joi, 24 februarie 2011

Drumul inimii...

 Dacă e vineri "hai la plimbare" la braţ cu poezia!


Pe unde-mi calcă piciorul
Mă strecor cu binişorul
Vântul să mă înconjoare
Noaptea să nu mă doboare

Cât o fi iarna de lungă
Lacrima să nu m-ajungă
Tristeţea să nu mă doară
De-o fi zi sau de-o fi seară

Mâna Ta să mă susţină
Peste ochi toarnă-mi lumină
Iartă-mi gândurile rele
Urcă-mă mai sus de stele

Peste inima-mi rănită
Lasă-Ţi  mila  înmiită
Şi balsam de bucurie
Şoapta dulce s-o învie

Cu privirile senine
Seara-n văluri negre vine
Uşurel o prind de mână
Când cu ziua se îngână
elena marin alexe

18 comentarii:

Ana Maria spunea...

Drumul inimii.. trece pe la mine! :) Pupici, o zi frumoasa! :-*

marada spunea...

Ca de obicei, versuri minunate!
Sanatate iti doresc!

maranata spunea...

....din speranţa cea sublimă
scrii cu dragoste deplină
a trăirii vers frumos
cum îi place lui Cristos!

ELENA spunea...

Pe unde-mi calcă piciorul
Mă strecor cu binişorul
Vântul să mă înconjoare
Noaptea să nu mă doboare

Cât o fi iarna de lungă
Lacrima să nu m-ajungă
Tristeţea să nu mă doară
De-o fi zi sau de-o fi seară
Superbă...
Un sfârșit de săptămână
minunat vă doresc scumpa mea Tiză!
Mii de pupicei...

Lisandru Cristian spunea...

Drumurile inimii sunt întotdeauna delicate. Şi trebuie să avem tot timpul grijă să le curăţăm de toate buruienile care apar, la intervale mai mult sau mai puţin regulate de timp. Aceste călătorii făcute cu sufletul sunt cele mai frumoase, cele mai calde şi cele mai pline de conţinut...

Vă doresc şi vă dorim şi final de săptămână cât mai bun, alături de cei dragi! Gândurile noastre bune!

... spunea...

"Drumul inimii..." o poezie cu un mesaj sublim!O calatorie fascinanta spre adevarata Lumina!
Va doresc un week-end placut!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Bineinteles si pe la tine draga mea!

elena marin-alexe spunea...

marada
Bucuroasa sunt ca-ti plac versurile mele!
Fii binecuvantata draga mea!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Lui i se cuvin pe drept toate laudele noastre.

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Iti trimit gandurile mele bune Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Bine zici Cristian.Introspectiile dau revigorare vietii noastre.
Numai pace si bucurie sa aveti in acest sfarsit de saptamana!

corina spunea...

Elena draga foarte frumoase versuri!

Andreea Elena Dragomir spunea...

Multumesc frumos pentru acest gram de lumina ,daruit din sufletul dumneavostra!
Un week-end minunat!
ceva furmos :)
http://www.youtube.com/watch?v=18HQRJXySLU&feature=feedf

elena marin-alexe spunea...

...
Sa ai o duminica binecuvantata prietene!

elena marin-alexe spunea...

corina
Ma bucur ca ti+au placut si multumesc pentru apreciere draga Cori!

elena marin-alexe spunea...

Andreea Elena Dragomir
Sublim videoclipul! L-am daruit si altora draga mea. Multumesc din suflet si te mai astept aici cu mare drag!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate versuri
va imbratisez cu drag

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Multumesc mult Fluturasule!