sâmbătă, 4 decembrie 2010

O voce de exceptie, un mesaj de exceptie!



Aceasta melodie intr-o interpretare de exceptie, v-o daruiesc pentru ziua de duminica , zi de inchinare, pe care toti cei ce-L iubesc pe Domnul Isus si-L cauta cu inima curata.
Ascultati-o cu sufletul deschis.Merita!

26 de comentarii:

vyky spunea...

o cântare a copilăriei mele ....frumoase trări!!!!!

Cristian Lisandru spunea...

Să aveţi un sfârşit de săptămână cât mai bun, alături de cei dragi... Gânduri bune din Bucureşti şi multe îmbrăţişări.

Cristi şi Geanina

Anikó spunea...

Vai ce frumos cintec!O zi plin cu har iti doresc toata familiei tale.

smalldot spunea...

frumos

Cristake spunea...

Multam de colinda, e super sa auzi ca mai colinda si altcineva in tara asta decat... aaa... cum sa zic ca sa nu se supere lumea... vesnicul, infailibilul, indestructibilul intr-ale colindelor - Stefan Hrusca. :))
PS - E pe-aci un popa care mi-i drag, dar nu as vrea sa il aud cantand :D E oleaca ticnit, repezit mai bine zis, cumva genul calugar-militar (teutoni etc) i s-ar potrivi. A fost superb cand a zbierat frate-meu odata din masina, ziua in amiaza mare: "Saru-manaaa padreeeee!!" ;))

Ana Maria spunea...

Salutari de la Bucuresti draga mea! Intr-adevar o melodie de exceptie! :-*

Cella spunea...

Elena, stiu si melodia si versurile. Dar interpretarea asta nu o vazesem;)
Mersi de invitatie si iti doresc o duminica de poveste!

disa spunea...

Merita Domnul, ca macar duminica, sa I-o daruim Lui.
El sa fie cu tine si cu familia ta!

lois spunea...

ati reusit sa transformati o zi rece de duminica intr-o sarbatoare a muzicii
felicitari

marada spunea...

Minunat! Nu stiam nici versurile , nici melodia. Mi-ai umplut sufletul! Multumesc!

denisia spunea...

O seara plina de binecuvantari va doresc!

elena marin-alexe spunea...

vyky
Frumoasa intr-adevar!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Va imbratisez cu mare drag, frumosii mei prieteni!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
O saptamana binecuvantata iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Ganduri bune de la Vrancea draga mea!

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Ma bucur!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Numai bine moldoveanule draga!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Te pup scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Cella
Sper ca ti-a placut.Sa nu mai spun de videoclip..

elena marin-alexe spunea...

Cella
Sper ca ti-a placut si videoclipul.

elena marin-alexe spunea...

disa
Da! Si tie la fel!

elena marin-alexe spunea...

lois
Duminica e sarbatoarea inimii..

elena marin-alexe spunea...

marada
Ma bucur draga mea!

elena marin-alexe spunea...

denisia
Iar eu, le retrimit spre inima ta.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunata voce.va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Si eu te pup cu mare drag!