joi, 11 noiembrie 2010

Timpul Poetic

Daca e vineri, Hai la plimbare cu poezia la brat! In memoriam A.P.

Tu taci nu ai cuvinte
Tristetea te apasa
Cand galbenul de toamna
Te cheama inspre casa

Si nevazute brate
Carisma-ti inconjoara
Purtandu-te spre stele
Sa urci pe bolta clara

Acolo infinitul
Aplauda frenetic
Sosirea-n galaxie
A Timpului poetic

elena marin alexe-noiembrie 05 - 2010.

20 de comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Frumoasă alegere. Iar ne întristăm un pic, dar asta este viaţa. Rămân poemele lui, care vor fi citite de fiecare dată cu plăcere... O seară bună vă dorim!

Aris spunea...

Daca oamenii au sufletul frumos, cuvintele lor nu pot fi altfel...
Cu drag...

corina spunea...

Elena am rasfoit si eu aceste zile poeziile poetului si mi-au placut mult.Adevar, darzenie,sete.....
Binecuvantare acestei zile!

ELENA spunea...

"Tu taci nu ai cuvinte
Tristetea te apasa
Cand galbenul de toamna
Te cheama inspre casa"
Superbă... scumpa mea Tiză!
Să aveţi un weekend excelent!
Vă pup şi vă iubesc mult..

kis spunea...

si post mortem este foarte controversat,si spunea cineva ca s-a coborat foarte jos stacheta daca artistii descoperiti de el (seicaru, hrusca etc...) sant numiti GENII.

nu stiu ce sa mai cred!

marada spunea...

Dumnezeu l-a dus alaturi de multe alte valori pe care nu am stiut sa le pretuim decat dupa moarte!

Un sfarsit de saptamana cu liniste si sanatate!

tu26dor spunea...

ultima strofa se potriveste e perfecta. se potriveste de minune.
un sfarsit de saptamana minunat, Doamna Elena.

raza de soare spunea...

"Cand galbenul de toamna te cheama inspre casa..." minunata imagine doamna Elena...mai aproape de cer...

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
DA, NE RAMANE POEZIA LUI.O seara buna Cristian!

elena marin-alexe spunea...

Aeis
Biblia zice: Din prea plinul inimii vorbeste gura!

elena marin-alexe spunea...

Corina
Binecuvantare acestei seri, draga mea Corina!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
O duminica minunata Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

kis
Sunt doi interpreti de mare valoare, dar genii...nu .

elena marin-alexe spunea...

marada
Pace si bucurie sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Numai bine si multumiri pentru lectura!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare
Cat mai aproape de cer, asta imi doresc din tot sufletul si asta iti doresc si tie si tuturor prietenilor mei!

Rappa_ru' spunea...

Foarte frumos ca intotdeauna:)...o duminica frumoasa doamna Elena:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate versuri, mereu le citesc cu mare drag

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru
Multumesc Andrei!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas, multumesc de vizita si te imbratisez cu mare drag!