unul din psalmii mei de suflet.Binecuvantari din Vrancea!

Ionel Mesaros spunea...

Va multumesc pentru aceasta hrana spirituala pe care ne-o oferiti cu atata generozitate!Mai mult ca oricand ,avem nevoie de ea.
Va doresc un week-end plin de bucurii!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros
Ma bucur ca poezia mea a atins sufletul tau prietene. Numai pace si bucurie de la Vrancea!

Ana Maria Ignat spunea...

Din nou pe-aici... Profunda poezia, e frumoasa! :)

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria Ignat
Multumesc pentru trecere si lectura.Imbratisari cu sufletul!

Dumitru Negoita spunea...

Linistitor si plin de respect acest, imn de slava catre Iisus... Felicitari !

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita
Buna seara domnule Negoita.O adevarata surpriza vizita dv."la plimbare".Va multumesc pentru apreciere. Ganduri bune si multa sanatate va trimit de la Vrancea!