vineri, 7 ianuarie 2011

Pentru Geanina!

Este o zi deosebită pentru tine draga mea dragă, aşa cum îmi place mie să-ţi spun şi pentru-că eşti foarte importantă pentru mine, dă-mi voie să-ţi spun şi aici, că te preţuiesc mult, te respect şi te iubesc cu iubire din IUBIREA LUI, care face să îmbobocească frumuseţea trandafirilor galbeni şi presoară peste ei suave arome.
Până ne vom vedea ..[ căci va veni şi acea zi] şi iţi voi umple braţele cu trandafirii noştri, te poftesc să-ţi răcoreşti privirile în gingăşia acestei tufe bogată în galben strălucitor, furat în zori de pe razele soarelui. 
Deşi te-ai născut iarna sufletul tău este plin de căldura şi meriţi dragostea celor din jur. Te îmbrăţişez cu mare , mare drag! 
Fericit este omul care te-a cules şi te păstrează cu dragoste la piept.



 La Mulţi Ani Geanina ! 
Dumnezeu să te binecuvânteze!

24 de comentarii:

Cella spunea...

La multi ani!
Oamenii nascuti iarna sunt ... extraordinari ;)

mmary spunea...

La multi ani, Geanina!

Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa reverse asupra ta toata iubirea si bucuria Sa.Iti doresc ca sufletul sa-ti fie mereu invaluit in iubire iar inima sa se scalde in ea mereu surazatoare.

Te imbratisez cu mare drag.

Dumnezeu sa va binecuvanteze doamna ELena.

... spunea...

La multi ani,doamnei Geanina!
Este, intr-adevar, o persoana exceptionala!Nu sunt deloc surprins cand dl Cristian Lisandru ne incanta cu poezii si poeme de o valoare deosebita,pentru simplul fapt ca muza domniei sale este chiar o fiinta exceptionala,d-na Geanina!
Este remarcabil gestul dumneavoastra de a realiza un articol din care reies sentimente inaltatoare ,de respect si iubire!
Va doresc o zi frumoasa!

nakudo spunea...

La multi ani,draga GEANINA!cu mult galben,traire,zbor.Impliniri alaturi de cei dragi si nimeni si nimic sa nu schimbe interiorul tau minunat,te imbratisam cu dragoste

elena marin-alexe spunea...

Cella
Cred ca ai dreptate, caci cunosc si eu cativa.
Multumesc in numele Geaninei!

elena marin-alexe spunea...

mmary
Cred ca El i-a binecuvantat viata cu darul de iubire si eu il doresc vesnic.
Multumesc draga Mary in numele Geaninei!

elena marin-alexe spunea...

...
Da Ionel, pot afirma cu siguranta ca Geanina este un om de exceptie si cu un suflet mare. Remarcabil este tot ce a facut ea pentru mine si pentru altii pe Amprente Literare.
Multumiri in numele eGeaninei pentru urari.
O zi buna !

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Frumoase cuvinte spuse din inima ta Stefy draga. Multumesc in numele Geaninei!
Te imbratisez cu mare drag!

geaninalisandru spunea...

Elena,
de ieri mi se cutremură sufletul de bucurie.
Mesajul acesta a ajuns la mine acum, fiindcă abia m-am trezit. Cristian m-a răsfăţat iar, toată noaptea.

Ce pot să mai spun, aş vrea să scriu mult, să las toate gândurile ce mă învăluie, lăcrimez, gândesc zeci de cuvinte pe minut, încerc să-mi adun sufletul, el vibrează permanent când oamenii care mă iubesc îmi şi arată acest lucru.

Am emoţii, mult, multe, multe. Venisem să văd ce ai postat. Nu m-am gândit nicio secundă că vei face din mine o mică stea.

Îţi mulţumesc şi mă înclin în faţa unei prietene de calibru greu.

Iartă-mi exprimarea un pic plastică, dar nu mi se întâmplă foarte des să întâlnesc oameni ca tine.

Promit să le răspund tuturor musafirilor tăi dragi.

Onorată de tot ceea ce se întâmplă pe blogul tău, onorantă postarea pe care mi-ai dedicat-o din tot sufletul.

Am apreciat întotdeauna delicateţea ta, personalitatea şi dragostea pentru frumos.

Te îmbrăţişez peste normă, draga mea dragă!

geaninalisandru spunea...

Cella,
mulţumesc din suflet pentru urare şi gânduri.

Bucuria şi fericirea să-ţi fie mereu aproape!

geaninalisandru spunea...

mmary,
om drag, îţi mulţumesc tare mult pentru mesajele lăsate aici şi pe blogul meu.

Am primit urarea cu sufletul larg deschis, mă gândesc tot timpul la tine şi mă rog să-ţi fie iubirea şi credinţa cei mai buni prieteni.

Las pupicii geaninoşi peste normă, în teancuri, cu multă iubire.

Mulţumesc.

geaninalisandru spunea...

Ionel Mesaros,
mă onorează comentariul, m-a redus la tăcere. Încerc să fiu zilnic omul simplu pe care îl cunoaşte toată lumea, scriu despre iubire pentru a transmite oamenilor esenşa li frumuseţea vieţii în doi. Cristian va fi peste măsură de fericit când va citi comentariul. Scrie cu sufletul , un suflet de excepţie care m-a cucerit prin vers, simplitate, respect, seriozitate şi credinţă.

Mulţumesc din suflet pentru gânduri şi urări.

Zile pline de frumos alături de cei dragi!

geaninalisandru spunea...

nakudo,
nimeni şi nimic nu mă va schimba. Voi rămâne permanent acelaşi om simplu, iubitor de oameni şi frumos. Respectul este reciproc. Nu de puţine ori vorbesc cu Lisandru depre tine şi despre oamenii minunaţi ai blogosferei de care noi ne-am ataşat, în care credem şi care cred în iubirea noastră.

Emoţiile îmi asediază fiinţa, ochii lăcrimează, sufletul vibrează la toate aceste gânduri.

Mulţumesc cu tot sufletul şi te îmbrăţişez peste normă, draga mea dragă!

Aris spunea...

Geanina, eu iti doresc sa ramai asa cum te stiu!
Sa nu te schimbi si sa nu faci niciodata compromisuri, sa te bucuri de viata si de dragoste si sa scrii versurile acelea rafinate... stii tu, " ca o bijuterie lucrata in filigran".

Cristian Lisandru spunea...

Doamne,ce frumos... Tot respectul, scumpă doamnă. Aşa este, sunt tare fericit alături de Geanina.
La mulţi ani, Genucule!

Vă mulţumim din suflet pentru toate gândurile bune pe care ni le trimiteţi în fiecare zi!

geaninalisandru spunea...

Procesez greu. Acum am realizat.

Mulţi ani fericiţi prinşi în împliniri nemăsurate tuturor celor care poartă numele Ion, Ioana şi derivatele acestor nume.

La mulţi ani!

elena marin-alexe spunea...

geanina draga
Nu de putine ori ne-ai emotionat pe toti cei care te-am cunoscut, asa ca este drept ca emotiile transmise, sa se intoarca la tine cu incarcatura multa,pe masura rasfatului ce l-am primit cu fiecare postare de-a ta. Imbratisarile tale fara norma dar si sinceritatea ta,sunt parte a bucuriei sufletului tau, din care ne-ai impartasit cu marinimie si noua, celor ce avem onoarea sa-ti fim prieteni.
Fii binecuvantata draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Draga Cristian meriti fericirea alaturi de Geanina, deoarece ati luptat si luptati inca pentru dragostea voastra de exceptie.
Va doresc Ani multi,fericiti si binecuvantati impreuna!

nakudo spunea...

ca virgula cupluri,draga mea geanina,voi,familia elenei,familia gabor santeti cei ce va port in inima,cei ce-mi demonstreaza ca inca mai exista oameni.si vorba dragei mele elena,de ce nu?sub salcia ei,cu apele milcovului in primavara sau in livada mea de meri cu herghelia de caini,pisici si caii mei...toata dragostea pleaca de la iasi spre voi si ganduri curate.va imbratisam,eu,vlady si uncasu

Lavinia spunea...

La multi ani! Frumoase uvinte ia-ai scris !:)

multumesc de vizita, ma bucur ca de atunci l-ai pastrat pe El langa tine:)
>:D<

geaninalisandru spunea...

Aris,
nu mă schimb şi nici compromisuri nu fac. Voi face totul, ca până astăzi, cu seriozitate, cu dăruire, cu iubire pentru tot ceea ce mă înconjoară.

Îţi mulţumesc mult pentru mesaj şi îţi doresc seară magică alături de cei dragi!

Cella spunea...

Elena si eu sunt nascuta iarna =)) si e clar ca pe astia ii laud mai tare, nu? =))

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Mi-a facut placere draga mea !

elena marin-alexe spunea...

Cella
Logic draga mea!