joi, 27 ianuarie 2011

Şi copacii plâng



Nu doare îngheţul, nici lipsa de soare,
Ci numai absenţa de paşi pe cărare.
Şi lacrima cade pân' suferă zarea,
Căci bate la poartă, sinistră, uitarea.

Când vântul de seară îmi smulge din ramuri,
Năluci obosite pe-a cerului flamuri,
Rămân în tăcerea de ceaţa haină,
S-ascult  amintirea ce doru-mi alină.

Nici pleoapele-mi frunze, nu vor să asculte.
Din toamnă fugiră prin zări neştiute.
Tulpina-mi se crapă muşcată de geruri,
Am braţele goale întinse spre ceruri.
elena marin alexe

30 de comentarii:

ELENA spunea...

Nu doare îngheţul, nici lipsa de soare,
Ci numai absenţa de paşi pe cărare.
Şi lacrima cade pân' suferă zarea,
Căci bate la poartă, sinistră, uitarea.
Îmi place scumpa mea Tiză...
O seară minunată!
Vă îmbrățișez cu mare drag!

smalldot spunea...

frumos...

... spunea...

O poezie romantica ,incantatoare!
Va multumesc pentru aceste versuri ce umanizeaza natura!
"Nici pleoapele-mi frunze, nu vor să asculte.
Din toamnă fugiră prin zări neştiute.
Tulpina-mi se crapă muşcată de geruri,
Am braţele goale întinse spre ceruri."
Va doresc o zi frumoasa!

Rodica Botan spunea...

brrr..........mi-a intrat frigul in oase...frumoase imagini ...

Gabriela Elena spunea...

"Tulpina-mi se crapă muşcată de geruri,
Am braţele goale întinse spre ceruri."

Cu ochii atintiti spre cer, nu simti gerul ce musca taios din tulpina vietii tale.

denisia spunea...

Va imbratisez cu mare drag...

Joop Zand spunea...

Prachtig.....prima gedaan

groetjes, Joop

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Multumesc pentru lectura Tizo draga mea!

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Chiar asa?:}

elena marin-alexe spunea...

...
Ma bucur ca ai participat la felia mea de poezie prietene.O seara binecuvantata sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Ganduri de pace de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena
Da. Si ramai cu bratele ridicate spre cer!

elena marin-alexe spunea...

denisia
Si eu draga mea !

elena marin-alexe spunea...

Joop Zand
I did with passion, Thanks Joop!

kis spunea...

un popas odihnitor aici pe la plimbare, frumoase versuri!
fii binecuvantata!

Lavi H. spunea...

foarte frumos:X

tu26dor spunea...

"nu doare inghetul"... atata timp cat nu patrunde la inima.
va multumesc pentru versuri, distinsa Doamna. un sfarsit de saptamana minunat!

dyanna spunea...

Da,,,superba poezia.

elena marin-alexe spunea...

kis
Iti reintorc binecuvantarile Sami!

elena marin-alexe spunea...

Lavi H.
Ma bucur ca ti-au placut versurile.

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Numai ganduri bune si multa binecuvantare iti doresc Tudore!

elena marin-alexe spunea...

dyanna
Multumesc Dyanna draga!

disa spunea...

cu cata maiestrie creezi atmosfera zilelor de iarna!
Frumos, frumos!

elena marin-alexe spunea...

disa
Maiestria ii apartine doar LUI.Eu am parte doar de o picatura de har.

Aris spunea...

Poezia e minunata, iar imaginea ta suprapusa pe fotografia cu iarna copacilor tristi e foarte buna...
Slujesti poezia cu talent si devotament, Elena draga!

José Ramón spunea...

Elena Hi can happen to collect a prize.
Creativity and imagination photos of José Ramón

Greetings

elena marin-alexe spunea...

Aris
Ador poezia draga mea! Numai binecuvantare iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Gracias amigos Ramon!

criss spunea...

Superba poezia......
Esti o scumpa si o persoana sensibila, iar ingerii adevarati,stiu asta:)

elena marin-alexe spunea...

criss
Multumesc scumpa mea, frumoasa mea prietena!