marți, 14 decembrie 2010

Ioan Ghiuri Pascu

Nu dureaza decat cateva secunde.Ascultati ce ne spune  actorul in acest sfarsit de an.
Poate o sa vi se para important, poate nu.Astept parerile voastre sincere!

22 de comentarii:

Aris spunea...

Elena,
cel mai sigur refugiu din calea rautatilor este la picioarele lui Iisus. Viata lui, sfaturile lasate acum 2000 de ani, sunt singurele vorbe care azi mai au ecou in suflet si singurele care odata intelese, ne aduc linistea.

Danube Daughter spunea...

Mereu mi-a fost drag, de copil chiar, acest actor. Pentru sinceritatea lui simpla si rostita din suflet, si pentru ca, fizic, tare bine semana cu tata. Intr-adevar nu ne facem timp sa vorbim cu Isus sau cu Dumnezeu decat cand ne e greu. Ce ipocrizie, nu? Insa EL ne iarta oricum si ne iubeste, pentru ca noi sa fim fericiti. Ce minunate nesetemate!!!! va imbratisez doamna draga!

corina spunea...

E foarte important ca aceste indemnuri sa vina din partea unei personalitati.Probabil ca unele persoane ar fi deranjate, altele mirate,iar cei care il au pe Hristos sa se bucure ca Domnul vorbeste si personalitatilor.Eu m-am bucurat sa aud acest mic indemn!!!:)

mmary spunea...

Nestemate ivite din mijlocul cel mai pretioase comori: Sfanta Treime!...Pentru mine EA este : Iubirea desavarsita, Pacea desavarsita,Fericirea desavarsita,Frumusetea desavarsita.

Ma bucur mult ca razele acestor nestemate l-au imbratisat si pe Ioan Ghiuri Pascu.

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu cel mai pretios DAR , cu El Insusi!

disa spunea...

Tot mai multe persoane isi dau seama ca doar cu Dumnezeu le este bine.
Doamne, fa o trezire pentru Romania!

criss spunea...

Buna Elena, eu cred ca fiecare dintre noi are nevoie sa se simta aproape de Hristos.Sa ai Sarbatori Minunate, pline de dragoste, pace si bucurii.Te pup mult.Cristiana.:)

nakudo spunea...

eu zic ca dincolo de aparente,acest om are o traire intensa...reala....nu conteaza vedetismul,ci ca un om care il consideram noi aparte traieste in inima corect...va imbratisez cu mare drag si m-a impresionat enorm si Gabi Lunca...sarut mana

Cristian Lisandru spunea...

Două nestemate - iubirea şi iertarea. Şi aşa este, nu ne facem timp pentru a avea grijă de ele, pentru a căuta... fericirea care ne este la îndemână...

kis spunea...

mai devreme sau mai tarziu toti oamenii se vor convinge de aceste adevar care este Hristos!

teonegura spunea...

Din pacate, saptamana trecuta a suferit un atac de cord, Gyuri. Azi ar fi trebuit sa-l externeze, sper sa fie bine...

elena marin-alexe spunea...

Aris
Cuvintele tale ma bucura!

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter
Chiar nestemate.Bine ai categorisit gandurile lui Gyuri.

elena marin-alexe spunea...

corina
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

mmary
Aceleasi binecuvantari si tie scumpa mea ! De la inima la inima.

elena marin-alexe spunea...

disa
AMIN!

elena marin-alexe spunea...

criss
IMBRATISARI din suflet draga mea Cristiana.FRUMOS SI DETERMINANT NUME AI!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Da, ai mare dreptate. Am urmarit si eu pe Gabi Lunca.Un MARE SUFLET si o mare artista.
Te imbratisez draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Ar trebui sa le ferecam in noi. Numai bine Cristian!

elena marin-alexe spunea...

kis
Sa fie cat mai repede....

elena marin-alexe spunea...

teonegura
Da am auzit si eu aceasta veste trista.Sper sa se refaca.Are griha Dumnezeu de cel ce-i proclama numele public.

Rappa_ru' spunea...

Are foarte mare dreptate:D...din pacate, ne amintim destul de rar de El si de noi, cei ce ar trebui sa urmam Calea Lui...si tot timpul spunem ca vom fi mai buni si ne vom iubi aproapele mai mult, dar uitam foarte repede si totul se sfarseste deseori prin ruperea legaturilor...Domnul sa ne aiba in paza si sa aiba grija de noi :)

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
Promitem mult si facem foarte putin, din pacate.
Domnul sa ne aiba in pace Andrei!