vineri, 6 mai 2011

Ce-mi spune primăvara ....

Dacă e vineri - Hai la plimbare la braţ cu poezia !



Printre gânduri trecătoare
Într-o inimă cernită,
Strâng buchet de lăcrămioare
Din grădina înflorită.

Ochii mei sărută iarba
Şi o mângâie-n tăcere,
Tremură-n fiori rubarba,
Răsfăţată de plăcere.

Ascult  vântul cum adie,
Măturând aleea tristă.
Palma strânge o hârtie,
Cade lacrima-n batistă.

Norii se adună-n grabă
Şi invită vântu-n horă.
Soarele zâmbeşte-n barbă,
Floarea în genunchi imploră.

Suspină doru-n altiţe,
Mii de ramuri prind a ţese
Minunate coroniţe,
Pentru văluri de mirese.

Prin livada însorită
Foşnetele prind a spune
Că-n ograda înverzită
Iar se-aşteaptă o minune.

În arome împletită,
Primavara, flori,  salcâmii,
Toate-mi spun că sunt iubită,
De Mântuitorul lumii. 

elena marin alexe

30 de comentarii:

corina spunea...

Tare mi-a placut poezia!Parca are gust de Rapsodie....
si-i imi mai place ceva....
relaxarea ta pe iarba verde!
Un sfarsit de saptamana binecuvantat!

maranata spunea...

ce haruri sfinte ,ce comori!
din suflet izvorăte-
pentru al tău Mântuitor
redai in vers de primăvară
şi nostalgia vieţii noi
în tine se arată
Căci iată Mirele pe nori
curând EL se arată!

Delia spunea...

Ce frumoasă concluzie aduc frumuseţile primăverii... şi poza aşa de potrivită :)
Vă îmbrăţişez cu drag, dragă doamnă!

Aris spunea...

Cum aduni si legi la un loc toate frumusetile primaverii, mai rar cineva! In fotografie, semeni cu un fluture ce se imbata de verde...
Sa fii sanatoasa si mereu inspirata, Elena draga!

elena marin-alexe spunea...

corina
Chiar sună a rapsodie...
Mulţumesc Cori draga mea!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Aduc val de caldură cu ele, versurile tale Vykz!
O zi cu bucurii de sus să ai:)!

elena marin-alexe spunea...

Delia
Mă bucur că ai sesizat finalul concludent draga mea:) Pupici!

Lisandru Cristian spunea...

E primăvară şi aţi zugrăvit-o foarte frumos. Soare, frumuseţe, suflete deschise şi credinţă în bine şi în oameni.
Vă îmbrăţişăm cu mare drag, la final de săptămână, gândurile noastre bune...
"Suspină doru-n altiţe,
Mii de ramuri prind a ţese
Minunate coroniţe,
Pentru văluri de mirese.

Prin livada însorită
Foşnetele prind a spune
Că-n ograda înverzită
Iar se-aşteaptă o minune."

ELENA spunea...

Ochii mei sărută iarba
Şi o mângâie-n tăcere,
Tremură-n fiori rubarba,
Răsfăţată de plăcere.

Ascult vântul cum adie,
Măturând aleea tristă.
Palma strânge o hârtie,
Cade lacrima-n batistă.
Superba draga mea Tiza!
Un weekend excelent va doresc!
Mii de pupicei din capitala..

miki spunea...

Citind aceste frumoase versuri nu pot decat sa iubesc si mai mult primavara.
Calde imbratisari , talentata doamna!

marada spunea...

E o placere sa te citesc!
Sanatate si numai bine!

Rappa_ru' spunea...

Primavara are multe povesti pentru noi ! Unele sunt chiar scrise sub forma de poezie ! Foarte frumos si artistic ! Un weekend frumos doamna Elena !

Anikó spunea...

Dupa ce am citit aceasta poezie ,asa imi pare parca si soarele ar straluci mai frumos si mai cald.Te imbratisez cu dragostea lui Cristos si o zi minunata iti dorim!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Draga mea atunci , in iarba stralucitoare, chiar ma imbatam ...de verde:)

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Eram in ziua de Paste, timpul era si el superb de parca sarbatorea si el prin bogatia de verde:)
Multumrsc pentru timpul ce-l acorzi blogului meu, cu atata bunavointa.
Ganduri bune Cristian, va doresc de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Tizo draga mea sa ai un wiekend placut!
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

miki
Merita iubita primavara! Aduce cu ea primele fire verzi si primele raze de soare draga miki!
;)

elena marin-alexe spunea...

marada
Ma bucur de fiecare data cand te gasesc aici...:)
Fii binecuvantata draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
Chiar este o poveste -poezia asta- facuta la firul ierbii:) Fii binecuvantat Andrei!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Asa simt si eu scumpa mea Aniko!
O duminica plina de binecuvantare sa ai!

iri spunea...

Un wekend binecuvantat iti doresc din toata inima!

elena marin-alexe spunea...

iri
La fel iţi doresc si ţie draga Iri!
Mulţam de trecere pe aici:)

carmen bogdan spunea...

Frumoasa , sensibila si delicata poezie...

Rodica Botan spunea...

M-am trezit acolo pe iarba ciu tine, dintr-o data...atit de vii au fost cuvintele ce le-ai maiestrit; si cind te gindesti ca, totul a fost facut la "comanda" pentru bucuria noastra.
Frumoase versurile de inceput...si minunat sfirsitul...

Mallynna spunea...

SUPERB :X

Va invit sa participati si dumneavoastra sa ne continuati poezia cu un vers

http://sweet-sacrifice-mallynna.blogspot.com/2011/05/mally-te-provoaca.html

elena marin-alexe spunea...

carmen bogdan
Mulţumiri Carmen!:)

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Mă bucur că ţi-a plăcut relax-ul preţ de câteva clipe, alături de mine, în iarba verde crud:)

elena marin-alexe spunea...

Mallynna
Promit să vin Mălina draga mea!

VARNA NECULAI spunea...

Frumoasa poezie,,mi-a placut

elena marin-alexe spunea...

VARNA NECULAI
Mulţumesc mult! Ma bucur de vizită!