luni, 21 martie 2011

DUPA 50....

Care sunt avantajele daca ai trecut de 50 de ani ?

1. Cei care rapesc oameni nu mai sunt interesati de tine
2. In caz de luare de ostateci tu vei fi intre primii eliberati
3. Nimeni nu se asteapta de la tine ca sa alergi undeva
4. Daca seara esti sunat dupa ora 21h00 esti intrebat « Nu te-am trezit ?»
5. Oamenii nu se mai intreaba daca esti ipohondru
6. Nu mai exista nimic de invatat pe calea cea mai grea
7. Lucrurile pe care le cumperi acum nu se mai uzeaza
8. Poti cina si la 4h00 dupa-masa
9. Poti trai fara sex dar fara ochelari nu
10. Te angajezi in discutii serioase despre sistemul de pensii
11. Depasirea vitezei legale nu mai e o provocare
12. Nu mai incerci sa-ti sugi burta daca cineva intra in incapere
13. In lift canti impreuna cu difuzorul
14. Ochii nu ti se mai strica
15. Incheieturile iti prezic vremea mai corect decat Institutul National de Meteorologie
16. Platile facute catre asiguratorii de sanatate in sfarsit incep sa-si arate roadele
17. Secretele tale sunt in siguranta la prieteni deoarece nici ei nu-si mai aduc aminte de ele
18. Nu-ti mai aduci aminte cine ti-a trimis mail-ul acesta
19. Ti se pare reconfortant ca literele din acest mail sunt destul de mari

18 comentarii:

Delia spunea...

Foarte simpatic :)) şi unele chiar reconfortante. O zi binecuvântată vă doresc!

Ana Maria spunea...

Foarte tare! Mi-a placut mult aceasta postare.. multe de acolo sunt adevarate cred , din perspectiva celor 20 si ceva de ani ai mei :).. ... dupa mine, la 50 de ani oamenii au ceva de mare pret, un lucru dobandit in timp: experienta si de aici intelepciunea atat de necesara si importanta!
O saptamana frumoasa sa ai draga mea!

corina spunea...

Fain, mi-am distins putin zambetul!

elena marin-alexe spunea...

Delia
Un strop de autoironie...:)

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Multumesc pentru frumoasele cuvinte draga mea!

elena marin-alexe spunea...

corina
Am primit asta ...pe maill!:)

Octavia spunea...

:D adevarat :D

... spunea...

Interesant articol!Plin de o dulce ironie.
Am zambit cu rezerve.Probabil,va veni ziua cand toate cele prezentate se vor adeveri.
Va doresc o seara placuta!

Lavinia spunea...

chiar dragut:D

Lisandru Cristian spunea...

Toate aceste 19 puncte te fac să zâmbeşti. Bine, nu ştiu cum zâmbesc cei care au trecut de 50 de ani. Mai am 7 ani până acolo, aşa că nu ar trebui să fiu nici eu prea zâmbăreţ. Poţi trăi fără sex, dar fără ochelari nu? Aici intervin şi câteva procente depresive...

O seară cât mai bună să aveţi, alături de cei dragi! Gândurile noastre bune!

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Multumesc pentru e-maill draga mea!

elena marin-alexe spunea...

...
As putea zice mai degraba "autoironie":)
Timpul trece necrutator, nu-l putem opri.

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Pentru tine scumpo, e chiar dragut:)mai ai mult pana acolo... Imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Nu trebuie sa dam importanta mare acestor lucruri.Ele oricum vor veni peste noi ...la timpul lor.
Optimism!:)

disa spunea...

Ma recunosc in multe din situatile prezentate. Din pacate! Multumesc Domnului pentru toate!

elena marin-alexe spunea...

disa

La fel si eu spun! O zi frumoasa draga mea!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

tare simpatic textul:))
va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Simpatic si pe alocuri adevarat...