luni, 6 iunie 2011

Acasă...clipe de neuitat!


Am avut câteva zile ploi de bucurii, căci mi s-au întors copiii acasă....şi curtea a fost invadată de veselie...



Mi-am îmbrăţişat fiul...


Nepoţica...


Nepoţelul...


 Simona a fost ca întotdeauna,sufletul petrecerii la iarba verde de acasă....



Joaca....nu a contenit doua zile...


Căpşunicile...sunt numai bune de mâncat...!


Cu Robert sub vişin...


Fratii...


Taifas cu un bun prieten şi frate...


Miruk...ce dor mi-a fost...


Doi Robertcei...se legănau...în hamac!


Cu Alice...


 Iubire...


Repaos la fântâna arteziană...


Parcă visez...


V-a plăcut?- pare a spune Miri...


A fost o zi binecuvântată, pe care am aşteptat-o mult.
O parte din doruri s-au mai potolit, altele vin din urmă.... de pe la Cluj....









31 de comentarii:

Anikó spunea...

Ai o familie foarte frumoasa.Domnul sa verse ploaia binecuvintari peste toata familia ta!

April spunea...

O familie frumoasa si fericita!
Sa fiti mereu plini de iubire si cu zambetul pe buze. Ai o comoara, Elena!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Ramanem increzatori ca Cineva acolo sus ne iubeste mult.
Multumesc Aniko draga mea!

elena marin-alexe spunea...

April
Multumim pentru urari si te imbratisez cu mare drag April!

Lisandru Cristian spunea...

Ce momente frumoase şi câtă bucurie sufletească reiese din toate aceste fotografii. Îmi imaginez cât de mult v-aţi bucurat şi cum aţi profitat de fiecare moment. Să vă trăiască nepoţica, să vă trăiască şi copiii, sunteţi doi părinţi, socri, bunici deosebiţi.
Vă îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

Gabriela Pana spunea...

sunteti tate frumosi!Sa fiti sanatosi cu totii si sa tot mai vina astel de zile....

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Mare bucurie mare, din care inca nu mi-am revenit...
Multumim mult pentru cuvintele frumoase de apreciere. Imbratisari de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Pana
Multumim draga Gabriela!

Lavinia spunea...

ce frumos:X
ma bucur pentru voi:X

Danube Daughter spunea...

superbe, cata bucurie!!!!!!! simt deja dragoste dintre voi! va imbratisez doamna draga!

Lavinia spunea...

Te rog sa intri la mine pe blog, am ceva pentru tine, la postarea "Darul vietii-pentru toti!"

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Multumim...bucurati-va cu ceice se bucura....
Pupici Lavi draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter
Multumim pentru aprecieri draga mea Soprana!Imbratisez sufletul tau frumos.

... spunea...

E minunat să fii alături de cei dragi!
Am savurat pozele postate ,iar atmosfera pare de basm.
Mă bucur că aţi avut momente atât de plăcute!
Vă doresc o seară frumoasă!

bogdan spunea...

Elena, superbe fotografiile și foarte frumoasă familia. noi vă salutăm cu mult drag pe toți.

corina spunea...

Elena te inteleg la fel e si mama....
Sa avetri zile frumoase impreuna!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunata familie, sa i ocoteasca Dumnezeu de rele

bycetateanu spunea...

O familie frumoasa si vesela. sa fiti sanatosi.

ELENA spunea...

Sunteți o familie fericită..
vă felicit draga mea Tiză!
O zi frumoasă să aveți!
Vă pup..

elena marin-alexe spunea...

...
Chiar a fost un basm...care a trecut repede.
Multumesc mult.

elena marin-alexe spunea...

bogdan
Multumiri Bogdane!

elena marin-alexe spunea...

corina
Multumiri Cori draga mea!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Asa sa dea Domnul!

elena marin-alexe spunea...

bycetateanu
Bine ai venit "la plimbare"! Multumim pentru urari si te mai astept!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Ca orice familie, avem si clipe mai putun fericite, dar acestea au fost chiar fericite Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Am primit premiul tau draga Lavi! Inca odata MULTUMESC.

kis spunea...

nu puteam sa trec fara sa remarc aceasta minunata reuniune de familie!
sa ramaneti sub ocrotirea LUI !

rory spunea...

Frumoasă viaţă văzută prin prisma unui ochi străin. Păcat că astfel de clipe sunt atât de rare...

elena marin-alexe spunea...

kis
Multumim de trecerea pe aici, dar si de urare.O zi binecuvantata sa ai Kis!

elena marin-alexe spunea...

rory
Cam o data de dpua ori pe an...
Multumesc de trecerea pe aici draga mea!

Octavia spunea...

Ce familie frumoasa v-a daruit Domnul! Sa va bucurati de ea si impreuna cu ea!

Fiti binecuvantata!