miercuri, 11 mai 2011

Rătăcesc. . .


Rătăcesc dorind
clipe de viaţă
ce mor
şi-mpletesc mereu
plasă de visuri
în zbor.

Îmi caut Tatăl
prin zbucium de val
şi plâng,
toată tristeţea
în inima mea
o strâng.

Uneori luna
suspină alb şi
vine,
în noapte târziu
plânge şi ea cu
mine.

Până spre zori stau
prinsă de cerul
curat,
să mângâi stele
ce încă nu le-am
aflat.

Printre degete
îmi trec uneori
zile,
cartea vieţii
tainic deapănă
file.
elena marin alexe

20 de comentarii:

Rappa_ru' spunea...

Foarte frumos ! Parca m-a facut sa visez spre alte lumi ! O zi frumoasa doamna Elena !

lisandrulisandru spunea...

Bine v-am regăsit, mă bucur că aţi pus poemul şi pe blogul dumneavoastră, este (încă) unul care trebuie citit şi sunt sigur că este citit cu plăcere, de toţi musafirii dragi. O dulce "rătăcire" poetică, cu ferestrele sufletului larg deschise...
Acel suspin alb al lunii ne pune în faţa unei imagini extrem de reuşită...

Vă dorim o zi cât mai frumoasă, scumpă doamnă, şi vă trimitem câteva raze de soare din Bucureşti.

José Ramón spunea...

Elena Marín poezia sa îşi exprimă mereu dragoste intensă şi imensă care vine din toate mulţumiri pentru vizita ta săptămâni frumos.
Salutări de la ...
Textele Rezumat şi reflecţie.

ELENA spunea...

Până spre zori stau
prinsă de cerul
curat,
să mângâi stele
ce încă nu le-am
aflat.

Printre degete
îmi trec uneori
zile,
cartea vieţii
tainic deapănă
file.
Superbă!
O zi frumoasă cu mult soare
vă doresc scumpa mea Tiză!
Vă pup și îmbrățișez cu drag!

Ana Maria spunea...

Superba postarea! O sa iti gasesti Tatal, nu te nelinisti! Mai ai insa multe etape frumoase pe acest Pamant! :-*

... spunea...

Superba "ratacire"intru cautarea Adevarului!
Un poem incantator!
Va doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
O calatorie printre astre, face bine sufletului Andrei!

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Multumesc de lectura Cristian. Ma cucur ca ti-a placut.Luna nu poate suspina decat "alb"...:)
Iti doresc o seara binecuvamtata!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Gracias Jose Ramon!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Ei Tizo draga ma bucur ca imi urezi soare, caci aici de trei zile este innourat si ploua mai mereu...

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Asa este, ai dreptate draga Ana!

elena marin-alexe spunea...

...
Adevarul trebuie cautat cu ardoare prietene.
O seara binecuvantata sa ai!

Simina spunea...

frumos, senin alb de luna la tine in sufletul ce-si doreste regasirea....

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate versuri
va imbratisez cu mare drag

elena marin-alexe spunea...

Simina
Alb de suflet îţi doresc şi ţie scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

aripidefluture
Mulţumesc mult Fluturaşule!

Dumitru Negoita spunea...

Împletind ...plasă de visuri şi ...depănând file în cartea vieţii, o fac doar cei cu inimă mare dar ... fără nici o supărare. Acesta-i cel mai înalt ideal pe care un om îl poate atinge.

NightShadow spunea...

Superb!! Ma inclin respectuos "in fata" acestor cuvinte! :)

elena marin-alexe spunea...

NightShadow
Te imbratisez de noapte buna! Multumesc mult pentru apreciere!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita
Va multumesc domnule Negoita! Multa sanatate sa aveti si inspiratie la scris:)!