marți, 8 februarie 2011

Din lucrările mele


Noaptea - Ulei pe pânză - elena marin alexe.

56 de comentarii:

... spunea...

Superb peisaj!
Este o incantare pentru ochi si suflet!
Va doresc o zi frumoasa!

corina spunea...

Elena cate frumuseti a pus Dumnezeu in inima omului.Cred ca daca fiecare om in persoana sa ar scoate in evidenta numai zestrea primita de sus am trai cu adevarat raiul inca de aici de pe pamant.
lucrarile tale atat pictura cat si poezia vorbesc despre sufletul tau!Esti minunata!

smalldot spunea...

f frumos
sa mai vedem din astea sa ne mai arati :)

elena stanescu spunea...

imi place foarte mult!

Lisandru Cristian spunea...

Bine v-am regăsit, scumpă doamnă. Tabloul este cu totul deosebit şi mă bucur că l-aţi aşezat aici, spre a fi văzut şi,bineînţeles, admirat. Aţi surprins momentele nocturne cu un talent deosebit, este unul dinte cele mai frumoase tablouri pe care l-am văzut la dumneavoastră. Copacul acela uscat m-a fascinat.

Vă doresc numai bine în toate, gândurile mele bune!

Fleur du May spunea...

Minunat! Va imbratisez cu drag!

Ciocolatika spunea...

Extraordinar !

Aris spunea...

Elena,
chiar si la pictura esti talentata...

nakudo spunea...

e trist...atat de trist...amestec de esente ale vietii si mortii...in esenta ,una din cele mai bune lucrari,zic eu...da nu-s critic de arta..hi-hi

disa spunea...

Ai creat atmosfera misterioasa a gradinii sub razele lunii.

Ana Maria spunea...

Draga mea, ai niste Lucrari Superbe! :) Pupici multi de la Bucuresti!

denisia spunea...

Frumos! Ma indeamna la visare... daca imi prind privirea pe cer, parca vad cum imi ascund visele in buzunarele noptii...

miki spunea...

O noapte cu luna plina...superb!
V-am lasat o leapsa la mine pe blog.

Rappa_ru' spunea...

Wow...cat de frumos:)...eu nu am avut niciodata cine stie ce talent la desen(ma cam chinuiam sa imi iau notele prin liceu, dar m-a ajutat Domnul sa iasa bine), in schimb am compensat(zic eu) prin muzica(am facut 5 ani de cursuri de chitara clasica). Salutari doamna Elena:) !

elena marin-alexe spunea...

...
Ma bucur ca ti-a placut!
Gand bun de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

corina
Sunt fericita sa ma bucur de darurile pe care mi le-a dat Dumnezezu draga mea.

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Multumesc !:}

elena marin-alexe spunea...

elena stanescu
Ma bucur sa aud asta! Numai bine!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Cristian, copacul uscat ca si omul primeste raza lunii pe ramuri fara deosebire.
O zi frumoasa ca si sufletul vostru va doresc!

elena marin-alexe spunea...

Fleur du May
Numai ploi de bucurii sa cada pe inima ta Floare de mai!

elena marin-alexe spunea...

Ciocolatika
Multumesc de vizita si apreciere draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Ii multumesc Domnului pentru picatura de lumina pe care a pus-o in mine!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Noptile sunt triste, caci dormind murim cate putin...
Te pup draga mea!:}

elena marin-alexe spunea...

disa
El a creat, eu doar am incercat sa redau ceva din frumusetea ei, a noptii...:}

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Iti returnez pupicii cu varf:}

elena marin-alexe spunea...

denisia
Ce frumos aluneci tu printre cuvinte Denis draga!

elena marin-alexe spunea...

miki
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
Mi-ar placea sa te aud cantand la chitara Andrei!

Emme spunea...

Off topic: Buna. Iti scriu cu un scop anume. Am o noua poveste care cred ca te va captiva. O seara plcuta. http://toti-si-toate.blogspot.com

ELENA spunea...

Superbă..nu am cuvinte scumpa
mea Tiză!
O după amiază frumoasă!
Vă pup!

Nu exista spunea...

foarte frumos!>:D<

iri spunea...

Felicitari!Mi-ai incantat ochii si inima!

marada spunea...

Minunat! Sa fii sanatoasa si sa ne mai daruiesti din cand in cand cate ceva din frumusetea sufletului tau!

Cristake spunea...

Bacovia si Dracula ar fi mandri! Daramaite eu!
Serios vorbind, chiar imi place. Norii aia se framanta acolo, parca ar urma sa se petreaca ceva anume...

elena marin-alexe spunea...

Emme
O zi placuta Emme.Imi voi face timp sa trec pe acolo.

elena marin-alexe spunea...

ELENA
O zi plina de soare sa ai Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

Lavi
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

iri
Köszönöm draga mea !

elena marin-alexe spunea...

marada
Este darul lui Dumnezeu si ma bucur sa-l impartasesc prietenilor mei draga Marada!:}

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Nu inteleg de ce-ti place sa rastalmacesti tot ce vezi sau auzi?
Chiar sa nu fi admirat niciodata o asemenea noapte?
Si inca ceva. Eu nu sunt inspirata de Dracula...ci de Dumnezeu cel care a creat lumea cu toate frumusetile ei de zi si noapte.
Hai zambeste Creatorului si lasa himerele...de-alde dracula.

Virtualkid spunea...

Acest tablou ma duce cu gandul la Serghei Esenin, cel pe care mi l-a dezvaluit atat de frumos... Adrian Paunescu.

Gourmand spunea...

Hallo Doamna Elena,

Eu sint convins cä Lucrarea asta ne spune nouä mult mai mult decit sintem noi capabili sä interpretäm...Lucrare exceptionalä !!!

Multe Salutäri

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid
Mie imi place mult Esenin.

elena marin-alexe spunea...

Jakob
Cu siguranta ne spune multe daca reusim s+o privim nu numai cu ochii ci si cu sufletul.Sincere salutari din Vrancea ,si urari de sanatate si bucurie,prietenul meu drag!

Gabriela Pana spunea...

faina atmosfera ati realizat...foarte frumos si peisajul...felicitari

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Pana
Multumesc pentru felicitari Gabriela!

gabryellehelen spunea...

Cand Dumnezeu daruieste talent, o face din plin:
credinta, poezie, pictura...

Rodica Botan spunea...

wow...wow...wow...

elena marin-alexe spunea...

gabryellehelen
Eu sunt constienta ca talantii sunt gratie Lui, si-I multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
:}:}:}
Te imbratisez Rodica draga!

criss spunea...

Bine te-am regasit Maria.
Imi place enorm tabloul tau.Privindu-l, ma reapuca pofta de pictat.:)

elena marin-alexe spunea...

criss
Ce mai astepti? Treci la treaba...
Te pup si multumesc pentru 'Maria':} te astept cu mielul!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Multumesc Fluturas! Fii binecuvantata!

tu26dor spunea...

deosebit! felicitari Doamna Elena!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
MULTUMESC TUDORE!