miercuri, 29 decembrie 2010

LA MULTI ANI VOUA PRIETENII MEI

Aceasta melodie este o dedicatie primita de la Lidia Fiica mea [ cea din mijloc, care poarta o jacheta maron cu floricica roza in piept ] 
MULTUMESC LIDIA DRAGA MAMEI !
Daruiesc aceasta melodie prietenilor ce vor pasi aici. LA MULTI ANI TUTUROR cu iubire din IUBIRE..

42 de comentarii:

José Ramón spunea...

Elena que pase un Feliz 2011 lleno de Amor y Felicidad
Un cordial saludo de…
Abstracción textos y Reflexión.

Mihaela Petrescu spunea...

Foarte frumos!
Multumiri si tie si cinaretilor!
La multi ani cu sanatate si fericire!

mmary spunea...

Draga doamna Elena ,cu sinceritate va spun ca aceasta este cea mai frumoasa urare pe care am auzit-o.Va multumesc frumos.Imi place mult, mult de tot si de aceea , daca-mi permiteti o voi darui si eu cititorilor blogului meu.

Fie ca Domnul sa asculte fiecare cuvant din aceasta urare si sa-l implineasca in viata dumneavoastra si a celor dragi precum si in vietilor celor care o canta...

Va imbratisez cu Iubire din Iubirea Lui si ma rog sa fiti binecuvantata in fiecare clipa!

Cu mult drag, mmary.

Ana Maria spunea...

Superb! Multumesc!

Lăcry spunea...

Superb!
Mi-a intrat în suflet.
Un an nou plin cu bucurii!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Un saludo y Feliz 20011!

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu
Un an nou plin de pace in suflet iti doresc Mihaela!

elena marin-alexe spunea...

mmary
Ma bucur ca ti-a placut si te rog s-o preiei si pentru prietenii tai.LA MULTI ANI CU BINECUVANTARI SFINTE!

elena marin-alexe spunea...

Lăcry
LA MULTI ANI DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
LA MULTI ANI! Cu drag Elena.

Virtualkid spunea...

Este o mare bucurie sa vezi ca mai exista oameni care se aduna pentru un colind. Felicitari parintilor care s-au ocupat si de aceasta latura a personalitatii lor!

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid
Nu sunt chiar niste copii, caci unii au la randul lor copii.
la multi ani kid!

Cristian Lisandru spunea...

LA MULŢI ANI, sărbători cu bine, cu multă dragoste şi cu fericire în suflete. Să vă aducă Anul Nou tot ceea ce vă doriţi şi să aveţi parte numai de bine... Gândurile mele bune şi tot respectul!

Rappa_ru' spunea...

Foarte frumos doamna Elena:)...Sarbatori fericite in continuare:)

elite spunea...

Urarea "La multi ani!" se indreapta spre tine din targul Iesilor!Sa fii sanatoasa si sa-ti faci si in 2011 timp pentru noi!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Multumesc Cristian! Numai bine sa va aduca anul ce vine.La multi ani fericiti!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
Ganduri bune si LA MULTI ANI draga Andrei!

elena marin-alexe spunea...

elite
LA MULTI ANI draga Elite!

compadvice spunea...

@La multi ani in Domnul!Multa sanatate fericire si belsug de binecuvantari trupesti si sufletesti va doresc in noul an!Cu caldura va uram de aici din Atena!

miki spunea...

La multi ani cu multe bucurii!

Gabriela Elena spunea...

Acum, cand asteptam ca peste ultimul "0" din anul 2010 sa cada hotarat un "1" si sa trecem in anul 2011, iti urez sanatate, fericire si implinirea celor mai frumoase dorinte ale sufletului tau!
LA MULTI ANI!
http://www.crosscards.com/cards/holidays/new-year/joy-peace-health.html

marada spunea...

Ce urari minunate! Sa-i auda Dumnezeu!

La multi ani si multa sanatate!

geaninalisandru spunea...

Uniţi de talent, aceleaşi preocupări pentru frumosul din viaţă, au adunat clipele într-un buchet prins în note pe portativul sărbătorilor şi au dăruit tuturor linişte, bucurie, iubire.

Felicitările mele pentru aceşti oameni minunaţi, copleşiţi de emoţii, aşa cum bine reiese din videoclip.

Sărbători îmbelşugate şi pline de iubire, draga mea dragă!

La mulţi ani!

elena marin-alexe spunea...

compadvice
LA MULTI ANI si voua intregii familii! Multumesc de urari! Fiti binecuvantati dragii mei!

elena marin-alexe spunea...

miki
LA MULTI ANI draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena
Multumesc scumpa Gabriela! UN AN NOU CU BINECUVANTARI SA AI!

elena marin-alexe spunea...

marada
Asa sa fie, LA MULTI ANI! Imbratisari draga mea!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Draga mea, ei fac parte din grupul tehnic al studioului SPERANTA si au prins un moment sa "atace"muzica..
MULTUMESC pentru tot si iti doresc UN AN NOU PLIN DE BINECUVANTARI!

Ana Maria spunea...

La multi ani fericiti!

disa spunea...

"Multi ani cu fericire, cu iubire"!
"Har si pace...."
Sfinte urari, Elena!

Fluturas spunea...

superb:X:X.La multi ani si un nou an plin de har..!

iri spunea...

Anul 2011 sa-ti aduca multe binecuvantari!

iri spunea...

Multumesc de videoclip!

iri spunea...

Si eu ii multumesc Lidiei!Domnul s-o binecuvanteze!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Sa fie An Fericit si la tine draga mea!

elena marin-alexe spunea...

disa
Numai bucurii pentru noul an draga mea .

elena marin-alexe spunea...

Fluturas
Ploi de bucurii vei avea , daca iti incredintezi dorintele in mana lui Dumnezeu.Te pup Fluturasule!

elena marin-alexe spunea...

iri
Scumpa mea Iri multumesc pentru frumusetea gandurilor tale.An Nou cu ISUS iti doresc.

lidy spunea...

Miki, draga Miki... m-ai deconspirat :)

Te pup si te imbratisez si iti doresc sa te bucuri de noul an, sa culegi tot ceea ce va aduce el bun si minunat. Pentru ca stim vor fi si din celelalte, mai putin bune, iti doresc sa aduni si de acolo tot ce iti poate fi de folos: putere, experienta,rabdare, speranta...etc.

La multi ani Miki si Tiki! Va imbratisez cu dor!

Aurora Georgescu spunea...

Am ascultat de câteva ori urarea-colind şi în final am cântat cu acest minunat grup. Felicitări compozitorului, grupului entuziast şi talentat şi nu in ultimul rând dumneavoastră pentru generozitatea de a ne oferi si nouă acest clip.La mulţi ani vă spun şi eu !

elena marin-alexe spunea...

Aurora Georgescu
Multumesc pentru vizita si cuvinte frumoase.

elena marin-alexe spunea...

lidy
Multumesc lidy!