miercuri, 30 martie 2011

De n-aş şti

De n-aş şti că mâna-Ţi blândă
Mă cuprinde şi mă ţine
Aş simţi o grea osândă
Cuibărindu-se în mine

Şi în gânduri întristarea
Loc şi-ar căuta degrabă
Iute-ar fugări cântarea
Uscând verdele de iarbă

Aş rămâne-nsingurată
Căutând prin lacrimi cerul
Inima-mi abandonată
Ţi-ar dispreţui misterul

Dar în braţele divine 

Simt iubirea ce mă poartă
Ma agăţ cât pot de Tine
Şi te chem pe nume Tată

Chiar de viaţa nu-i prea lină
În aceste vremuri rele
Voi continua-n lumină
Drumul meu croit spre stele

Cu iubire şi speranţă
Să trec de-ale lumii meandre
Culegându-mi dimineaţă
De pe boltă raze tandre

Un mănunchi de bucurie
Îl voi depăna în gheme
Să trimet spre zări solie
Îngerilor diademe

elena marin alexe

26 de comentarii:

... spunea...

Imi place foarte mult aceasta poezie.Simt ca e nascuta din dragoste pentru Domnul!
Va multumesc pentru acest dar de suflet!
Asemenea lui Radu Gyr,transmiteti un mesaj plin de caldura si lumina,determinandu-ne sa reflectam mai mult la Viata Adevarata.
Va doresc o zi frumoasa!

Octavia spunea...

"De n-aş şti că mâna-Ţi blândă
Mă cuprinde şi mă ţine
Aş simţi o grea osândă
Cuibărindu-se în mine" frumoase si mangaietoare versuri...parca merg cu ce am postat eu pe blog..."Nu esti constient ca Dumnezeu e langa tine."

Ce pace te cuprinde cand sti ca Domnul e cu tine!

Delia spunea...

Frumoase versuri de credinţă şi senin... Vă doresc putere să continuaţi în lumină, dragă doamnă :)

Lisandru Cristian spunea...

Gândurile noastre bune, scumpă doamnă, o poezie a sufletului frumos şi a credinţei...

Vă dorim din tot sufletul să aveţi o zi deosebită, alături de cei dragi din jurul dumneavoastră.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase versuri
va imbratisez

ELENA spunea...

Aş rămâne-nsingurată
Căutând prin lacrimi cerul
Inima-mi abandonată
Ţi-ar dispreţui misterul

Dar în braţele divine
Simt iubirea ce mă poartă
Ma agăţ cât pot de Tine
Şi te chem pe nume Tată
Superbă..scumpa mea Tiză!
O zi însorită vă doresc!
Mii de pupicei...

Luminita Ciuciumis spunea...

Poezia aceasta imi condamna atitudinea inimii mele:(...si bine face! Ma provoaca sa imi agat privirea de Isus...Va multumesc pentru Adevarul impartasit...va iubesc din inima!:x

compadvice spunea...

Dar în braţele divine
Simt iubirea ce mă poartă
Ma agăţ cât pot de Tine
Şi te chem pe nume Tată
Marete versuri doamna draga:)Domnul sa va binecuvinteze cu sanatate sa ne mai scrieti si altele!Calde salutari de aici din Atena!

Cella spunea...

Sunt un pic invidioasa pe ingeri :D.
De ce primesc numai ei diademe?
Vreau si eu una. Se poate?

elena marin-alexe spunea...

...
Sa ne ajute Domnul sa reflectam mai mult la Viata Adevarata.Seara buna si mult har!

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Am sa merg la tine sa concluzionez draga mea Octavia!

elena marin-alexe spunea...

Delia
Drum bun in Lumina si tie draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Macar credinta nu ne-o poate lua nimeni.Multumesc pentru urari si va doresc o seara binecuvantata dragii mei dragi!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Multumesc Fluturas!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Tizo draga sa ai o seara linistita.
Imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis
Sentimentul e reciproc draga mea cu voce de aur!
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

compadvice
Slava si cinste I se cuvin Domnului meu iubit. Salutari si imbratisari prietenesti de la Vrancea, pentru tine Florine si familia ta, cu Iubirea Lui!

elena marin-alexe spunea...

Cella
Nu fii geloasa Printeso! Ai si tu parte de "diademe" de mare pret in inima Lui!

Lavinia spunea...

e superba poezia:X
Dumnezeu sa te binecuvinteze!>:D<

iri spunea...

Multe binecuvantari!

Mallynna spunea...

Atat de frumoase sunt aceste versuri...
Multumesc >:D<

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Multumesc pentru binecuvantari draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Mallynna
Si eu multumesc pentru trecerea ta pe aici draga Malli!

elena marin-alexe spunea...

iri
Bucurie , pace si sanatate Iri draga mea! Te salut de la Vrancea!

gabryellehelen spunea...

Cand Dumnezeu vorbeste, o face in asa fel incat omul sa inteleaga, daca vrea.
Poezia ta,Elena, este un frumos si sincer raspuns dat lui Dumnezeu. :)

Speranta spunea...

Foarte frumoasa poezie!

De n-as sti ca mana-Ti blanda
Ma cuprinde si ma tine
As simti o grea osanda
cuibarandu-se in mine

Dar in bratele divine
Simt iubirea ce ma poarta
Ma agat cat pot de Tine
Si te chem pe nume Tata

Fii binecuvantata de Dumnezeu...