vineri, 31 decembrie 2010

Ultime ganduri din an..



Timpul alearga spre linia de sosire, spre final, si nu mai am ce sa fac. El castiga, iar eu am mai pierdut un an pretios din viata.Spun am mai pierdut, privind in interiorul inimii mele, in care abia daca se disting unele schimbari ..in bine. Tot mereu este loc de mai bine, mai frumos, mai bun,mai rabdator, mai iertator, mai ingaduitor, mai intelept,mai recunoscator.Da totdeauna..mai ramane loc, dar nu mai ramane timp si simti neputinta si cu un gust amar, pe care il vei purta inca un an.
Simplu bilant de 2010: am castigat dar am si pierdut. Mai bine nu castigam nimic.. decat sa fi pierdut..ce am pierdut.
Mi-a ramas insa, speranta in El, asa ca voi astepta in liniste, anul pe care multi il intampina cu surle si trambite...Eu voi astepta in tacere gandindu-ma la binecuvantarile lui Isus care vor fi pe masura dragostei Lui. Nici nu voi mai plinge, ci imi voi agata privirile de frumusetea stelelor, murmurand o ruga auzita doar de mine si EL. Gata.cred ca aud deja pasi grabiti..ce se apropie !

Este 2011, noul an. Eu sunt tot cea veche..

14 comentarii:

Costea spunea...

La mulţi ani! Un an nou fericit!

nakudo spunea...

nu santeti tot cea veche,fiecare zi ne transforma,mai ales cand ne raportam la El...e un fel de metamorfoza...noi cei de ieri santem un fel de jurnal ce se numeste evolutie sau involutie...personal cred ca iubirea Sa ne transforma atat de mult incat de multe ori nici nu avem capacitatea sa realizam...cand nu ne transforma ne discip[lineaza si automat ne face atenti,tot Iubire...nu va zic la multi ani! pentru ca stiti ca eu nu cred in asa ceva ci cred in:cati ani ne sant dati sa fie cu folos si pe placul sau...va imbratisam cu mare drag si santem acasa ne vb...pup

nakudo spunea...

acum am vazut si videoclipul,sincer?cred ca santem mici dar in acelasi timp atat de importanti pentru El incat dragostea Sa este inegalabila.Stiti ce ma uimeste?Incapatanarea Sa in a ma iubi si a ma vrea Acolo la usa ce trebuie sa o deschid...un an nou cu multa lumina si dragoste,multumesc pentru tot,pentru umarul pe care ne putem sprijini oricand,sarut mana,mare doamna

Aris spunea...

Nu esti veche, Elena!
Esti doar mai inteleapta, frumoasa la chip si la suflet.
La multi ani, moldoveanca mea draga!

mmary spunea...

"Eu voi astepta in tacere gandindu-ma la binecuvantarile lui Isus care vor fi pe masura dragostei Lui. Nici nu voi mai plinge, ci imi voi agata privirile de frumusetea stelelor, murmurand o ruga auzita doar de mine si EL. "

Exact asa voi intampina si eu noul an...asa il intampin deja de cativa ani buni...pentru mine important e sa fiu cu El ,si EL cu mine.

Va doresc un nou an plin de binecuvantari, de sfintenie, de bucurie, de iubire draga mea doamna!

... spunea...

Ganduri nobile,in consonanta cu sufletul dumneavoastra.
Fie ca acest an sa fie unul de bun augur pentru toti cei care cred ca misiunea lor pe pamant este sa se implineasca sufleteste,intalnind si implinind: Calea ,Adevarul si Viata .
Va doresc un an cu sanatate, trait in Lumina si Iubire!

Gabriela Elena spunea...

Ultimele ganduri din an sunt si primele din acest nou an...
Sufletul meu s-a bucurat vazand acest videoclip, pe care ulterior l-am mai daruit si altor prieteni.
Sa ai un an binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Costea
Un an cu bucurii Costea!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Asa este draga mea, cat vrea Domnul sa traim , atat sa traim si de restul se va ingriji EL, in marea dragoste ce o are pentru noi.

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Suntem extrem de importanti, caci pentru noi si-a trimis Dumnezeu Fiul sa se nasca si sa moara, ca dupa inviere sa ne faca invingatori, tot prin El.
Te iubesc cu iubirea Lui!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Ba da Aris draga mea,toti ne invachim de la an la an, doar El ramane neschimbat.

elena marin-alexe spunea...

mmary
Asa l-am intampinat, pe genunchi impreuna cu sotul meu. E minunat sa simti atata bucurie in suflet cand te rogi Imparatului Imparatilor, stiind ca esti fiul Lui.
Numai bine sa ai in Noul An, draga mea Mary!

elena marin-alexe spunea...

...
Multumesc pentru urarile sfinte.Ti le returnez cu mare drag prin Hristos.

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena
Ma bucur ca ti-a placut in mod deosebit Gabriela draga. Harurile Lui sa iti domine Noul An!