vineri, 11 martie 2011

Poem de taină

Dacă este vineri,"Hai la plimbare" cu poezia la braţ!


30 de comentarii:

ELENA spunea...

”Un gând se preumblă prin sferele-nalte
Un altu îngroapă nădejdile moarte

Cobor sau mă-nalț să ating nemurirea
Pe inimă port ca pecete iubirea”

Bună dimineața scumpa mea Tiză!
Superbă poezia ca de altfel tot ce
postați aici..
Vă doresc un sfârșit de săptămână excelent!
Vine primăvara..
Vă pup și îmbrățișez cu multă dragoste!

http://www.youtube.com/watch?v=hlcSioBnmxQ

denisia spunea...

Frumoase versuri! Fii binecuvantata!

Luminita Ciuciumis spunea...

va iubesc din inima!>:D< sunteti o binecuvantare pt mine si ma bucur ca va cunosc:) chiar si asa, virtual:)

Cella spunea...

Pai cu asa poezie pot sa spun ca weekendul nu poate fi decat ... de poveste;).

iri spunea...

Multumesc Elena!Mi-ai atins inima!

corina spunea...

O poezie splendida!Frumos!

iri spunea...

Wekend placut si tie Elena scumpa!

C.L.M. spunea...

Minunata!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Te pup Tizo si multumesc pentru ..Youtube:)

elena marin-alexe spunea...

denisia
Multumesc Denisia!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis
Eu parca te cunosc ...cu sufletul draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cella
Da, de o poveste adevarata Cella scumpo!

elena marin-alexe spunea...

iri
Vorbele tale sunt mangaietoare draga Iri!

elena marin-alexe spunea...

corina
Ma bucur ca ti-ai facut timp, sa lecturezi versurile mele.Imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

iri
Köszönjük, hogy meglátogatta békéért és a kegyelmet, hogy te drága Iri!

elena marin-alexe spunea...

C.L.M.
Multumesc mult! O zi ferice!

Lisandru Cristian spunea...

Frumos acest poem de taină... M-am bucurat pentru el şi atunci când am fost postat pe Amprente, sper să nu mă înşel cumva.

Cobor sau mă-nalţ să ting nemurirea...

Mult adevăr în aceste cuvinte!

Gândurile mele bune, scumpă doamnă, un final de săptămână cât mai bun să aveţi, alături de cei dragi!

Lavinia spunea...

minunate versuri:X
mereu ne incanti cu ceva frumos!
fii binecuvantata!

... spunea...

Felicitari pentru acest poem plin de romantism si intelepciune!
Va doresc un week-end plin de bucurii!

kis spunea...

maiestrie si sensibilitate.
fiti binecuvantata!

criss spunea...

Versuri care merg direct la inima.
Un week-end plin de soare si de iubire Elena.
Cu mult drag,
Criss.:)

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Multumesc pentru gandurile si apreciereeile tale, care ma onoreaza ca intotdeauna.
Zi buna de la Vrancea Cristian!

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Iti reintorc binecuvantarile draga mea.

elena marin-alexe spunea...

...
Numai soare si bucurie iti doresc din suflet.Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

kis
Multumesc din suflet si multa pace iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

criss
Cred ca toti sintem insetati de caldura soarelui, asa ca te pup si sa ai doar zile calde si bucurie draga mea !

Carl spunea...

Hello Elena..Very nice but I am wondering how you are..If you would like to send me an email my address is:
cbruce48@gmail.com
be well my friend..
Carl

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb, va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

Carl
Good Morning Doctor! I'll tell you more in an e-maill. I wish you a beautiful day.
Elena. Thank you!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Numai ganduri bune Fluturasule!