duminică, 10 aprilie 2011

Mesaj important


Cautaţi-l pe cel ce m-a scuipat şi spuneţi-i că are un loc in Împărăţia Mea.
Căutaşi-l pe cel ce m-a vândut şi spuneţi-i că l-am cumpărat cu preţul sângelui Meu.
Căutaţi-l pe cel ce Mi-a împletit cununa de spini şi spune-i că are o cununa în împaraţia Mea.
Căutaţi-l pe cel ce a luat trestia şi m-a lovit cu ea şi spuneţi-i că are un toiag de domnie în împaraţia Mea.
Căutaţi-l pe cel ce m-a strapuns cu suliţa şi spuneţi-i că există şi o altă cale de a ajunge în inima mea.
Cautaţi- pe cel ce e batut cuiele in mâinile şi picioarele Mele şi spuneţi-i ca Eu îl voi mângâia.
Căutaţi-l pe cel ce a batut in batjocură, pe cruce,o tabliţă cu numele Meu şi spuneţi-i ca i-am scris numele în Cartea Vieţii.
Căutaţi-i pe cei ce au strigat- Rastigneşte-L- şi spuneţi-le că într-o zi ma vor auzi spunând: Veniţi binecuvântaţii Tatălui meu...
Căutaţi-l pe cel ce mi-a dat să beau oţet cu fiere şi spuneţi-i că Eu le dau Apa vieţii şi oricine va bea din ea va trăi in veci.
Căutaţi-i pe preoţii cei mai de seamă şi spuneţi-le că cei ce vor crede în Cel răstignit la Golgota, şi-l vor urma întocmai, vor deveni - O seminţie aleasă şi o Preoţie Împaratească.

Spuneţi tuturor oamenilor, că Eu vin curând - zice Domnul






28 de comentarii:

Lavinia spunea...

Atat de mare e bunatatea Lui...
sunt frumoase versurile, imi plac mult!
Avem un Tata minunat!

... spunea...

Superb articol!
Vă mulţumesc pentru această hrană spirituală!
Căutaţi Adevărul si veti înţelege slovele Cărţii Vieţii!a devenit un motto pentru mine,după ce am citit postarea aceasta.
Vă doresc o zi plină de bucurii!

Lisandru Cristian spunea...

Gândurile noastre bune, scumpă doamnă, suntem şi noi, de fiecare dată, cu sufletele alături de dumneavoastră... O duminică frumoasă să aveţi, vă îmbrăşişăm!

Aris spunea...

Isus era mai presus de micile orgolii care ne macina pe noi, muritorii. Acesta este motivul pentru care EL traieste si acum la peste 2000 de ani de la nastere.
Inca o lectie despre intelepciune...
Numai bine, Elena!

smalldot spunea...

si eu nu pot decat sa multumesc, o duminica frumoasa

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Bunatatea si Iubirea fata de oameni!
Da Minunat intr-adevar.O seara cu iubire din IUBIREA LUI sa ai draga mea Lavi!

elena marin-alexe spunea...

...
Imi place mottoul tau Ionel:
Căutaţi Adevărul si veti înţelege slovele Cărţii Vieţii!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Va si simt alaturrea de mine mereu! Toate gandurile mele bune, pleaca spre capitala, cu brate de flori!

elena marin-alexe spunea...

Aris
E mai presus si prin IUBIRE, de altfel singurul capabil de IUBIRE.
:)tE IMBRATISEZ CU DRAG!

elena marin-alexe spunea...

smalldot
GANDURILE MELE BUNE CU DRAG!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

daca le am urma...poate ca am fi cu totii altfel
va imbratisez cu mare drag

Cella spunea...

A ajuns si la mine mesajul ;)
Multumesc pentru el.

corina spunea...

Un mesaj deosebit!

Lavinia spunea...

>:D<
elena, ai un premiu la mine pe blog!:)

Monna Tabita Novacescu spunea...

Elena...foarte adevarat.
Avem o misiune"CAUTATI-I"!!!
Atata timp cat stam nepasatori pentru cei din jurul nostru cu siguranta vor pieri.ISUS a murit pentru TOTI si la cruce mai este loc suficient,iar Sangele lui poate spala orisice pacat.
Traim intr-o lume ignoranta care din pacate ne-a transformat in egoisti,si asta a doare.
Dar..nu e inca pierdut totul...mai avem putin timp...asa ca nu ne ramane decat sa ii CAUTAM.
O saptamana binecuvantata,tie Elena,cat si cititorilor tai

kis spunea...

foarte important si frumos acest mesaj, cine are urechi de auzit!
salutari di hd!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
bine ar fi sa meditam la ele...

elena marin-alexe spunea...

Cella
El ne vorbeste mereu!

elena marin-alexe spunea...

corina
Deosebit si important draga mea Corina!

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Multumesc din inima Lavinia!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Da, avem o misiune si anume, de a duce mai departe -Puterea Dragostei Lui!
Fii binecuvantata Mona draga mea!

elena marin-alexe spunea...

kis
Numai ganduribune teimet spre tine Kis!

disa spunea...

Elena, mi-ar placea sa-L ia pe Hristos ca model cat mai multe persoane.
O zi fericita!

elena marin-alexe spunea...

disa
Aşa să dea Domnul! Bun gandul tău draga mea.

vorbeşte peste veacuri spunea...

superb...multumesc pt postare...

elena marin-alexe spunea...

vorbeşte peste veacuri
Ma bucură vizita pe care mi-ai facut-o! Te mai astept cu mare placere.
O zi cu har!

Cecilia. spunea...

Multumim pentru mesaj, Doamna Elena! Am plans...

elena marin-alexe spunea...

Cecilia
Si eu am plans cand l-am postat scumpa mea Cecilia!